1403/01/10
14:17
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

سه شنبه 16 خرداد 1396 22:38

پور موسوی: لیست 6 بازیکن را به مدیرعامل باشگاه داده ام

تمام سعی ام این است که نسل طلایی و خاطرات گذشته فولاد را دوباره زنده کنیم

سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان در خصوص وضعیت این تیم و مراحل آماده سازی آن توضیحاتی داد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سید سیروس پورموسوی اظهار داشت: در حال حاضر بحثی در ذهن هواداران و مردم به وجود آمده که لازم است از این طریق اطلاع رسانی کنم؛ در وهله نخست اعلام می کنم بنده فعلاً هیچگونه لیست مازادی در اختیار باشگاه قرار نداده ام و بر این اساس هرگونه خبر غیر از این را تکذیب می کنم. برای بستن تیم فولاد خوزستان اولویت بندی کرده ایم؛ ابتدا از میان بازیکنانی که قراردادشان تمام شده و یا اینکه قرارداد دارند کارمان را آغاز می کنیم. در مرحله نخست اسامی 6 بازیکن پیشین فولاد را به مدیرعامل باشگاه اعلام کردیم تا آنها دعوت شده و پس از انجام مذاکرات قرارداد آنها نهایی شود. در ادامه بازیکنانی هستند که مد نظر ما قرار داشته و آنها نیز در وقت خود به باشگاه دعوت می‌شوند و مراحل و مذاکرات برای جذب آنها آغاز می‌شود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در ادامه گفت: هیچ گونه حساسیتی نسبت به بازیکن خاصی ندارم و اعتقادم بر این است که از افرادی استفاده کنیم که بتوانند به روند رو به روشد باشگاه فولاد خوزستان کمک کنند؛ بند نزدیک به ۷ سال سابقه حضور در این باشگاه را در کارنامه خود دارم و با سیاست‌های آن آشنا هستم؛ کارنامه من در باشگاه فولاد خوزستان مشخص است و تمام سعی ام این است که با آوردن بازیکنان از تیم های پایه به تیم بزرگسالان، نسل طلایی و خاطرات گذشته فولاد را دوباره زنده کنیم.

وی همچنین در خصوص احتمال جذب بازیکانی از تیم استقلال خوزستان، گفت: هر بازیکن در پایان قرار دادش می‌تواند با تیم های دیگر وارد مذاکره شود و با توجه به این موضوع تاکید دارم که از خروج سرمایه های فوتبالی از استان خوزستان جلوگیری کنم؛ ما پیشنهاداتمان را به بازیکنان مد نظر می دهیم و به صورت شفاف اقدام خواهیم کرد. مطمئنا دیگران و چه بسا هواداران استقلال خوزستان نیز با این کار موافق هستند که از حضور بازیکنان خوب استان در تیم فولاد بهره ببریم.

 

پور موسوی با اشاره به برنامه هایش اظهار داشت: در حال حاضر دو برنامه پیش روی تیم فولاد است؛ اول اینکه در برنامه ای کوتاه مدت بازیکنان مد نظر را جذب و وارد مسابقات لیگ شده و خواسته هواداران را در حد توان برآورده کنیم و دوم اینکه با هدفی بلند مدت بازیکنانی که از تیم های پایه انتخاب کرده ایم، از آنها استفاده کنیم. در این حالت اصلا به استفاده مقطعی از بازیکنان راضی نبوده و تلاش می‌کنم که بازیکنانی را انتخاب کنیم که با عنوان بازیکن فیکس و ارزشمند برای تیم فولاد خوزستان ماندگار شوند و بتوانیم خروجی های خوبی به فوتبال ایران معرفی کنیم.

 

سرمربی فولادمردان خوزستان همچنین با اشاره به روند آماده سازی این تیم اظهار داشت: کار خود را با تست گیری از بازیکنان تیم های پایه باشگاه فولاد خوزستان شروع خواهم کرد؛ چراکه تیم های پایه خیلی اهمیت دارند و اگر قرار است که فولادی محکم و استوار در لیگ برتر داشته باشیم باید زیرساختی قوی داشته باشیم و بازیکنان خوبی را وارد تیم کنیم.این تستها از عصر امروز آغاز شد و تا 21 خرداد با بررسی عملکرد بازیکنان تیم های جوانان، امید و فولاد ب پیگیری می شود و در این بین به برخی از بازیکنان مستعد دیگر هم فرصت تست می دهیم. همچنین بر اساس برنامه از 22 خرداد لغایت 26 خرداد مرحله بازبینی آمادگی جسمانی بازیکنان فولاد خوزستان آغاز و نهایتا از 27 خرداد نیز تمرینات جدی تیم فولاد خوزستان استارت می خورد و از 6 تیر نیز یک اردوی آماده سازی در برنامه خواهیم داشت.

 

پور موسوی از «اعتماد» و «وفاداری» به عنوان لازمه های موفقیت یک تیم نام برد و افزود: برای موفقیت فولاد خوزستان ما باید به هم اعتماد کنیم و وفادار باشیم؛ چه هوادار نسبت به تیم و چه تیم نسبت به هوادار. اگر این دو اصل رعایت شود می توانیم یک تیم بسیار خوب داشته باشیم؛ از هواداران عزیز می‌خواهم که به ما فرصت بدهند، بنده در رده های مختلف سنی فوتبال حضور داشته و از هدایت تیم های پایه و استانی به هدایت تیم فولاد رسیده ام. در فصل گذشته نیز به همراه تیم استقلال خوزستان و با همکاری بازیکنان و اعضای زحمتکش کادر فنی و مدیریتی توانستیم علیرغم مشکلات بسیار به نتایج خوبی در لیگ و مسابقات آسیایی دست یابیم و مطمئنا فولاد خوزستان با توجه به امکانات و شرایطی که دارد می‌تواند یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر کشور ایران باشد.

 

سرمربی تیم فولاد خوزستان همچنین گفت: در اینجا جا دارد از زحمات آقای سعداوی و همکارانشان در فصل گذشته تشکر کنم، ایشان زحمات زیادی کشیدند؛ فولاد به کمک همه اهالی فوتبال استان خوزستان و خصوصا پیشکسوتان نیاز دارد. مردم خوزستان به این تیم اعتقاد دارند، باید برای موفقیت تیم فولاد خوزستان همکاری شود و بنده با آغوش باز از نظرات سازنده استقبال می‌کنم.

 

پورموسوی در خاتمه خطاب به هواداران فولاد اظهار داشت: تلاش می کنم که در طول فصل ارتباط تنگاتنگی با هواداران تیم فولاد خوزستان داشته باشم و با روی باز از آنها استقبال می‌کنم. هیچگونه مانعی بین بنده و آنان وجود ندارد و امیدوارم که حضورشان را در کنار تیم و در جریان تمرینات داشته باشیم. البته از آنها خواهش می کنم که تنها از طریق مجراهای اطلاع رسانی رسمی باشگاه فولاد خوزستان اخبار تیم را پیگیری کنند و نسبت به برخی اخبار و شایعاتی که پیرامون تیم فولاد در صفحات مجازی تولید و منتشر می شود توجه نکنند.

گفتگو از محمد رضایی، مدیر سایت باشگاه فولاد

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

محمدرضاآلبوغبیش
یک شنبه 11 تیر 1396 6:33 AM
سلام اقای پور موسوی متشکریم همیشه همین دقدقه را داشتم که چه کسی می تواند از خوزستان ما دفاع کند. با دیدن سبک رفتار پور موسوی، خوشحال شدم. واقعا اقای پورموسوی همان چیزی است که قلب ما می خواست. اقای پور موسوی متشکریم

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---