1403/01/09
22:6
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

جمعه 05 خرداد 1396 14:19

به‌جز بالای جدول، به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم

اژدری‌زاده: منتظر بازی آسیایی استقلال خوزستان می‌ماندیم، ۲۰ روز عقب می‌افتادیم

مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به انتخاب پورموسوی به عنوان سرمربی گفت: اگر می‌خواستیم صبر کنیم تا بازی استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان تمام شود، ۱۰،۱۵ روز عقب می‌افتادیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری‌زاده درباره انتخاب سید اکبر پورموسوی به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان، اظهار داشت: بعد از بررسی گزینه‌ها، نهایتاً به این نتیجه رسیدیم که یک گزینه بومی می‌تواند کمک زیادی به باشگاه فولاد خوزستان کند و پورموسوی بهترین گزینه است. با توجه به جلسه‌ای که با پورموسوی داشتیم، در نهایت به توافق رسیدیم که ایشان فصل آینده سرمربی فولاد باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به حضور استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا، بهتر نبود کمی صبر می‌کردند و بعد این خبر به‌صورت رسمی اعلام می‌شد، گفت: در هر صورت ما باید این انتخاب را انجام می‌دادیم و آن را نهایی می‌کردیم. اگر می‌خواستیم صبر کنیم تا بازی استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان تمام شود، عملاً 10، 15 روز عقب می‌افتادیم. ما کار خودمان را می‌کنیم و کاری سایر اتفاقات نداریم. آرزوی ما هم حضور قدرتمند استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد هدف‌گذاری این باشگاه برای لیگ هفدهم، یادآور شد: فولاد همیشه تلاشش این بوده که بهترین نتایج و عملکرد را داشته باشد. آکادمی بزرگی داریم و جوانان خیلی خوبی را پرورش می‌دهیم. باشگاه ما می‌تواند یکی از قطب‌های فوتبال کشور شود. فولاد خوزستان به‌جز بالای جدول، به هیچ چیز فکر نمی‌کند. همه مجموعه با تمام وجود سعی می‌کنند که تیم در بالای قرار بگیرد.

اژدری‌زاده به گلایه از مشکلات مالی باشگاه‌های ایرانی پرداخت و تصریح کرد: باشگاه فولاد خوزستان از لحاظ بودجه هیچ مشکلی ندارد. من همیشه گفتم و باز هم می‌گویم که متأسفانه درآمدهای فوتبالی ما حاصل نمی‌شود و این خلاف روند حرفه‌ای شدن فوتبال کشورمان است. فوتبال حرفه‌ای می‌گوید فدراسیون فوتبال باید تلاش کند که درآمدزایی فوتبال تک منبعی نباشد. شرکت‌ها و ارگان‌های مختلف در این سال‌ها دین خودشان را به فوتبال ادا کردند و بوجه لازم را به آن دادند، اما باشگاه‌های ما باید منابع درآمدی داشته باشند.

«پورموسوی فعلا لیست خودش را به ما نداده است»، وی با بیان این جمله، عنوان کرد: بر اساس نکته نظر اکبر پورموسوی، ما جلسات هماهنگی می‌گذاریم و بازیکنان مدنظر او را به خدمت می‌گیریم. یک جلسه خیلی سریعِ یکی دو ساعته با پورموسوی داشیتم، اما بقیه موارد را بعداً با او صحبت خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه علاقه‌ای به جذب حسن بیت‌سعید دارد یا خیر، گفت: در هر صورت بیت‌سعید یکی از افتخارات باشگاه فولاد است و هر چیزی که دارد، از فولاد است. او خودش هم بارها این موضوع را هم گفته و هم در عمل نشان داده است. اگر امکانش وجود داشاته باشد، برای هر دو طرف افتخار است که با یکدیگر کار کنند، اما اگر باشگاه دیگری در نظرش دارد، برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. به هر حال این افتخار برای ماست که بیت‌سعید را به عنوان یک پدیده به فوتبال ایران معرفی کردیم. بعد از بازی استقلال خوزستان مقابل الهلال، اگر پورموسوی صلاح بداند، با بیت‌سعید صحبت‌ خواهیم کرد.

* توضیح: عکس این گفتگو آرشیوی می باشد

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (12 نظر تا کنون)

منصور
سه شنبه 09 خرداد 1396 10:47 PM
سلام: حالا هی باید تولیست قرمز سپاهان نگاه کنیم ببینیم اسم ساسان هست یا نیست وهمش نگرانی.وجدانا بعضی کاراتون زجر دهنده است براهواداران.شاید هم ساسان نمی خواهین وحتما مسی را میخواین بیارین.

حسین شاخی
دوشنبه 08 خرداد 1396 11:02 PM
مسلما آقای پور موسوی بدون بازیکنان تاپ استقلال وبابازیکنان فعلی فولاد وبدون مهاجم شک نکنید رتبه بهتری از رتبه امسال فولاد کسب نخواهد کرد

منصور
دوشنبه 08 خرداد 1396 3:13 PM
سلام: مدیریت :چرا باساسان قرار داد نمیبندید.نکنه ساسان بازیکن خوبی نیست.لابد شریفات ورشید فرخی خوبن.سپاهان داره ساسان میبره هان. حالا هی معطل کنید.آقای شریف عزیز تمنا میکنم سریع باساسان قرار دادببندید.ساسان وبیت سعید میتونند فولاد را به قهرمانی برسونن باور کنید. زنده باد فولاد قهرمان1393

منصور
یک شنبه 07 خرداد 1396 9:25 PM
سلام:خوبی مربی بومی اینه که اگرتو چند بازی اول تیم پایین جدول بود براحتی جدا میشه. حالا یخورده مثلا خوب شده چون آبیای اهواز هم برا تشویق فولاد میان .البته شاید هم نیایند.باساسان سریع قرارداد ببندید باتشکر از جناب شریف عزیز.

منصور
یک شنبه 07 خرداد 1396 2:10 PM
باسلام: آقای اژدری چرا باساسان قرارداد نمیبندید منتظر چی هستین .تا مربی جدید بیاد ممکنه ساسان بره .یعنی منتظرید ببینید مربی جدید ساسان را میخواد یانه.مگه از ساسان بهتر هم گیرتون میاد .خواهشا سهل انگاری نکنید.موفق باشید.زنده باد فولاد قهرمان1393

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---