1403/01/31
6:25
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 05 مرداد 1396 11:58

علیرضا اژدری‌زاده:

پرسپولیس یک مقدار بهتر از ما بازی کرد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: بازی خوبی برگزار شد و به نظرم پرسپولیس یک مقدار بهتر از ما بازی کرد.
 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی امروز پیگیری شد که دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود قرمزپوشان پایتخت به پایان رسید.
علیرضا اژدری زاده در پایان دیدار امروز گفت: به نظرم بازی خوبی بود و پرسپولیس یک مقدار بهتر از ما بازی کرد، ما هم خوب بودیم و تیم جوانی داشتیم. به نظرم در کل بازی خوبی بود. انتظار داشتیم نتیجه بهتری رقم بخورد، ان‌شاالله از بازی بعدی این اتفاق رخ دهد.
وی در پاسخ به این سوال که یک مقدار بازی درگیری زیادی داشت، نظر شما در مورد این درگیری‌ها چیست، گفت: ما که چنین چیزی را انجام ندادیم، اگر تیم حریف انجام داده باید از آنها سوال کنید، مورد خاصی در کل وجود نداشت.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان صحبت‌های خود گفت: به طور کل از همه چیز راضی بودیم، داوری، زمین، مسئولان برگزار کننده و... همه چیز خوب بود و در مجموع بازی خوبی انجام شد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

منصور
یک شنبه 08 مرداد 1396 12:10 AM
سلام: مگه فولاد بازی هم کرد که آونها یکم بهترباشند.توپ دراختیار حریف بود وفولاد نظاره گر.فرشاد احمدزاده پشت 18 .4-5 راهمزمان دریبل میکنه ویکی نمیتونه توپرا بزنه.امروزتو شهر میگفتند افتضاح ترین بازی که تاحالا ازفولاد دیدیم همین بود.دیگه تموم شد.بازی بعدی معلوم میشه چی به چیه.

محسن
جمعه 06 مرداد 1396 1:19 PM
باخت جزی از بازی فوتبال و خیلی مهم نیست مهم نوع بازی که دیروز واقعا راضی کننده نبود و امیدوارم فولاد هرچه زودتر بهتر بشه و به باخت عادت نکنه

عبدالمجیدبابادی یوسفی
جمعه 06 مرداد 1396 8:43 AM
باسلامخدمت آقای پورموسوی من بازی را ازطریق تلویزیون دیدم بعضی از بازیکنان مثل زهیوی یک چهارم سال قبل دوندگی نداشتند آنها در نیمه اول حتی یک تهدید کوچک هم نتوانسند روی دروازه بیرانوند داشته باشندلطفاٌ از همین حالافکری به حال خط حمله ودفاع بکنیدتحرک آنها بسیار پایین بودفردادیراست با تشکر

مهدی چنانی
جمعه 06 مرداد 1396 4:35 AM
آقای اژدری زاده هرچه زودتر امیر ارسلان مطهری و احمد آل نعمه را جذب کنید تیم نیاز به تقویت دارد. از آقای پورموسوی هم می خواهیم که تیم را هجومی به میدان بفرسته و در هر دیدار فقط برای کسب سه امتیاز بازی بکنه نه تساوی!

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---