1403/01/10
14:57
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 13 اسفند 1395 12:19

عزیز فریسات در نشست خبری؛

سرمایه‌گذاری فولاد روی بازیکنان جوان

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تیم فوتبال صبای قم دو دروازه‌بان مصدوم داریم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، عزیز فریسات که به جای نعیم سعداوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار با صبا حضور یافته بود، راجع به وضعیت فولاد در آستانه این دیدار بیان کرد: صبا در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر بازیکنان خوب و با تجربه‌ای کسب کرد و نتایج قابل قبولی کسب کرده است.
وی ادامه داد: به نظر من صبای قم بازیکنان با تجربه‌ای دارد اما فولاد خوزستان یک تیم جوان است و برای این دیدار حساس خارج از خانه دو بازیکن مصدوم داریم که از قضا دو دروازه‌بان با تجربه و اصلی تیم ما هستند. مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: با این حال بازیکنان خوب و آماده‌ای داریم و امیدوارم که در دیدار با صبای قم بازی قبولی را به نمایش بگذاریم.وی خاطرنشان کرد: از نظر روحی و روانی آماده ارائه یک بازی خوب هستیم، فولاد سرمایه‌گذاری خود را روی بازیکنان جوان و جویای نام قرار داده است و بازیکنان بومی خوزستانی اولویت ما هستند.

فریسات بیان کرد: سال‌های قبل 95 درصد تیم غیر بومی بوده است اما باشگاه فولاد با به کارگیری و جذب بازیکنان مستعد تیم‌های رده‌های سنی پایه و جوانان مستعد اکنون 95 درصد بومی شده است با این حال در مرحله اول یک بازی خوب می‌خواهیم ارائه کنیم و در مرحله بعد یک نتیجه خوب بگیریم.وی در پاسخ به این سئوال که چه کسی به عنوان دروازه‌بان به جای سنگربان‌های مصدوم این تیم درون دروازه فولاد قرار می‌گیرد، تصریح کرد: احسان مرادیان و علی غلام‌زاده را از تیم‌های پایه آورده‌ایم و آماده این دیدار هستند ضمن اینکه بختیار رحمانی نیز از زمانی که به تیم ما آمده خوب بوده است. مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان با ابراز گلایه از باشگاه صبای قم تصریح کرد: ما درخواست یک ساعت زودتر برگزار شدن این دیدار را داده بودیم اما صبا همکاری نکرد و به خاطر این موضوع باید یک روز بیشتر در قم بمانیم و سپس راهی اهواز شویم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

منصور
جمعه 13 اسفند 1395 2:21 PM
باسلام: بله آقای فریسات ببین که فدراسیون وکمیته برگزاری مسابقات کوچکترین همکاری با فولادیها ندارند.یاد بگیریم که احترام بیخودی به کسی یا سازمان لیگ و....نذاریم.زنده بادفولاد قهرمان1393

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---