1403/01/10
1:37
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 26 بهمن 1395 13:6

در مراسمی مشترک؛

برگزاری ضیافت شام مدیران باشگاه با فولادمردان

مدیران باشگاه فولاد خوزستان و اعضای تیم بزرگسالان این باشگاه در ضیافت شام مشترک، شرکت کردند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، به منظور تجلیل از تلاش های بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان و همچنین پاسداشت ایام الله دهه فجر، مراسمی با حضور مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و همچنین اعضای تیم پرتلاش بزرگسالان این باشگاه برگزار گردید.
آغازگر این مراسم، اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در حسینه سید الشهدا(ع) منازل 200 دستگاه فولاد خوزستان با حضو مدیران باشگاه و کلیه اعضا تیم بزرگسالان بود که پس از آن نیز گزارشی از وضعیت باشگاه فولاد خوزستان تقدیم حضار شد.
حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز دیگر سخنران این مراسم بود که ایشان نیز با حضور در جمع فولادمردان نکاتی را در رابطه با ارتباط معنویت و ورزش برای حضار ایراد نمودند.

 ادامه این برنامه در مهمانسرای نور پیگیری شد که طی آن نعیم سعداوی به همراه دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فولاد خوزستان در محفلی صمیمی با حضور دکتر عباس بابازاده (رئیس هیات مدیره باشگاه)، علیرضا اژدری زاده (مدیرعامل)، دکتر محمد رضا شریف (عضو هیات مدیره)، حجت الاسلام بهاءالدینی عاملی(مشاور فرهنگی) و دکتر افشین یوسفی (مدیر تجارت) ضمن صرف شام، با آنها به گفتگو پرداختند و در خصوص شرایط تیم و ... صحبت کردند.
در پایان این مراسم نیز کتاب «خاطرات عزت شاهی» که در سیزده فصل زندگی عزت‌الله مطهری را به عنوان مبارزی که نماد مقاومت در برابر شکنجه‌گران ساواک بشمار می رود، به اعضای تیم فولاد خوزستان اعطا شد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---