1403/01/28
18:54
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

پنج شنبه 05 مرداد 1396 11:58

سید سیروس پورموسوی مطرح کرد:

با چهار مصدوم وارد زمین شدیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از هواداران این تیم به واسطه شکست مقابل پرسپولیس عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیداکبر پورموسوی درباره شکست 2 بر صفر فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی گفت: ابتدا از هوادارانی که از اهواز به تهران آمده بودند عذرخواهی می‌کنم. هواداران در دمای 50 و 60 درجه اهواز از ما حمایت می‌کردند و امروز شرمنده آنها شدیم.

وی از پرسپولیس به‌عنوان تیمی یاد کرد که پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد و دو نکته مثبت این تیم را عامل برتری‌اش مقابل فولاد دانست. پورموسوی در این زمینه اظهار داشت: ما تیمی بودیم که تغییرات زیادی داشتیم و پیش از بازی هم با چهار مصدوم وارد زمین شدیم. پس از 10 نفره شدن پرسپولیس هم دو بازیکن ما مصدوم شدند که مجبور به تعویض اجباری شدیم. با این حال باخت بر عهده منِ سرمربی است و باید در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به این مسئله که این نتیجه با توجه به حضور تیم‌ها در فصل بدنسازی و آماده بودن پرسپولیس قابل پیش‌بینی بود، گفت: من نخواستم این موضوع را باز کنم که شکست امروز پشت این اتفاق پنهان شود. واقعیت این است خیلی از بازیکنان جوانی که امروز بازی دادیم، برای اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند و خیلی از بازیکنان ما هم آن‌طور که باید بازی نکردند و شُل بازی کردند. گل زودهنگامی هم که خوردیم باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد.

پورموسوی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس قوی بود که برنده شد یا فولاد ضعف داشت، خاطرنشان کرد: من بدون تعارف گفتم که پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد. تیم ما هم نقاط ضعفی داشت و باید این را در نظر گرفت با تغییرات زیادی مواجه شدیم، اما توانستیم این تیم را هماهنگ کنیم. پیمان شیرزادی و امید زلیکانی را از دست دادیم. مریدی و گلزاری هم مشکل داشتند و نبود چهار بازیکن باعث شد شکل تیم ما به‌هم بریزد. سایر بازیکنان به این دلیل نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و من هم مسئولیت شکست را می‌پذیرم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (6 نظر تا کنون)

مهدی چنانی
شنبه 07 مرداد 1396 3:48 AM
آقایون چرا نظرات را منتشر نمی کنید من که نه چیز بدی مینویسم و نه بی احترامی می کنم! لطفا هرچه زودتر امیر ارسلان مطهری و احمد آل نعمه را جذب کنید و از هفتهء آینده با این ترکیب به میدان بروید. دروازبان:لک. دفاع راست:وکیا. دفاع چپ:شیرزادی. مدافعان وسط:کرمی و آل نعمه. هافبک دفاعی:عبدالله زاده. هافبک طراح:مبعلی. هافبک پشت مهاجم نوک:زهیوی. وینگر راست:ناصری. وینگر چپ:افشین. مهاجم نوک:مطهری. ذخیره ها:مرادیان.جعفری.غریبی.والی.مریدی.عاشوری.زلیکانی.دهقان.حبیبی نژاد.گلزاری.جانفزا.هاشمی.

محمدمرا د
جمعه 06 مرداد 1396 4:22 PM
خدا حافظ لیگ برنر سلام لیگ یک

محمد
جمعه 06 مرداد 1396 2:44 PM
سلام؛واقعا ناامید شدم این فصل از فولادبازهم؛من نمیدونم پرسپولیس شبیه رئال یا بارساست که اینهمه ازش میترسن!!!!!واقعا تعجب اوره از فولاد پس دیگه کی میخواد یه چیزی بشه!!!!؟

سعید
جمعه 06 مرداد 1396 11:13 AM
اقای پورموسوی هرچندعذرخواهی شماقابل احترام است ولی تفکردفاع درمحوطه 6قدم واقعاتاکتیک ابتدایی وقابل دفاع نبودشماتاقبل ازگل ازمحوطه6قدم دفاع را شروع کردیدنه زمین حریف

مهدی چنانی
جمعه 06 مرداد 1396 3:22 AM
آقای پورموسوی تیم بسیار ضعیف کار کرد و حتی یک موقعیت خطرناک روی دروازهء پرسپولیس نداشت و اصلا توان حمله کردن نداشت. اما تیم پرسپولیس کل بازی رو در دست داشت و با قدرت زیاد و توان بدنی بالا فولاد رو پرس کرده بود الان یا پرسپولیسیها دوپینگ کرده بودند یا فولادیها همگی قلیان مصرف می کنند و توان بدنهایشان بسیار ضعیف است. تیم هم نیاز به یک مدافع وسط و یک مهاجم نوک خوب داره. هرچه زودتر تیم را به صددرصد آمادگی برسانید و ارسلان مطهری و احمد آل نعمه را جذب کنید. ما از شما انتظار انجام بازیه هجومی را داریم

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1498 - مجموع امتیازات : 2830
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1450 - مجموع امتیازات : 2667
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1423 - مجموع امتیازات : 2741
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1405 - مجموع امتیازات : 2616
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---