1403/02/06
10:59
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 24 خرداد 1396 13:11

زهیوی: از تقاضای مردم خوزستان نتوانستم بگذرم

فولاد لیگ هفدهم حرف های زیادی برای گفتن دارد

رحیم زهیوی می گوید که فولاد با هدایت سید سیروس پور موسوی می تواند به نتایج خوبی دست یابد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مهاجم جدید تیم فولاد خوزستان در خصوص عضویتش در این تیم می گوید: یکی از اصلی ترین دلایلم برای این تصمیم، بزرگی و اعتبار نام باشگاه فولاد خوزستان است؛ این تیم یکی از برترین های کشور است و پوشیدن پیراهن آن افتخار می کنم. دلیل دیگرم مردم خوزستان هستند که در چند وقت اخیر با حمایت خود بنده را مورد لطف قرار داده و با پیغام هایشان در فضای مجازی تقاضا داشتند که در استان بمانم و برای فولاد بازی کنم و بنده نیز علی رغم چند پیشنهاد نتوانستم در مقابل این خواسته ها بی اعتنا باشم و این تصمیم را گرفتم.
زهیوی در ادامه در خصوص تیم فولاد اظهار داشت: در کل فولاد در فوتبال ایران اسم و رسم خوبی دارد و 2 بار قهرمان کشورمان شد، اما در 2 فصل اخیر دور از انتظار ظاهر شده که انشالله از این فصل، با هدایت آقای پورموسوی و با تقویت تیم می توانیم دوباره حضور در جمع تیم های مدعی را تکرار کنیم. من به شخصه حداکثر تلاشم را برای موفقیت فولاد انجام می دهم. انگیزه های زیادی دارم و امیدوارم با حمایت هواداران و تشویق های آنها یک تیم بسیار خوبی داشته باشیم؛ هواداران باید صبور باشند آنها قطعا روند نتیجه گیری پرسپولیس را از یاد نبرده اند که چگونه از پایین جدول خود را به قهرمانی رساند؛ فولاد با بازیکنان جوان و هدایت یک سرمربی کاربلد حرف های زیادی برای گفتن دارد و با حمایت و صبر می تواند به روزهای طلایی خود بازگردد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

مصطفی
پنج شنبه 25 خرداد 1396 9:34 AM
زنده باد ... اتفاق خوبی افتاد، اما نکته ای که باید گفت فصل پیش هم بازیکنان خوبی داشتیم اما باید بررسی بشه که چه عواملی مانع از نتیجه گیری فولاد شد؟!

مهدی چنانی
چهارشنبه 24 خرداد 1396 7:26 PM
ممنون ابوغیره. آقای زهیوی تو رهبر فولاد خواهی شد خواهش می کنم از مسئولین درخواست بکن که بازیکنانی مانند دفاع چپ عقیل کعبی و هافبک دفاعی حکیم نصاری و دروازبان سوشا مکانی و وینگر چپ آرش افشین و دفاع وسط پژمان منتظری را هم بخدمت بگیرند.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---