1403/02/07
6:52
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

چهارشنبه 24 خرداد 1396 13:11

عبداله ناصری در گفتگو با سایت باشگاه؛

خاطرات فصل گذشته را به فراموشی بسپارید

عبداله ناصری پس از تمدید قرارداد با تیم بزرگسالان فولاد خوزستان گفت: شرایط تیم را نسبت به گذشته بهتر می دانم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، هافبک فصل گذشته فولاد در لیگ هفدهم نیز برای این تیم توپ می زند. ناصری که از رده های امید فولاد کارش را در این باشگاه آغاز کرده، 2 فصل سابقه عضویت فولاد ب (فولادنوین) را در کارنامه دارد و با این تیم توانست جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند. او تنها بازیکن راه یافته از این تیم به بزرگسالان فولاد بود و در فصل گذشته توانست 4 گل به ثمر رسانده و 3 پاس منجر به گل هم در اختیار هم تیمی هایش قرار دهد.
این فوتبالیست اهوازی در خصوص فولاد لیگ هفدهم می گوید: شرایط بسیار خوبی است، خوشبختانه مسوولان باشگاه با انتخاب یک خوب مربی ایرانی توانستند زمینه پیشرفت تیم را فراهم کنند چراکه آقای پور موسوی از نظر فنی و اخلاقی در سطح خیلی بالایی هستند و می توانند با بازیکنان تیم روابط خوبی داشته باشند که این یک امتیاز بزرگ است و پس از 2 فصل ناکامی می تواند عامل پیشرفت تیم شود.

وی در خصوص سابقه اش در باشگاه فولاد می گوید: در زمانی که آقای سید کورش موسوی سرمربی امیدهای فولاد بودند من بازیکن ایشان بودم و نایب قهرمان کشور شدیم و 2 فصل هم برای تیم فولادنوین به میدان رفتم که تیم بسیار خوبی بود و مدیریت آن بر عهده آقای اژدری زاده بود که بعد از صعود به لیگ برتر و با توجه به سیاست های باشگاه علاقه داشتم به خاطر  تعصبم نسبت به تیم فولاد خوزستان در این مجموعه بمانم که با نظر آقای سعداوی فصل قبل در لیگ برتر حضور داشتم.
ناصری در ادامه به هوادران فولاد می گوید: از همه دوست داران فولاد می خواهم که خاطرات فصل گذشته را به فراموشی بسپارند؛ اینک تیم فولاد با بازیکنان جوان و ترکیبی از باتجربه ها نیازمند حضور و حمایت های پرشور آنهاست و مانند سالی که قهرمان شد باید این حمایت کرد. باید از ابتدای فصل همراه و در کنار تیم  بوده و به معنای واقعی یار دوازدهم فولاد باشند.

هافبک فولاد در خصوص اخبار جذب بازیکنان، به سایت باشگاه فولاد می گوید: خوشبختانه مدیرعامل و هیات مدیره انتخاب های خوبی دارند و امروز هم با آقای زهیوی به توافق رسیدند که بازیکن بسیار با تکنیکی هستند نوع بازی ایشان حسابی به کار تیم فولاد می آید، امیدوارم در روزهای آینده نیز با جذب نفرات مورد نظر تیمی قوی را روانه مسابقات کنند.

ناصری درباره سقف آرزوهای فوتبالی اش گفت: دوست دارم به اندازه ای پیشرفت کنم که نظر تیم های خارجی را به جلب کنم و در یکی ازتیم های فوتبال قاره اروپا به میدان بروم؛ این روز را در آینده خود می بینم.

وی در پایان به صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی هم اشاره کرد و گفت: تیم ملی بسیار یک دستی داریم؛ به نظر من سردار آزمون در دیدار مقابل ازبکستان خیلی خوب بازی کرد؛ هم پرس می کرد و هم در ایجاد موقعیت و گلزنی عالی کار کرد؛ برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

منصور
جمعه 26 خرداد 1396 8:59 PM
باسلام: آقا عبدالله دوستت داریم البته که باید میموندی کجا بهتر ازفولاد؟.سعی میکنیم 10 شدن فولاد رافراموش کنیم.ولی امسال هواداران فقط قهرمانی میخواهیم .امسال بادرهم کوبیدن حریفان- فرقی نمیکنه سپاهان باشه -استقلال یا پرسپولیس باشه .اقا عبدالله برای قهرمانی از همه تیمها انتقام میگیریم .نه فقط پرسپولیس (ناصری-زهیوی)خط حمله واویلا واویلا.زنده باد فولاد قهرمان1393

مهدی چنانی
پنج شنبه 25 خرداد 1396 4:46 AM
🌟❤زهیوی خرید بسیار خوبی بود برای پست مهاجم نوک❤🌟. ⚽هم اکنون تیم به ترتیب اولویت برای این پستها نیاز به بازیکن شاخص دارد ⚫دفاع چپ:عقیل کعبی یا مهرداد جماعتی یا پیمان شیرزادی. ⚫دروازبان:سوشا مکانی. ⚫وینگر چپ:حسن بیت سعید یا آرش افشین. ⚫دفاع وسط:پژمان منتظری یا محمد طیبی. ⚫هافبک وسط:حکیم نصاری. ⚫ذخیرهء دفاع راست و چپ:امید خالدی. ⚫ذخیرهء مهاجم نوک:رضا نوروزی یا میلاد میداودی یا بهنام برزای. ⚽و این نفرات را حفظ کنید: 🌟❤رحمانی، شریفات، دورقی، وکیا، کرمی، ناصری، مطلق زاده، بوحمدان، والی، مرادیان❤🌟.

منصور
چهارشنبه 24 خرداد 1396 11:14 PM
سلام: جناب اژدری عزیز:بنظر بنده بااینها قرارداد ببندید.1- بختیار.2- وحید شیخ ویسی. آقای پورموسوی شیخ ویسی بهترین گزینه برا دروازه بان.سرتر ازطالب لو ومرادیان.یوسف وکیا یادتون نره حتما باشه.اگر عقیل کعبی هم بیاد-دیگه تیمها ازقبل از بازی خودشونرا بازنده میدونند.درود برسایت مقتدر فولاد.خسته نباشید.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---