1403/01/30
21:14
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 27 بهمن 1395 18:59

سعداوی در کنفرانس خبری پیش از بازی:

بازی به بازی کارمان سخت‌تر می‌شود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: رئیس دپارتمان داوری از من تشکر کرد اما عوامل دپارتمان داوری، علیه من شکایت کردند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان – گسترش فولاد، اظهار داشت: بازی سختی داریم. گسترش فولاد تیم خیلی خوب است که از سال گذشته تیم خوبی را برای مسابقات آماده کرده و صاحب مهره‌های خوبی است. هدف  گسترش فولاد کسب سهمیه آسیا است و هفته گذشته نیز با وجود ۱۰ نفره شدن، باز هم نتیجه را به نفع خود برگرداند که این نشان می‌دهد بازی سختی در انتظار تیم ما است، اما ما هم فولاد هستیم و طبیعتاً در بازی‌های خانگی به دنبال ۳ امتیاز خواهیم بود. حداکثر امتیاز این دیدار می‌تواند ما را به جدول برگرداند که امیدواریم به این امتیاز دست پیدا کنیم.وی اضافه کرد: با وجود چند دلیل مختلف که هواداران به حق از ما گله دارند، ما هرگز نا امید نمی‌شویم و به دنبال هدفمان هستیم. فردا اگر پیروز از زمین خارج شویم، یکی از حساس‌ترین پیروزی‌هایمان را به دست می‌‌آوریم و این ۳ امتیاز می‌تواند راه ما را هموار کند. امیدوارم فردا با حمایت هواداران‌مان به پیروزی برسیم.سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: تمام تمرکزمان را روی ارائه بازی‌های با کیفیت گذاشتیم که بتوانیم در کنارش نتایج خوبی بگیریم. در نیم‌فصل دوم بازی به بازی کار برای ما سخت می‌شود. هفته گذشته بازی سختی با پدیده داشتیم و خوشحالم با دست پر به اهواز برگشتیم.
سعداوی در مورد داوری‌های جنجال برانگیز رقابت‌های لیگ برتر، گفت: با توجه به اتفاقات داوری که برای ما به وجود آمده، واقعا متضرر شدیم. امیدوارم تیم داوری فردا یک بازی خوب را مدیریت و قضاوت کند، اما با این وجود، مطمئن باشید روزهای خوبی در انتظار تیم ما است. یکی از راهکارهایی که باید در مورد داوران صورت بگیرد، این است که داوران گروهی انجام وظیفه کنند. ما مربیان هم باید بگذاریم داوران در آرامش کار کنند. در کنارش کمیته آموزش، در بحث ارتقای آموزشی، کلاس‌های با کیفیتی برگزار کنند و شرایط را به گونه‌ای ادامه دهند تا جایی برای شبهه باقی نماند.وی تصریح کرد: داور دیدار فولاد خوزستان – سیاه جامگان از هفته گذشته، محروم شده است. همچنین رئیس دپارتمان داوری با من تماس گرفت و از من تشکر کرد. در اقدامی جالب اما، عوامل دپارتمان داوری، علیه من شکایت کردند. برای من جای سوال است که آقای کامرانی‌فر در صورت شکایت، چرا با من تماس گرفت و تشکر کرد!سرمربی فولاد خوزستان گفت: در یکی از بازی‌های لیگ یک در دیدار ملوان – گل‌گهر، اتفاقی شبیه بازی ما رقم خورد. باید جلوی این اتفاقات و این شرایط را گرفت تا شاهد چنین مسائلی نباشیم. باید از رییس هیئت مدیره فولاد خوزستان تشکر کنم که با عظمی راسخ، شرایط خوبی برای تیم ایجاد کرده است.سعداوی با بیان اینکه فردا بازی حساسی مقابل گسترش فولاد داریم، تأکید کرد: امیدوارم فردا هواداران‌مان شرایط بازی را درک و ما را در جهت کسب ۳ امتیاز یاری کنند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

مهدی چنانی
پنج شنبه 28 بهمن 1395 10:27 AM
مقابل تیم گسترش با توجه به داشته هایمان بهترین ترکیب در سیستم 4.2.3.1 که در هنگام حمله تبدیل به 4.3.3 می شود این نفرات میباشند= دروازبان:طالب لو. دفاع راست:وکیا. دفاع چپ:بوحمدان. مدافعان وسط:والی و کرمی. هافبکهای دفاعی:دورقی و چاگو. هافبک طراح:رحمانی. وینگر راست:ناصری. وینگر چپ:شریفات. مهاجم نوک:انصاری. ذخیره ها:طهماسبی.اهل شاخه.مریدی.عبدالله زاده.مطلق زاده.پاک پرور.انفور. بازیه سراسر هجومی را به نمایش بگذارید حتی اگر با چند گل از حریف پیش افتادید باز هم حمله کنید و بر روی دروازه حریف خیمه بزنید

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---