1403/01/29
1:15
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 04 تیر 1396 8:28

توضیح در خصوص وضعیت یک بازیکن؛

شاهین عباسیان با فولاد خوزستان قرارداد دارد

واحد حقوقی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص وضعیت یکی از بازیکنان این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، بر اساس اعلام واحد حقوقی باشگاه فولاد خوزستان، شاهین عباسیان با توجه به عدم اتمام مدت زمان قرارداد خود با این باشگاه، پیوستنش به هر تیم دیگر خلاف مقررات می باشد.

بر این اساس بازیکن نامبرده که در سال گذشته غیبت های زیادی داشته است، همچنان یکسال از مدت قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان باقی مانده که در این راستا گزارش های مربوط به غیبت این بازیکن در طول این مدت همگی به سازمان لیگ ارسال شده و در روزهای آینده نیز درخواست باشگاه مجددا ارسال می شود.

بر اساس اعلام واحد حقوقی، شاهین عباسیان تا یک فصل دیگر بازیکن باشگاه فولاد خوزستان به شمار می آید و نسبت به تعهدات خود در قبال فولاد خوزستان مسوول می باشد چراکه فصل گذشته را كامل غبيت كرده بود.

در توضیحات واحد حقوقی باشگاه فولاد همچنین آمده است: اين بازيكن در اواسط فصل گذشته نیز با مراجعه به باشگاه مانند يك بازيكن آزاد رفتار نمود و عليرغم داشتن قرارداد مالى درخواست مبلغ بالايى كرد كه به ايشان ابلاغ گرديد شما بازيكن باشگاه هستيد و تا الان غيبت كرديد اما اين بازيكن بازهم اقدام به غيبت نمود كه كليه گزارشات غيبت به سازمان ليگ ارسال شده است.

بازیکن نامبرده در طول فصل گذشته با توجه به اعلام نیاز تیم ملی جوانان، کمتر فرصت حضور در اردوی تیم فولاد را یافت و مسوولان باشگاه نیز به احترام پیراهن مقدس تیم ملی هیچگونه اعتراضی نسبت به این موضوع نداشتند اما با توجه به عدم حضور عباسیان در تمرینات فولاد به ناچار نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و مکاتبات لازم را با فدراسیون فوتبال نیز انجام داده اند.

گفتنی است؛ شاهین عباسیان فوتبال خود را از آکادمی فوتبال باشگاه فولاد خوزستان آغاز کرد و سابقه عضویت در تیم های نوجوانان، جوانان و امید فولاد خوزستان را دارد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

منصور
دوشنبه 05 تیر 1396 12:25 PM
سلام: زلیکانی هم خرید خوبی بود.خرید که نه بابا اینا مال فولاد نوببن اهوار بودند که توسط سازمان لیگ متلاشی شدند.فقط مونده بختیار.جان من تمومش کنین.رنده باد فولاد قهرمان1393

مهدی چنانی
دوشنبه 05 تیر 1396 8:46 AM
حامد لک گلر خوبیست اما اگر توجه کنید متوجه می شوید که تیم تاکنون 5بازیکن شاخص بنامهای زهیوی، مبعلی، شیرزادی، عاشوری و لک را جذب کرده و در طرف مقابل 5بازیکن شاخص بنامهای انصاری، شریفات، بوحمدان، جماعتی و دورقی را از دست داده و این نمیتواند برای تیم شکل مناسبی از یارگیری باشد اکنون در پست هافبک دفاعی فقط احمد عبدالله زاده را داریم بنابراین خواهش میکنم میثم دورقی را برگردانید و حکیم نصاری و آرش افشین و میلاد میداودی را هم جذب کنید و قرارداد بختیار رحمانی و سروش سعیدی و احسان مرادیان را تمدید کنید.

امین
یک شنبه 04 تیر 1396 6:45 PM
یکبار برای همیشه تا اخر این مسئله رو پیگیری کنید حتی اگر به محرومیت بلند مدت این جوون شده تا درس عبرتی بشه. بابا ذوب اهن تا ۶۰ سالگی حق پرورش میگیره

منصور
یک شنبه 04 تیر 1396 12:18 PM
درود برعزیزان سایت:آقای اژدری شکایت کنین.نه ازعباسیان از تیمی که بازیکن رو برده یعنی پرسپولیس.وقتی برای تیم دشمن آرزوی موفقیت میکنید از حسن نیت شما سواستفاده میکنند وبازیکن شمارا میدزدند.الان سازمان لیگ میاد میگه مثلا کمتر از 30% دریافتی داشته ویکطرفه فسخ کرده وازاین چرندیات.ارتباط ذهنی مدیران وکادرفنی مثلا امیدها با بازیکن بسیار ضعیف است.اجازه ندید هیچ بلشگاهی باشما این جوری رفتار کنه.شدیم برده پرسپولیس- استق-سپاهان.بسه دیگه به خودتون بیایید.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1498 - مجموع امتیازات : 2830
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1450 - مجموع امتیازات : 2667
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1423 - مجموع امتیازات : 2741
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1405 - مجموع امتیازات : 2616
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---