1403/02/06
8:0
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 22 مرداد 1396 19:0

وضعیت رو به بهبود مصدومان فولاد

شاگردان پورموسوی آماده هفته چهارم می شوند

بازگشت مصدومان تیم فولاد خوزستان به جمع بازیکنان پس از کسب اولین پیروزی، می تواند خبری بسیار خوب برای هواداران فولاد خوزستان باشد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، شاگردان پورموسوی که سه هفته متفاوت در لیگ هفدهم را تجربه کرده اند، از امروز با پیگیری تمرینات خود در زمین اختصاصی فولاد مهیای میزبانی از تیم گسترش فولاد تبریز می شوند. اما مشکلی که کادر فنی و پزشکی تیم فولاد این روزها با آن دست و پنجه نرم می کند؛ رساندن بازیکنان مصدوم این تیم به بازی هفته چهارم است. خوشبختانه در این رستا خبرهای خوبی شنیده می شود؛ چراکه پس از حضور نوید عاشوری و امیر زلیکانی در نیمه دوم دیدار برابر سیاه جامگان، کادر پزشکی فولاد در تلاش است که دیگر بازیکنان مصدوم این تیم همچون ایوب والی، رحیم زهیوی، سینا مریدی و پیمان شیرزادی را آماده حضور در بازی آینده فولاد خوزستان کند.
گفتنی است، تیم فولاد خوزستان در چهارمین هفته از لیگ هفدهم، از ساعت 20:30 دقیقه روز جمعه 27 مردادماه میزبان تیم گسترش فولاد تبریز است.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

مهدی چنانی
چهارشنبه 25 مرداد 1396 6:27 AM
انشاالله با یه بازیه خوب و هجومی هر سه امتیاز بازی رو با اختلاف گل بالا بدست بیاریم. از همهء هواداران میخوام که روز جمعه به ورزشگاه بیان تا بعد از مدتها ورزشگاه غدیر رو پر کنیم. با علم بر اینکه شیرزادی مصدوم است میتوان از جعفری در دفاع چپ استفاده کرد. سیستم 4.3.3 ترکیب پیشنهادی دروازبان:لک. دفاع راست:وکیا. دفاع چپ:جعفری. مدافعان میانی:کرمی و والی. هافبک دفاعی:عبدالله زاده. هافبکهای میانی:عاشوری و مبعلی. وینگر راست:ناصری. وینگر چپ:افشین. مهاجم نوک:زهیوی. لطفا نشان آقای پورموسوی بدهید. باتشکر

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---