1403/01/09
20:49
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 20 خرداد 1396 16:3

حمید گلزاری امجد مطرح کرد؛

امیدوارم پاسخ اعتماد فولاد خوزستان را بدهم

حمید گلزاری امجد می گوید که فوتبال خوزستان یک فوتبال شناخته شده است و تلاش می کند که با تلاش خود پاسخ اعتماد سرمربی، مسوولان و هواداران باشگاه فولاد خوزستان را بدهد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، ظهر امروز باشگاه فولاد خوزستان با یک بازیکن برای عضویت در تیم بزرگسالان این باشگاه به توافق رسید. اولین خرید فولادمردان از لیگ دسته یک فوتبال آمد؛ او که در فصل 96-95 با تیم گل گهر سیرجان جزو مدعیان یک بود، تیمش نهایتا از صعود به لیگ برتر جاماند و در رده سوم جدول ایستاد.
حمید گلزاری امجد در خصوص سابقه فوتبالش به سایت باشگاه فولاد خوزستان اینگونه می گوید: فوتبالم را در سن 15 سالگی با تیم بهزیستی همدان آغاز کردم. این تیم در دسته 3 کشور حضور داشت و پس از چند فصل حضور در آن توانستم خودم را به تیم پاس نوین همدان برسانم و همراه با این تیم تجربه صعود به لیگ دسته یک را کسب کنم. پس از آن با الوند همدان قرارداد بسته و به مدت 2 فصل برای این تیم به میدان رفتم و در مجموع 13 گل بثمر رساندم. در فصل 94-93 به عضویت تیم ملوان بندر انزلی درآمدم و پس از آن نیز در تیم های خیبر خرم آباد و گل گهر سیرجان حضور داشتم و آخرین عملکردم در گل گهر 8 گل و 7 پاس گل می باشد.
هافبک تیم فولاد خوزستان در خصوص پیوستنش به این تیم گفت: فولاد خوزستان از باشگاه های مطرح ایران است و افتخارات بسیاری دارد. امیدوارم در این فصل با سعی و تلاش و حمایت هواداران بتوانم فوتبال خوبی از خود به نمایش گذاشته و پاسخ اعتماد سرمربی، مسوولان و هواداران باشگاه فولاد خوزستان را بدهم.
گلزاری امجد در ادامه می گوید: تیم های خوزستانی به تکنیک بالا و برزیلی معروف هستند و بازیکنان بزرگی دارند؛ امیدوارم بتوانم در کنار دیگر دوستانم در تیم فولاد و با هدایت آقای پور موسوی بازی های تکنیکی و هجومی انجام دهیم و در نهایت در رده های بالایی جدول بایستیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (8 نظر تا کنون)

منصور
سه شنبه 23 خرداد 1396 7:23 PM
با سلام: مثل اینکه فولاد کلا با نقل وانتقالات قهره.هنوز یه چند بازیکن خوب مونده معطل بکنید اینارا هم میبرن.آقای پورموسوی واقعا میخواهید چکار کنید؟ مهاجم که نداریم .دفاع ضعیف وناکارآمد.ولی تا دلتون بخواد هافبک داریم. آقا میشه بگی مهاجم تیم کیه؟ باباپول فرخی را بدید به آرش یا زهیوی.اصلا معلوم نیست فرخی کجای فوتباله؟خستمون کردین وناامید.زنده باد فولاد قهرمان1393

مهدی چنانی
دوشنبه 22 خرداد 1396 1:33 PM
بیت سعید و طیبی رفتند اما هنوز هم دیر نشده خواهش می کنم دل هواداران را شاد کنید و به ترتیب اولویت پستهای مورد نیاز بازیکن این نفرات را جذب کنید: 1مهاجم نوک=رحیم زهیوی. 2دروازبان=سوشا مکانی. 3دفاع چپ=عقیل کعبی یا پیمان شیرزادی. 4وینگر چپ=آرش افشین. 5ذخیرهء دو پست دفاع راست و چپ=امید خالدی. 6هافبک دفاعی=حکیم نصاری. 7دفاع وسط=پژمان منتظری. 8ذخیرهء مهاجم نوک=رضا نوروزی. و این نفرات را حفظ کنید=شریفات، بختیار رحمانی، دورقی، وکیا، عبدالله کرمی، عبدالله ناصری، مطلق زاده، بوحمدان، والی، احسان مرادیان.

مهدی چنانی
سه شنبه 23 خرداد 1396 7:07:02 PM
نفرات ذکر شده.سیستم 4.3.3 همراه شماره 1دروازبان:سوشا مکانی. 2دفاع راست:یوسف وکیا. 3دفاع چپ:عقیل کعبی. 4دفاع وسط:پژمان منتظری. 5دفاع وسط:عبدالله کرمی. 6هافبک دفاعی:میثم دورقی. 18هافبک دفاعی:حکیم نصاری. 20هافبک طراح:بختیار رحمانی. 22وینگر راست:اسماعیل شریفات. 7وینگر چپ:آرش افشین. 10مهاجم نوک:رحیم زهیوی. ذخیره ها 12دروازبان:احسان مرادیان. 23مدافع راست وچپ:امید خالدی. 14دفاع وسط:ایوب والی. 16هافبک دفاعی:حمید بوحمدان. 21هافبک طراح:محمود مطلق زاده. 17وینگر راست وچپ:عبدالله ناصری. 9مهاجم نوک:رضا نوروزی
منصور
دوشنبه 22 خرداد 1396 12:26 PM
سلام:آقای پور موسوی چرایار نمیگیرین.مگه زهیوی چقد میخواد خوب بهش بدین.اینو بدون باتیم پارسال حتما میریم دسته1.نفرات اضافی(رشیدفرخی-سروش سعیدی-شریفات-دورقی-عبدالله کرمی).دیگه بازیکن آنچنانی هم نمونده که بخواهید جذب کنید.یه زهیوی هم نمیتونید بگیرید!! مدیریت ضعیف.زنده باد فولاد قهرمان1393

منصور
یک شنبه 21 خرداد 1396 8:18 PM
سلام:آقای رحیم زهیوی عزیز: فولاد که نمیخواد مثل صنعتی مجانی بازی کنی.آقای کادر فنی -مدیریت -فولاد که مهاجم نداره. چرا مهاجم نمیگیرید.شاید میخواهید رشید فرخی را نگه دارید.آقای اژدری یه حتی یه بازیکن اسمی هم نگرفتید.10تا هافبک داریم یکی دیگه هم گرفتید.دروازه بان چی دفاع خوب -مهاجم خوب هیچی.النماستون میکنم عقیل کعبی را جذب کنید.ببینیم این به کار را میکنید یانه.

احسان امین زاده
یک شنبه 21 خرداد 1396 5:08 PM
با سلام فولاد تا امروز هیچ گونه حرکت خاصی در بازار نقل و انتقالات نداشته علت هم مشخص نیست فقط امیدوارم مثل سال قبل نشه که بازیکن درجه دو و سه خریداری کنه . مثل ..... حتی یه گل هم نزد.

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---