1403/02/07
7:16
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 09 مرداد 1396 10:52

به بهانه درخشش در مراسم برترین های فوتبال؛

فولاد آینده را می سازد

باشگاه فولاد در معدن ناب فوتبالیست های ایران برنامه ای حرفه ای تدوین و پیاده سازی نموده و در حال خلق آینده مطلوب است با جوانانش، با جوانانی در تمامی رده های مدیریت، مربیگری و البته بازیکنان.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، فوتبال نشان داده که برخی باشگاه ها متفاوتند. آنها بزرگ فکر می کنند و با بهره مندی از برنامه های بلند مدت، بیشتر به فکر سازندگی هستند. در کشورهای اروپایی باشگاه های بزرگ اعم از بارسلونا، آژاکس، رئال، منچستر یونایتد و ... بزرگترین و بهترین آکادمی های سازندگی را دارند و بدون آنها خیلی زود می میرند چرا که منبع درآمد و قدرتشان همین آکادمی ها هستند. آکادمی هایی که مثل موتور برق می مانند برای یک خانه یا قصر. فولاد نیز در ایران حکایتی اینگونه دارد؛ باشگاهی که در جوار شرکتی که بخش زیادی از فولاد ایران را تامین می کند، در حال شناسایی و پرورش بازیکن برای تغذیه تیم های خود و همچنین فوتبال کشورمان است.


کارنامه این باشگاه ثابت کرده که فولاد بیش از اینکه در لیگ برتر قهرمان شود، سازندگی دارد. انگار این باشگاه همانقدر که خوزستان نفت استخراج می کند و می فروشد اینها هم بازیکن می سازند. خیلی ساده خیلی راحت. این اتفاق ها اما تصادفی نیست، باید مدیریت خوبی داشته باشی وگرنه همین فولاد هم روزهای بد کم نداشته است. نکته جالب اینست که در فولاد خوزستان نه فقط بازیکن که مدیر هم ساخته می شود و از تیم های پایه به بزرگسالان منتقل می شود.
همیشه بحث ها انتقادی نیست باید برخی مواقع هم خوبی ها را دید و در مورد آن نوشت باید به این پرداخت که فولاد خوزستان شاید قهرمان لیگ نشد اما چند اتفاق را با هم رقم زد.


اول: از بازیکنان آکادمی خودش خوب استفاده می کند؛ به مراسم برترین های فوتبال کشور بازمی گردیم و آقای گل لیگ برتر امید. صحبت از سید هیثم هاشمی است که اینک با اعتماد کادر فنی تیم بزرگسالان و در راس آن سید سیروس پور موسوی قدم در لیگ برتر کشور نهاده است. در کنار این بازیکن، درب های تیم اصلی خود را بر روی نسل تازه ای از محصولات آکادمی اش همچون علیرضا خوش کفا، علی حسین ایزدی، هادی حبیبی نژاد، سینا مریدی، میلاد بدرقه، امید صیدآلی، مجتبی نجاریان، یوسف کی شمس، صابر حردانی، امیر حسین باقرپور، علی غلامزاده و... باز کرده است و با اعتماد به نفس کامل لیگ هفدهم را اینگونه آغاز کرده است.


دوم: پس از دهکردی، فولاد در سطح مدیریتی نیز تصمیمی شجاعانه گرفت. مدیران شرکت علیرضا اژدری زاده را به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کردند؛ فردی که تا آن زمان در تیم فولاد نوین به کار گرفته می شد و از دسته دوم به دسته یکم و بعد به لیگ برتر با این تیم صعود کرد و بازیکنان بسیاری را به فوتبال ایران و فوتبال خوزستان تقدیم کرد.


سوم: فولاد همین مسیر را با انتخاب سعداوی و اینک سید سریوس پور موسوی ادامه داد. این باشگاه نشان داد که حاضر به پشت کردن به ذخایر غنی فوتبال استان نیست.

چهارم: مراسم برترین های فوتبال کشور نشان داد که نگاه فولاد تنها به تیم بزرگسالانش نیست و قصد دارد که آینده را بسازد.

برای اطلاع بهتر از افتخارات فولاد در فوتبال پایه به این آمار توجه کنید:
1- کسب سه جام درلیگ برتر (قهرمانی تیم نونهالان باکسب43امتیاز، نایب قهرمانی تیم جوانان باکسب47امتیاز و نایب قهرمانی تیم امید با کسب 41 امتیاز)
2 کسب عنوان بهترین خط حمله در سه لیگ برتر (بهترین خط حمله نونهالان کشوربا41گل زده، بهترین خط حمله جوانان کشوربا46گل زده و بهترین خط حمله امیدبا40گل زده)
3- بهترین خط دفاع نونهالان درلیگ کشوربا کمترین گل خورده (تنها گل 10در سه مرحله مسابقات)
4- دومین گلزن لیگ برترجوانان کشور (یوسف کی شمس با13 گل)
5- آقای گل لیگ امید کشور (هیثم هاشمی با11گل)
6- آقای گل نونهالان کشور (امیرحسین عبیاوی با19گل)
7- آقای پاس گل لیگ نونهالان کشور (امیرحسین عبیاوی با12پاس گل)
8- آقای پاس گل لیگ جوانان کشور (بهنام بازرگان با11پاس گل)


فولادِ لیگ هفدهم با چشم پوشی از جذب بازیکنان خارجی و جذب بازیکنان پرآوازه آغاز کرده؛ این تیم انگار آینده را نه آنقدر دور بلکه بسیار نزدیک می بیند و حداقل برنامه ریزی هایش برای دو سال بعد است. فولادی ها، فوتبال را ارزان تر کرده اند اما با برنامه تر جلو می روند و نتیجه کارهایشان را نه امسال و سال بعد که سال های دیگر می گیرند البته با حذف و اضافه های خاص و لازم خود. حالا فولاد 90 درصد بازیکنان بومی دارد تا به همه ثابت کند فوتبال همانقدر که پیچیده است، ساده هم هست. پیچیده است چون باید برایش برنامه ریزی کرد ساده است چون برای موفقیت نیاز به چوب جادو ندارد و تنها برنامه است که مهم است.


در جشن فوتبال کشورمان که با معرفی برترین های این رشته ورزشی همراه بود، باشگاه فولاد خوزستان با کسب عنوان برترین باشگاه کشور در زمینه فوتبال پایه کشور یکبار دیگر در فوتبال ایران درخشید. مراسم تقدیر از برترین های کشور نشان داده که این باشگاه مهندسی فوتبال را بلد است و از معدن فوتبالیست های ایران به خوبی استفاده می کند.

منبع خبر : محمد رضایی - مدیر سایت باشگاه فولاد خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

روح الله ممبيني
چهارشنبه 11 مرداد 1396 12:26 PM
سلام.خسته نباشيد. ميخواستم بدونم تستاي رده سني نوجوانان از كي شروع ميشه. ممنون ميشم

روح الله ممبيني
سه شنبه 10 مرداد 1396 4:38 PM
سلام.خسته نباشيد. ميخواستم بدونم تستاي رده سني نوجوانان از كي شروع ميشه. ممنون ميشه ||| پاسخ: انشالله در هفته های آینده. در این خصوص اصلاع رسانی می شود

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---