1403/01/10
9:43
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

چهارشنبه 10 خرداد 1396 14:35

اژدری‌زاده: شرطی برای پورموسوی نگذاشته ایم

همیشه شرکت فولاد خوزستان پشتیبان ما بوده است

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان می گوید که ان‌شاءالله از فردا (پنجشنبه) با حضور پورموسوی کار اجرایی برای جذب بازیکن و دستیاران وی و همچنین برنامه‌ریزی برای اردوها را شروع می کنیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری زاده با اشاره به سیاست های باشگاه فولاد خوزستان در خصوص تیم بزرگسالان، اظهار داشت: همیشه مدنظر داشته‌ایم که بهترین نتایج را کسب کنیم و مطمئنا امسال هم سعی می‌کنیم به بهترین وجه وارد مسابقات شویم و با کسب نتایج خوب، رده‌های بالای جدول را ازآن خودمان کنیم.
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که آیا حضور پورموسوی در فولاد قطعی شده است؟ گفت: بله، توافقات نهایی صورت گرفته است و فقط آن‌چه وجود داشت، بازی حساس استقلال خوزستان برابر الهلال بود که ترجیح دادیم، تمرکز تیم استقلال را بهم نزنیم و بگذاریم بعد از انجام این بازی، هماهنگی‌های بیشتر را انجام دهیم. ان‌شاءالله سعی می‌کنیم از فردا (پنجشنبه) نیز طی جلسات هماهنگی که با یکدیگر خواهیم داشت، کار اجرایی را شروع کنیم و جذب بازیکن و دستیاران وی و همچنین برنامه‌ریزی برای اردوها و به خوبی آماده شدن تیم، مدنظر است.اژدری‌زاده در خصوص آغاز تمرینات این تیم نیز عنوان کرد: ‌تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که تمرینات در اسرع وقت آغاز شود و مطمئنا تلاش می‌کنیم که این امر طی روزهای آینده محقق شود.


وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا موضوع مطرح شده مبنی بر این‌که شما برای حضور پورموسوی در فولاد شرطی همچون آوردن پنج بازیکن از استقلال خوزستان را داشته‌اید؟ گفت: اصلا هیچ‌گونه شرطی، نه ما برای پورموسوی و نه او برای ما گذاشت و در واقع هیچ پیش‌شرطی وجود ندارد. توافقات اولیه ما صورت گرفت و طبیعی است که او هم گزینه‌هایی مدنظرش باشد و براساس درخواست وی تلاش می‌کنیم که بازیکنان را انتخاب کنیم تا در نهایت تیم خوب و هماهنگ‌شده با سرمربی، داشته باشیم.
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان همچنین در پاسخ به سوال دیگری که آیا هنگام توافق با پورموسوی کسب جایگاه خاص و همچنین سهمیه آسیایی مدنظر بود؟ اظهار کرد: همیشه فولادخوزستان با توجه به پتانسیل‌های خوبی که دارد و به ویژه داشتن آکادمی و تیم‌های پایه خوب و قوی و همچنین با توجه به این‌که نسبت به خیلی از باشگاه‌ها خوش حساب‌ترین باشگاه است، دلیل نمی‌بینیم که در رده‌های پایینی جدول باشیم و همیشه مدنظر داشته‌ایم که بهترین نتایج را کسب کنیم و مطمئنا امسال هم همین برنامه مدنظر است و سعی می‌کنیم به بهترین وجه وارد مسابقات شویم و با کسب نتایج خوب، رده‌های بالای جدول را ازآن خودمان کنیم.وی همچنین درباره این‌که چند درصد از بازیکنان فصل گذشته تیم حفظ خواهند شد؟ خاطرنشان‌کرد:‌ ما با 13، 14 بازیکن قرارداد داریم و مابقی نفرات هم براساس نظر سرمربی و مذاکره‌ای که خواهیم داشت و توافقاتی که حاصل خواهد شد، حفظ می‌شوند.


اژدری‌زاده در خصوص بودجه باشگاه نیز گفت: در باشگاه فولاد باتوجه به حمایتی که شرکت فولادخوزستان داشته است، هیچ موقع با مشکل بودجه‌ای مواجه نبوده‌ایم و همیشه شرکت فولاد به ما لطف داشته و پشتیبان ما بوده است و جا دارد از مدیریت عالی شرکت، کارگران و کارمندان شرکت فولاد که با زحمات بسیار به امر تولید فولاد مشغول هستند، تشکر کنم. وی افزود: ولی همیشه ایرادی که من داشته‌ام، این بوده است که متاسفانه درآمدهای فوتبالی حاصل نمی‌شود؛ AFC نیز همیشه تاکیدش این بوده است که باشگاه‌های حرفه‌ای نباید تک منبعی باشند و باید منابع درآمدی مختلفی داشته باشند که متاسفانه در کشور ما چنین درآمدهایی که به قوی‌‌تر شدن بودجه باشگاه‌ها کمک کنند، حاصل نمی‌شود. به هر حال ما هیچ مشکلی از نظر بودجه‌ای نداشته‌ایم.
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در پایان عنوان کرد: امیدوارم هر چه صلاح و مصلحت باشد، امسال برای تیم محقق شود و ما نیز تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا دل هواداران در هر جایی از ایران و همچنین مردم خوزستان را شاد کنیم و راضی نگه داریم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

فولاد💓
شنبه 13 خرداد 1396 1:37 AM
تو رو خدا بجنبید که بازیکنان اس خوزستان مثل معدن طلا هستند.غارتگران ....در صدد به یغما بردن بازیکنان بومی هستند.از جناب اژدری انتظار داریم شیرازه تیم قهرمان فولاد نوین را که تحت رهبری با درایت ایشان بودند و دیگر بازیکنان اس خوزستان را که الحق 7 بازیکن این تیم طلایی هستند را جذب کند.من الله توفیق

مهدی چنانی
جمعه 12 خرداد 1396 5:37 AM
خواهش می کنم این نظرات را نشان آقای سیدسیروس پورموسوی بدهید. لطفا این نفرات را که بجز دو دروازبان همگی بازیکنان بومی میباشند در قالب تیم فولاد دور هم جمع کنید. دروازبان:سوشا مکانی. دفاع راست:یوسف وکیا. دفاع چپ:عقیل کعبی. مدافعان وسط:پژمان منتظری و عبدالله کرمی. هافبکهای دفاعی:میثم دورقی و حکیم نصاری. هافبک طراح:رحیم زهیوی. وینگر راست:اسماعیل شریفات. وینگر چپ:آرش افشین. مهاجم نوک:حسن بیت سعید. ذخیره ها:احسان مرادیان.امید خالدی.ایوب والی.حمید بوحمدان.عباس بوعذار.مهدی زبیدی.رضا نوروزی. باتشکر

منصور
پنج شنبه 11 خرداد 1396 2:40 PM
باسلام: آقای پور موسوی به فولاد خوش آمدی.خواهش میکنم با نفرات کلیدی فولاد سریع قرارداد ببندید(ساسان- بختیار-بوحمدان- عبدالله ناصری) اینا باید100%باشند.اهل شاخه وطهماسبی رااز لیست خارج کنید تا جا برا2 نفربازبشه.طیبی وعقیل کعبی وزبیدی راهم بیارید. شریفات وایوب والی وعبدالله کرمی انگیزه ای ندارند.مواظب باشید ساسان نره سپاهان.زنده باد فولاد قهرمان1393

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---