1403/01/10
0:24
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

جمعه 23 تیر 1396 14:30

توضیحات مدیرعامل باشگاه در خصوص وضعیت تیم:

باید بازیکن بسازیم و روی پای خودمان بایستیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در راستای سیاست کلان کشور بازیکن خارجی نگرفتیم و ای کاش همه باشگاه‌ها به این مسئله توجه می‌کردند.
علیرضا اژدری‌زاده در مورد وضعیت فولاد خوزستان گفت: تیم در تهران به سر می‌برد و صبح امروز کارهای مربوط به تست پزشکی در ایفمارک را پشت گذاشت. برنامه ما در ادامه راه این است که 3 بازی دوستانه انجام دهیم و سپس آماده هفته اول مسابقات لیگ برتر شویم.وی در مورد اردوهایی که تیمش پشت سر گذاشت، عنوان کرد: بر اساس برنامه قبلی کارمان را پیش بردیم. اردوی بسیار خوبی در زنجان داشتیم. سپس 10-12 روز در اهواز بودیم و در حال حاضر هم به تهران آمدیم و امیدواریم در 6-7 روزی که در این شهر هستیم برنامه‌های از پیش تعیین شده را به بهترین شکل انجام دهیم.

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا از قرعه کشی رضایت دارند، گفت: قرعه به هر شکلی می تواند رخ دهد. باید با همه تیم‌ها بازی کنیم. در کل قرعه بدی نداریم و از این شرایط راضی هستیم.وی در مورد بازی با پرسپولیس در هفته اول و اینکه آیا این بازی برای شروع سخت نیست، عنوان کرد: خیر اینطور نیست. درست است پرسپولیس از تیم‌های خیلی خوب لیگ سال قبل بود، اما ما هم فولاد هستیم و می‌خواهیم یک بازی پایاپای انجام دهیم و با امتیاز از تهران باز گردیم.اژدری‌زاده در مورد اینکه شایعه شده سروش سعیدی با وجود داشتن قرارداد به فجر سپاسی پیوسته است، گفت:‌ خیر او قرار داد یکساله داشت و بعد از اتمام فصل قبل کارش با فولاد به پایان رسید.

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد اینکه سرمربی تیمش اعلام کرده نیاز به جذب یک مدافع و مهاجم دارند و ای کاش هیأت مدیره باشگاه با جذب بازیکن خارجی موافقت می‌کرد، گفت:‌ چیزی که مسلم است این است که اگر سیاست کلانی در مملکت حاکم است نباید در حد شعار بماند بلکه باید به آن عمل کرد. امسال سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است. اگر بر این اساس گفتیم اردوی خارجی نمی‌رویم، لباس خارجی نمی‌پوشیم، بازیکن خارجی نمی‌گیریم و ... آیا خوب است یا بد؟ بر اساس سیاست کلان کشور عمل کردیم و ای کاش همه باشگاه‌ها این کار را می‌کردند و به این سیاست جامه عمل می‌پوشاندند. تا چه زمان باید نقطه ضعف مهاجم و مدافع را با بازیکن خارجی پوشش داد و به سمت سازندگی نرویم. باید بازیکن بسازیم و روی پای خودمان بایستیم. چند سال قبل ورود گلر خارجی ممنوع شد و الان می‌بینید چند گلر خوبی داخلی در فوتبال ایران داریم. اگر این سیاست را دنبال کنیم شاید در کوتاه مدت لطمه ببینیم اما در بلند مدت این مسئله به سود ما خواهد شد. اعتقاد داریم می‌توان با بازیکنان داخلی نتایج خوبی گرفت.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود آرش افشین مدنظر باشگاه فولاد است، اظهار داشت: هر بازیکنی می‌تواند مدنظر هر باشگاهی قرار بگیرد اما تا وقتی این مسئله نهایی نشود نمی‌توان آن را تائید یا رد کرد. باید بررسی‌ها را انجام دهیم و اگر این بازیکن مدنظر باشگاه باشد مذاکراتی صورت می‌گیرد فعلا هیچ چیز مشخص نیست. اژدری زاده در مورد مطرح شدن بحث عدم رضایت پورموسوی از آرمان رمضانی و اینکه احتمال دارد او از فولاد جدا شود، خاطرنشان کرد: تا به الان چیزی در این مورد نشنیدم و کادرفنی و چیزی به من نگفته است.

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد اینکه مسئولان استقلال خوزستان اعتقاد دارند فرزاد جعفری با وجود داشتن قرارداد با این تیم به فولاد پیوسته و نسبت به این اتفاق خیلی انتقاد کردند، گفت:‌اگر قرارداد این بازیکن غیر قانونی هست سازمان لیگ قرارداد ما را ثبت نمی‌کند و در این شرایط او بازیکن همان باشگاه قبلی می‌شود. ما کف دستمان را بو نکردیم که بازیکنان با کدام تیم قرارداد دارد. بازیکن می‌گوید من آزاد هستم و ما هم قبول می‌کنیم. مهم این است که کارت بازی برای کدام تیم صادر می‌شود اگر کارت بازی برای ما صادر شد بازیکن عضو تیم ما است و اگر برای استقلال خوزستان یا هر تیم دیگری صادر شود بازیکن به آنجا تعلق دارد. این مسئله محل مناقشه نیست. سازمان لیگ محل حل چنین موضوعاتی است و آنها بر اساس مدارک و سوابق بازیکن شرایط را مشخص می‌کنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم لیگ هفدهم بسیار خوب و با کیفیت باشد و بازی‌های خوبی را مشاهده کنیم. هدف اصلی فوتبال پر کردن اوقات فراغت مردم شریف و فوتبالدوستان است. امیدوارم سطح مسابقات بالا باشد و مردم از این مسئله لذت ببرند و تیم‌های ملی بازیکنان قوی و با کیفیت را بتواند از دل لیگ انتخاب کنند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

مهدی چنانی
یک شنبه 25 تیر 1396 2:52 PM
باعرض سلام خدمت مسئولین و سرمربی محترم تیم فولاد آقای سید سیروس پورموسوی، آقای پورموسوی در بازار نقل و انتقالات چند بازیکن آزاد حضور دارند که از این چند بازیکن چهار بازیکن در چهار پست مختلف خیلی می توانند به فولاد کمک بکنند و فولاد در پست این بازیکنان شدیدا نیاز به بازیکن دارد، به ترتیب اولویت در پست دفاع میانی احمد آل نعمه. در پست وینگر چپ آرش افشین. در پست مهاجم نوک ارسلان مطهری. در پست هافبک دفاعی شهاب کرمی. مدیریت محترم سایت لطفا نظرات را منتشر کنید و حتما نشان آقای پورموسوی بدهید. باتشکر

منصور
جمعه 23 تیر 1396 11:21 AM
سلام: کانون هواداران فولاد موافق جذب آرش آفشین است.با آرش تیم کامل میشه .ساسان که رفت بجاش آرش بیاربد.

امید فولادی
شنبه 24 تیر 1396 12:40:00 AM
سلام . مگه قراره تیم رو بر اساس نظر کانون هوادارن ببندن؟؟؟ آرش اون آرش چهارپنج سال پیش نیست. همیشه مصدومیت داره و نمایش خوبی هم فصل پیس نداشت. اساسا بازیکن تنبلی هست و جدیت و همت نداره . از همه مهمتر در دو سه نوبت از جمله فصل پیش که فولاد بهش نیاز داشت ، گذاشت رفت تیمهای دیگه . زمانیکه به سپاهان رفت هم همینطور. الان بدون تیم مونده ، واسطه ها جو راه انداختن که فولاد آرش رو میخواد
 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---