1403/01/10
11:36
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

یک شنبه 14 آذر 1395 19:51

سعداوی: ۳-۲ بازیکن فولاد لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند

گناه هواداران فولاد چیست که محروم باشند؟

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ۳-۲ بازیکن فولاد شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند و من مطمئن هستم کادر محترم فنی تیم ملی آنها را زیر نظر گرفته است.
 فولاد خوزستان طی هفته‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و در بازی گذشته تیم مدعی نفت تا هفته دوازدهم را با 4 گل شکست داد. روند رو به رشد فولاد خوزستان در حالی که این تیم در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی نگرفت حالا در شرایطی به چشم می‌آید که کادر فنی فولاد نسبت به تیم‌های دیگر سر و صدای کمتری دارد و مربیان این تیم سعی می‌کنند کمتر تیم‌شان را وارد مسائل حاشیه‌ای کنند.  (فارس) در خصوص اتفاقات مهم هفته‌های اخیر در فولاد و همچنین روند رو به رشد سرخپوشان شهر اهواز با نعیم سعداوی صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید.

* چطور شد فولاد به یکباره اوج گرفت و این همه پیشرفت کرد؟
اول فصل هم گفته بودم. تیمی که شکل و شمایل جدید می‌گیرد نیازمند زمان است. فاکتور زمان می‌تواند خیلی مهم باشد و تیم‌هایی که تغییرات زیادی داشتند در هفته‌های ابتدایی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. در فولاد صبر و حوصله و حمایت و پشتیبانی باعث شد بازیکنان به خودباوری برسند و جو صمیمی و همدلی که در تیم ما وجود دارد باعث شد که فوتبالی زیبا و جذاب را ارائه کنند. دیدید که فولاد روند رو به رشدش را با ارائه یک فوتبال جذاب نشان داده و امیدوارم به همین شکل پیش برود.

* 12 هفته از لیگ برتر گذشته و شما چهره‌های شاخصی را در تیم‌تان می‌بینید. بازیکنانی که از هفته چهارم به بعد روند رو به رشدی را در فولاد ایجاد کردند مثل طالب‌لو و ساسان انصاری و چند بازیکن دیگر.
فوتبال یک بازی گروهی است و تیم است که کار را پیش می‌برد. از هیات‌مدیره گرفته تا کادر خدمات باشگاه همه زحمت می‌‌کشند و من قبول دارم که بازیکنان با تجربه ما خیلی به ما کمک کردند. راحت بگویم ما در تیم نسبت به یکدیگر ابراز علاقه می‌کنیم و هوای هم را داریم. جزو تیم‌هایی هستیم که رفاقت در آن حکم‌فرما است. این کاری که شما می‌بینید و همه در آن حل شده‌ایم در نامی مثل فولاد حل شده و هر کس جایگاه خودش را دارد.

* اما نقش برخی از بازیکنان را هم نمی‌شود منکر شد.
درست است. مثلا ساسان انصاری بازیکنی است که از فولاد خوزستان جدا نبوده و نیست. او 8 سال در اینجا سابقه دارد و همیشه باید فولاد را خانه خودش بداند. قبل از اینکه او به فولاد بیاید من با او صحبت کردم و پیش‌بینی کرده بودم که روزهای خوبی در انتظارش است. حالا هم تلاش می‌کنیم که او به شرایطی بهتر از این روزها برسد.

* انتظارتان از کادر فنی تیم ملی چیست؟
بی رودربایستی بگویم که 2-3 بازیکنان ما لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی را دارند. من اول فصل در مورد این موضوع صحبت نکردم ولی می‌دانم که به جز انصاری دو سه بازیکن دیگر در تیم ما حضور دارند که نقش‌شان کاملا مشخص است و می‌توانند پیراهن تیم ملی را بپوشند. مطمئن هستم تمام فعالیت این نفرات که اسم‌شان را نمی‌برم زیر ذره‌بین کادر فنی تیم ملی است.

* به بازی با نفت برسیم. ظاهرا بعد از بازی تعدادی از تماشاگران به عملکرد بوحمدان انتقاد داشتند.
اصلا چنین چیزی نیست و خوشبختانه تماشاگران ما با شعور رفتار می‌کنند و از همان هفته‌های ابتدایی که تیم نتیجه نگرفت و تا امروز که موفق شده‌ایم در سرما و گرما پشت ما بودند. شما دیدید که در اصفهان در آن سرمای شدید تعدادی از تماشاگران برای حمایت از ما به این شهر آمدند که من قدردان آنها هستم.

* این هفته دربی خوزستان دارید اما بدون تماشاگر.
دربی هست اما فوتبال بدون تماشاگر و هوادار یعنی صفر. فرض کنید بازی دربی نباشد ولی اگر تماشاگر نداشته باشد اصلا فوتبال معنی نمی‌دهد. خواهش من از مسئولان محترم فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج این است که شرایطی را ایجاد کنند که مردم از دیدن فوتبال لذت ببرند.مثلا اتفاقی که در دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس افتاده چه ربطی به هواداران فولاد دارد و گناه آنها چیست؟ من فکر می‌کنم باشگاه استقلال خوزستان هم از این بابت ناراحت است و من خواهش می‌کنم مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تصمیم‌شان برای بدون تماشاگر بودن بازی تجدیدنظر کنند تا مردم در یک روز تعطیل و هوای مطبوع فارغ از همه چیز لذت ببرند.

* برای بازی این هفته مصدوم یا محروم که ندارید؟
ما مهرداد جماعتی را چند هفته‌ای است که به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی خوشبختانه بقیه بچه‌ها سرحال هستند. البته یکی دو بازیکن با آسیب‌دیدگی جزئی در تیم ما وجود دارد اما ان‌شاءالله با هماهنگی کادر پزشکی می‌رسند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

فولادیم
دوشنبه 15 آذر 1395 12:35 PM
درود به تیم های مختلف باشگاه فولادمون که امسال در درخشیدن بام مسابقه گذاشتن.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---