1403/01/31
23:44
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

پنج شنبه 11 آذر 1395 19:44

انگیزه‌های ساسان انصاری و شریفات خیلی بالاست

باغ‌آبادی: فولاد واقعی در حال شکل‌گیری است

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مقابل یک تیم با کیفیت و قابل احترام به برتری رسیدیم و با این ۳ امتیاز به جمع تیم‌های بالانشین در جدول رده‌بندی می‌رسیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، غلامرضا باغ‌آبادی در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: قبل از هر چیز شهادت زائران حسینی شهر اهواز را تسلیت می‌گویم. در مورد بازی هم باید بگویم مقابل یک تیم با کیفیت و قابل احترام به برتری رسیدیم و با این سه امتیاز به جمع تیم‌های بالانشین در جدول رده‌بندی می‌رسیم.

وی ادامه داد: این تیم فولاد را با تیم ابتدای فصل قیاس کنید تا متوجه شوید چقدر پیشرفت داشته‌ایم. واقعاً 90 درصد از بازیکنان ما، بومی هستند. بازیکنان ذخیره نیز عمدتاً کمتر از 20 سال دارند و آنها هم بومی‌اند. تیم فولاد شرایط خیلی خوبی پیدا کرده و توانسته‌ایم زمینه پیشرفت دوباره ساسان انصاری را بسازیم. البته ترجیح می‌دهم به صورت تک به تک در مورد بازیکنان صحبتی نکنم، اما خوزستان منبع فوتبال است.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: باید به بازیکنان جوان فولاد و همچنین کادرفنی این تیم فرصت بیشتری داده شود تا ان‌شاءالله موفقیت‌های بزرگ‌تری به دست آوریم. موقعیت‌هایی که در این دیدار مقابل نفت تهران خلق کردیم، نوید رسیدن به روزهای خوب را می‌دهد. جدا از نتیجه، باید گفت نفت تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان و امکانات خوبی بهره می‌برد، اما ما توانستیم با اتخاذ تصمیمات درست، حریف را شکست دهیم.

باغ‌آبادی در خصوص گل‌هایی که این تیم دریافت می‌کند، تصریح کرد: طبیعتاً گلی که در دقایق پایانی دریافت کردیم می‌تواند در آینده به ضررمان باشد، اما در آن شرایط باید بیشتر از دروازه‌مان مراقبت می‌کردیم. در این مورد کارهای بهتری در آینده انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا این تیم دو نیمه متفاوت را مقابل نفت تهران تجربه کرد، گفت: در نیمه اول هم با یک گل بازی را در اختیار داشتیم، اما در اواخر نیمه دوم، دروازه‌ تیم‌مان باز شد و شرایط دیگری به وجود آمد. به هر حال توانستیم به خوبی کار را مدیریت کنیم و سه بار دیگر دروازه حریف را باز کردیم. این برد ارزش زیادی برای‌مان دارد، چون در خلق موقعیت عملکرد بسیار خوبی داشتیم.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نهایت تأکید کرد: ساسان انصاری و اسماعیل شریفات انگیزه بالای خود را در این بازی نیز نشان دادند. آنها خیلی خوب کار می‌کنند. خدا را شکر می‌کنم که سایر بازیکنان نیز مسئولیت‌پذیری بالایی دارند و فولاد به صورت واقعی در حال شکل گرفتن است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (8 نظر تا کنون)

منصور
یک شنبه 14 آذر 1395 6:38 PM
سلام درود برزحمتکشان عزیزسایت.مهندس نعیم عزیزبا پیروزی در3دیدار آینده حتما به رده 3جدول میرسیم.زنده باد فولاد قهرمان1393

منصور
شنبه 13 آذر 1395 6:25 PM
سلام خدمت زحمتکشان سایت خدا قوت.از مهندس نعیم عزیز میخواهیم روزجمعه این استقلال نوپا ومندرآوردی را درهم بکوبد.با بازیکنهای خودمان قیافه میگیرند.تیم بی پول ومتلاشی.زنده باد فولاد قهرمان 1393

رضا
شنبه 13 آذر 1395 9:49 AM
آقا از دروازبان سليمي چه خبر؟

بسام خنیفر شوش دانیال
جمعه 12 آذر 1395 10:17 PM
انشااله این بردها تداوم داشته باشه

منصور
جمعه 12 آذر 1395 10:04 PM
سلام بازی فولاد درخشان.نتیجه عالی.کلا حالللللللللللللللللللللل کردیم.زنده باد فولاد قهرمان1393

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---