1403/01/10
14:0
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 23 تیر 1396 14:30

تلاش برای رفع نواقص احتمالی

هفتمین حریف تدارکاتی فولاد خوزستان مشخص شد

تیم فولاد خوزستان در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم سپید رود رشت می رود.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، تیم فولاد خوزستان روز پنجشنبه با استقرار در هتل المپیک تهران دومین اردوی آماده سازی پیش از مسابقات را آغاز کرد تا با آمادگی هرچه بیشتر گام در این رقابت ها گذارد. شاگردان سید سیروس پور موسوی که در افتتاحیه لیگ برتر قرار است با تیم مدعی پرسپولیس دیدار کنند، برای هماهنگی هرچه بیشتر حضور در دیدارهای تدارکاتی را تجربه می کنند.

فولاد به همین منظور ابتدا در جریان اردوی 12 روزه زنجان مقابل 4 تیم از فوتبال این استان قرار گرفت و پس از اتمام این اردو و بازگشت به اهواز در 2 مسابقه تدارکاتی دیگر به میدان رفت.
 اکنون با آغاز اردوی دوم، کادر فنی تیم در تلاش است با انتخاب تیم های مطرح فوتبال کشور عیار بازیکنان تیم و میزان آمادگی شان را محک بزند تا ضمن بررسی شرایط، در زمان باقیمانده نسبت به رفع نواقص احتمالی تیم تلاش کند.


در همین راستا قرار است که فولادمردان از ساعت 17 روز شنبه در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تهران با تیم لیگ برتری سپید رود رشت دیدار کنند. قرمز و زرد پوشان خوزستانی حداقل 2 دیدار تدارکاتی دیگر در این اردو در پیش خواهند داشت.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

منصور
جمعه 23 تیر 1396 6:34 AM
سلام: آقای پورموسوی " تا 2ماه پیش که مربی صنعتی بودید وآرش هم بازیکن شما حالا دیگه آرش بدرد نمیخوره؟؟؟.ازشما خواهش میکنیم آرش را به فولاد بیارید.حریفان از بودن آرش درفولاد وحشت دارند آنوقت شما راحت میکین تولیست نیست ؟

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---