1403/02/05
12:6
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

شنبه 10 تیر 1396 9:27

اژدری زاده: فولاد از زیر ساخت‌های قوی بهره می‌برد

آخرین وضعیت تیم فولاد از زبان مدیرعامل باشگاه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، گفت: شرایط همکاری با بختیار رحمانی فراهم نشد اما وضعیت اینطور نبود که این بازیکن را نخواهیم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، فولاد خوزستان یکی از تیم‌هایی بود که زودتر از سایر باشگاه‌ها کار خود را برای حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر آغاز کرد. فولاد خوزستان با سفر به زنجان تمرینات آماده سازی را پشت سر می‌گذارد. این تیم در فصل جاری بازیکنانی مثل رحیم زهیوی، علی‌اصغر عاشوری، پیمان شیرزادی، حامد لک، ایمان مبعلی و ... را جذب کرده و امیدوار است بتواند از فصل قبل عملکرد بهتری داشته باشد.
علیرضا اژدری‌زاده در مورد وضعیت فولاد خوزستان صحبت‌های زیر را انجام داد.

* شرایط فولاد خوزستان چطور است؟
اردوی خیلی خوبی در زنجان داشتیم. برای اولین بار ما در این مکان به اردو رفتیم. زنجان شهر بسیار خوبی است. در این اردو امکانات مورد نیاز یک تیم‌ حرفه‌ای وجود داشت. کادرفنی به نحو احسن کار خود را انجام داد. در یکی دو روز آینده اردو به پایان می‌رسد و کارهای آماده سازی ما در زنجان به اتمام می‌رسد.

*‌‌ آیا اردوی دیگری هم دارید؟
پس از یکی دو روز استراحت تمرینات را در اهواز ادامه می‌دهیم و شاید در آخر ماه اردوی دیگری داشتیم.

* از نقل و انتقالات رضایت داشتید؟
نقل و انتقالات در اسمش هم نشان می‌دهد که یک عده می‌روند و یک عده می‌آیند. بر اساس نیاز و هماهنگی کادرفنی و کمیته فنی و با توجه به سیاست باشگاه کارمان را پیش بردیم. خوشحالیم بازیکنان خوبی جذب کردیم. با تمریناتی که انجام می‌دهیم با حضور کادرفنی جدید به دنبال حضور موثر در لیگ هفدهم هستیم.

 * آیا فعالیت شما در نقل و انتقالات ادامه دارد؟
اگر کادرفنی اعلام نیاز کند شاید بازیکن دیگری جذب کنیم. در حال حاضر فرد خاصی مدنظرمان نیست.

* در نقل و انتقالات بختیار رحمانی و اسماعیل شریفات را از دست دادید. آیا این بازیکنان را نمی‌خواستید یا خودشان خواستار جدایی بودند؟
همانطور که گفتم نام این مقطع نقل و انتقالات است و رفتن و آمدن بازیکنان امری طبیعی است. بر اساس صلاح و مصلحت تیم و با توجه به نیاز تیم و خواست کادرفنی کارمان را دنبال کردیم. کادرفنی باید با بازیکنان کار کند. ما تمام تلاشمان را کردیم. شرایط اینطور نبود که رحمانی را نخواهیم اما مقدمات همکاری فراهم نشد. هر دو طرف تلاشمان را کردیم اما شرایط جور نشد. برای او و شریفات در تیم جدید خود آرزوی موفقیت می‌کنیم.

* آیا بودجه فولاد خوزستان کاهش پیدا کرده است؟
خیر. مشکلی بابت بودجه نداریم و سعی کردیم تیم‌مان را بر اساس نیاز ببندیم. منابع مالی برای همه تیم‌ها محدود است. در مجموع بودجه کافی را داشتیم و بازیکنان خوبی گرفتیم. اینکه پول نداشتیم بازیکن نگرفتیم درست نیست ما بر اساس نیاز بازیکن گرفتیم. در خریدهای ما بازیکنان محبوب و سرشناس فوتبال هستند. همچنین مطمئن باشید بازیکنان جدیدی را به فوتبال ایران معرفی می‌کنیم.

* هدف فولاد در لیگ هفدهم چیست؟
می‌خواهیم در لیگ قدرتمند ظاهر شویم. اینکه بخواهیم فشار بیاوریم که فلان نتیجه را بگیرید خیر. باشگاه شرایط خوبی دارد و از زیر ساخت‌های قوی بهره می‌برد. ما هیچ وقت به بازیکنان و مربی برای گرفتن نتیجه خاصی فشار وارد نمی‌کنیم و از آنها می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشند.

*  ورزشگاه جدید فولاد به لیگ هفدهم می‌رسد؟
این ورزشگاه مراحل پایانی خود را طی می‌کند فکر می‌کنم تا 5-6 ماه آینده ورزشگاه تکمیل شود اما برای اینکه بتوانیم از این مکان استفاده کنیم مراحل مختلفی وجود دارد که باید این کارها به موقع انجام شود تا یک خدمت دیگر از طریق فولاد خوزستان به فوتبال ایران و خوزستان انجام شود.

* جذب ایمان مبعلی با حواشی زیادی همراه بود و حتی گفته شده بندی در قرارداد او هست که در صورت مصدومیت پولی دریافت نکند؟
مبعلی افتخار فولاد خوزستان و فوتبال ملی ایران است. او 10-11 سال از خانه خود به دور بود. فصل قبل هم تمایل به جذب او داشتیم اما شرایط فراهم نشد. امسال با تمایل هر دو طرف این اتفاق افتاد. شرایط اینطور نیست که مبعلی آماده نیست. او در اردو هست و در دیدارهای دوستانه بازی می‌کند. امیدواریم او یک فصل خوب در کنار سایر بازیکنان و کادرفنی داشته باشد و نشان دهد همچنان فولادی است و می‌تواند کار خود را به خوبی دنبال کند.

* سرپرست باشگاه مشخص شده است؟
همچون فصل قبل مهدی زهره‌بخش به عنوان سرپرست تیم فعالیت می‌کند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

مهدی چنانی
یک شنبه 11 تیر 1396 2:44 PM
آقایون چرا بازیکن جذب نمی کنید! خیلی از بازیکنان فصل گذشتهء فولاد از تیم جدا شدند و اکنون تیم نیاز به تقویت بیشتر دارد. تیم در چند پست نیاز به جذب بازیکن دارد= وینگر چپ:آرش افشین. مهاجم نوک ذخیره:میلاد میداودی. هافبک میانی:حکیم نصاری. و تمدید قرارداد دفاع وسط ذخیره:سروش سعیدی. دروازبان ذخیره:احسان مرادیان.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1696 - مجموع امتیازات : 3495
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1511 - مجموع امتیازات : 2843
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1463 - مجموع امتیازات : 2680
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1438 - مجموع امتیازات : 2756
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1420 - مجموع امتیازات : 2631
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---