1403/01/10
5:45
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

پنج شنبه 14 بهمن 1395 17:31

سعداوی در پایان دیدار با سایپا:

بازیکنانم مستحق گرفتن امتیاز بودند

سرمربی فولاد خوزستان بعد از شکست برابر سایپا اظهار کرد به هیچ وجه از میدان دادن به بازیکنان جوان پشیمان نیست.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام دیدار تیم‌های سایپا و فولاد خوزستان پیگیری شد. در این دیدار سایپا موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر مهمانش به برتری برسد. تک گل این بازی را حامد شیری در دقیقه ۷۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

نعیم سعداوی بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر سایپا گفت: بازی خوب و جذابی از سوی دو تیم ارائه شد. فکر می کنم سهم ما در ایجاد موقعیت بیشتر بود. خوشحالم از اینکه همه عواملی که در یک بازی جذاب حاضر هستند نقش خود را انجام دادند. ناراحتم از اینکه بعد از اتفاقات رخ داده در هفته گذشته، نتوانستند پیروز شوند. بازیکنانم مستحق گرفتن امتیاز بودند.

او افزود: مطمئنم که به زودی نتایج خوب ما شروع می شود. آینده متعلق به جوانان ماست. میانگین سنی نیمکت ما ۲۱ سال بود. قبل از شروع بازی و در زمان گرم کردن یکی از بازیکنانم مصدوم شد و مجبور شدیم تغییری ایجاد کنیم. میدان دادن به جوانان بها دارد و ما از بازی دادن به آنها پشیمان نیستیم.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در نیم فصل دوم افت داشته است نیز گفت: شروع خوبی در لیگ نداشتیم. بعد از اینکه ما تیم جدیدی را شکل دادیم، نیاز به زمان داشتیم و در ادامه روند خود را پیدا کردیم. در نیم فصل دوم تیم‌ها از هم شناخت دارند ونیاز به تقویت دارند و در این زمینه خوب نبودیم و نیازمند تقویت هستیم. نکته جالب اینجاست که خوب بازی می‌کنیم و موقعیت‌های خوبی به دست می‌آوریم. فرق ما با نیم فصل اول این است که در نتیجه موفق نبودیم ولی می‌دانیم که در ادامه شرایط عوض می‌شود.

وی درباره نیمکت‌نشینی طالب‌لو گفت: دلیل خاصی ندارد. تشخیص مربی است که در هر بازی تصمیم بگیرد و ترکیب را بچیند.

سعداوی درباره عملکرد بختیار رحمانی در هفته‌های اخیر و اینکه نظرش راجع به عدم ورود ایرانی‌ها با حکم ترامپ به آمریکا هم عنوان کرد: راجع به بختیار رحمانی باید بگویم که از وقتی که رحمانی آمده از عملکردش کاملا راضی هستیم. در عملکرد کیفی ما او اثرگذار است. مطمئنم که این روندمان بهتر هم می‌شویم اما درباره سوال دوم بگویم چون در محیط ورزشی هستیم، در اینجا اجازه بدهید که پاسخ ندهم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در صورت ناکامی تیمش مسئولیت پایانی را می‌پذیرد نیز اظهار کرد: از بار مسئولیت شانه خالی نکردیم و درباره اتفاقات هفته گذشته قضاوت را برعهده مردم می‌گذاریم. ضرروتی ندارد بیشتر درباره آن بازی صحبت کنیم. بومی‌ترین تیم لیگ را داریم و جوانگرایی هم کردیم. اگر پشتیبانی شویم، آینده متعلق به ماست و در غیر این صورت مسئولیتش با من است. روزهای خوب در انتظار ماست.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (7 نظر تا کنون)

Amordad
جمعه 15 بهمن 1395 7:39 PM
مشکل اصلی فولاد گل نزدن است . ،مدیران فولاد هرچه سریعتر مشکل انفور را حل کنند یا یک مهاجم خوب خارجی جذب کنند،در مورد سروش رفیعی به فیفا شکایت کنند تا مثل تراکتور و استقلال ،پرسپولیس هم محکوم شود.

مجتبی
جمعه 15 بهمن 1395 6:42 PM
باسلام.مشکل اصلی فولاد از نظر روحی و روانی هست.بعد از باخت سنگین به پرسپولیس و بریده شدن سر تیم توسط داور در هفته ی قبل بازیکنان از نظر روحی دچار مشکل شدند و باید دوباره به خودباوری برسند.غیبت چاگو واقعا وقتی که نیست احساس میشه.امیدوارم در دروازه از این به بعد هم از طهماسبی استفاده بشه.

حسین شاخی
جمعه 15 بهمن 1395 3:25 PM
کادر فنی فولاد به بهترین شکل مشغول انجام وظیفه هستند اما به لحاظ مهره تیم نیازمند مهاجم تمام کننده درجه یک ویک هافبک نفوذی است ،مشکل فعلی فولاد کادر فنی نیست

منصور
جمعه 15 بهمن 1395 1:22 PM
درود برعزیزان سایت:میشه از شریفات بپرسید چرا موقعیت صد درصد گلرا دقیقه32 گل نکرد.لک سمت چپ دروازه بود وبایه بغل پای ساده یسمت راست دروازه صددرصد گل میشد.آقای سعداوی نگاه کنید اکثر گلهای بارسا که تعدادآنها زیاد هم هست روی زمین وارد دروازه میشه.یه چندتا بازی بارسا را ببینید وتحلیل کنید بدرد میخوره.اما ما زیر توپ میزنیم وتوپ ارتفاع مدگیره تا درواه بان راحت بگیره.

منصور
پنج شنبه 14 بهمن 1395 8:26 PM
درود برعزیزان سایت:خداداد همبازی 98 جلالی معلم وآخریش هم فرکی که استاد تون بوده .بقیه تیمها هم بنوعی احترامشان واجب .این وسط فولاد باید ببازه تا بقیه خوشحال بشن.دریغ ازیک پاس تودر یه 1-2 تو18 .میشه بگین وکیا کجاس؟ نمیدونم فرکی استاد فیزیک بوده یاشیمی.درج کنید بد نیست.زنده باد فولاد قهرمان 1393

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---