1403/01/31
3:54
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 04 مرداد 1396 20:54

پورموسوی در نشست خبری مطرح کرد؛

بازی برابر پرسپولیس در آزادی خیلی مهم است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دوست داشتیم در هفته نخست، بازیکنان جدیدمان در ورزشگاه خودی در شرایطی که استرسشان کمتر است به میدان بروند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در هفته نخست فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال، فولاد خوزستان در تهران به مصاف قهرمانی فصل گذشته یعنی پرسپولیس می‌رود. این دیدار فردا (پنج‌شنبه) ساعت ۲۱ آغاز می‌شود.

 

سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: ابتدا می‌خواهم درباره بازی پایانی فصل گذشته استقلال خوزستان مقابل صبا بگویم که قداست فوتبال ایران و سلامت باشگاه استقلال را نشان داد و به عنوان ندارهای با غیرت خودشان را نشان دادند. همچنین باید به مرفاوی و بوستانی تبریک بگویم که فوتبال پاک را ارائه دادند.

او افزود: بازی فردا در مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی مهمی است. البته ما دوست داشتیم در هفته نخست، بازیکنان جدیدمان در ورزشگاه خودی در شرایطی که استرسشان کمتر است به میدان بروند. وی ادامه داد: ما از روز اول هیچ قول و قراری نگذاشتیم و می‌خواهیم تیمی اقتصادی ببندیم. تلاش می‌کنیم جایگاهمان را بهتر کنیم. باشگاه فولاد در سال‌های گذشته آکادمی داشته است. سعی می‌کنیم از جوانان باشگاه در بازی فردا استفاده کنیم. فردا هم خواهید دید که جوانان خوبی داریم. دوست دارم هر کسی فردا به ورزشگاه می‌آید از فوتبال لذت ببرد اما واقعا بازی در آزادی بسیار سخت است.

 

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره وضعیت آرش افشین هم گفت: آرش افشین بازیکن بزرگی بوده ما هم سعی می‌کنیم او را آهسته به تیم نزدیک کنیم و در تلاش هستیم که زمانی افشین  را به بازی بگیریم که برای تیم ما مفید باشد.

سید سیروس پور موسوی در مورد اینکه اژدری‌زاده مدیرعامل فولاد بازرس اتحادیه باشگاه شده، گفت: اژدری‌زاده قبل از اینکه به فولاد بیاید در باشگاه فولاد نوین بوده و یک چهره ورزشی است و امیدوارم به فوتبال ایران هم بتواند کمک کند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

منصور
جمعه 06 مرداد 1396 11:39 AM
سلام:جناب پور موسوی مثل اینکه خبرنگاران بی حرمتی کردند. دلگیر نشید ما اصلا این تهرانیها را چه فوتبالیست چه خبرنگارهایش را قابل نمیدونیم.اینا پرسپلیسی و منتظر برانکوی خودشون بودند. اینا که عددی نیستند.اینم یه تجربه دیگه که به تیمها که براثر تبلیغ زیاد روی زبانها افتاده اند احترام نکذارید.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---