1403/01/09
23:35
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 08 بهمن 1395 17:32

فریسات در نشست خبری مطرح کرد:

تمام بازی های سیاه جامگان را آنالیز کردیم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ما روز به روز در حال بهتر شدن است و ان شاءالله فردا در مصاف با سیاه جامگان یک بازی خیلی خوب و تماشاگرپسند ارائه دهیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، عزیز فریسات در نشست خبری پیش از بازی با سیاه جامگان، اظهار کرد: سیاه جامگان تیم بسیار خوب و با سابقه ای است. این تیم در چند باز اخیر به دلیل بدشانسی نتیجه نگرفته است، در حالی که به خوب فوتبال بازی می کند. این تیم از کادرفنی بسیار خوب و با تجربه ای نیز بهره می برد.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما در بازی با پرسپولیس کلا خوب بازی نکردیم و این را باید بر مبنای اتفاقات فوتبال بگذاریم. دربازی با ذوب آهن هم مستحق باخت نبودیم، چرا که خوب بازی کردیم و حتی می توانستیم برنده آن دیدار باشیم.وی بیان کرد: تیم ما روز به روز در حال بهتر شدن است و ان شاءالله فردا یک بازی خیلی خوب و تماشاگرپسند برابر سیاه جامگان داشته باشیم. تمام بازی های سیاه جامگان را با وجود زمان کمی که برای تمرین کردن در اختیار داشتیم، آنالیز کردیم.

فریسات در خصوص آمادگی بختیار رحمانی، میثم دورقی و ارنست هم گفت: بازیکنانی که به تیم ما اضافه شده اند هر چند که زمان لازم را برای هماهنگی بیشتر با تیم نداشتند ولی خود را با سایر نفرات تطابق داده اند. فکر می کنم این نفرات بسیار می توانند به تیم کمک کنند.وی در خصوص خط دفاع فولاد نیز عنوان کرد: گل خوردن جزیی از اتفاقات فوتبال است و تا کار اشتباهی صورت نگیرد گلی هم دریافت نمی شود. دو دفاع کناری ما بازیکنان جوان هستند که برای خبره و با تجربه شدن نیازبه زمان دارند.مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره این که به نظر می رسد بازی با سیاه جامگان آخرین فرصت فولاد برای بازگشت به جمع مدعیان است؟ گفت: هیچ تیمی دوست ندارد شکست بخورد و همه به دنبال کسب نتیجه هستند. ما در چند بازی اخیر به ویژه دیدار با ذوب آهن خوب بازی کردیم ولی برخی مواقع اتفاقات فوتبال باعث رقم خوردن نتایج دیگری می شود. ان شاءالله در بازی با سیاه جامگان شانس با ما باشد  تا نتیجه خوبی کسب کنیم. وی در خصوص صحبت هایی مبنی بر استعمال دخانیات از سوی بازیکنان، عنوان کرد: شاید این اتفاقات در هر تیمی باشد ولی خدا را شکر بازیکنان ما در این زمینه واقعا سالم هستند و فکر و ذهن آن ها ورزشی است. یک ورزشکار فقط باید به دنبال حرفه خود باشد، چرا که استعمال دخانیات باعث می شود از تمرکز خود دور شود، ضمن این که ضرری برای بدن است. به هر حال امیدوارم شاهد این اتفاقات نباشیم و کم شود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (5 نظر تا کنون)

منصور
یک شنبه 10 بهمن 1395 8:27 PM
سلام :مهندس نعیم عزیز خواهشا فقط وفقط بمان.متشکرم.

مهدی چنانی
یک شنبه 10 بهمن 1395 3:00 AM
آقا نعیم چیکار داری میکنی!!!؟ با قرار گرفتن دورقی و بوحمدان و رحمانی در ترکیب اولیه چرا دیگه از چاگو استفاده کردی!؟ وکیا چرا در دفاع راست بازی نکرد!؟ انفور چرا در مهاجم نوک بازی نکرد!؟ آخه چرا لج می کنید و امتحان نمی کنید بهترین ترکیب در سیستم 4.2.3.1= دروازبان:طالب لو. دفاع راست:وکیا. دفاع چپ:ناصری. مدافعان وسط:والی و کرمی. هافبکهای دفاعی:دروقی و بوحمدان. هافبک طراح:رحمانی. وینگر راست:شریفات. وینگر چپ:انصاری. مهاجم نوک:انفور. ذخیره ها= طهماسبی.سعیدی.مریدی.عبدالله زاده.چاگو.مطلق زاده.رشیدی فرخی.

Amordad
شنبه 09 بهمن 1395 11:36 PM
نعیم سعداوی مربی باشخصیت و با دانشی است و برای فولاد کم نگذاشت ،سعداوی فرزند فولاد است و هیات مدیره نباید با استعفای سعداوی موافقت کند،سعداوی باید بماند و فولاد را بسازد.

Amordad
جمعه 08 بهمن 1395 9:51 PM
در باشگاه فولاد چه خبر است؟؟؟؟؟ انفور به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش رفت !!!! .......

وحید چراغی
جمعه 08 بهمن 1395 7:00 PM
لطفا دیگه با بازی گند تون دل هواداران فولاد را نشکنید سه هیچ به پرسپولیس یک هیچ به ذوب واقعا متاسفم براتون فقت بلدید پول بگیرید

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---