1403/01/09
18:18
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

سه شنبه 07 شهریور 1396 19:41

پورموسوی: چند نفر می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند

هواداران اصلی فولاد به ما لطف و محبت داشتند

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که چند نفر به دنبال بردن تیم به حاشیه هستند، گفت: هواداران اصلی فولاد باید مراقب باشند که این نفرات به خواسته‌شان نرسند.
 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیداکبر پورموسوی درباره عملکرد تیمش در پنج هفته سپری شده از لیگ برتر، اظهارکرد: با توجه به مشکلاتی که سد راه ما بود، در دیدارهای اول و دوم نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم ولی در بازی‌های سوم و چهارم شرایط‌مان از نظر فنی و امتیازی خیلی بهتر شد و دو برد بسیار خوب و شیرین کسب کردیم. در دیدار پنجم نیز متاسفانه برابر پیکان با وجود این که شایسته پیروزی بودیم، بازی را واگذار کردیم و البته معتقدم گلی که در این دیدار به ثمر رساندیم، ۱۰۰ درصد صحیح بود و داور اشتباه کرد.
 او درباره جوانگرایی در فولاد نیز عنوان کرد: من اعتقاد خاصی به جوان ها دارم. فصل گذشته در استقلال خوستان نیز در بازی های آسیایی به دو بازیکن ۱۵، ۱۶ ساله بازی دادم. کار با جوانان را دوست دارم، چرا که این جوانان می توانند با کار، تلاش و جدیت بیشتر به سرمایه های اصلی باشگاه تبدیل شوند. جوانان تیم ما شرایط خوبی دارند و امیدوارم که دچار غرور کاذب نشوند و روز به روز تلاش‌شان را برای موفقیت بیش‌تر کنند.

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کار در لیگ برتر سخت است، چرا که همه به دنبال کسب امتیاز هستند و با توجه به این فولاد در دو فصل گذشته نتوانسته است، انتظارات هواداران را برآورده کند، کار برای ما سخت شده است ولی امیدوارم با توجه به اعتقادی که داریم و هم‌چنین سیاست باشگاه، بتوانیم جوانان‌مان را هفته به هفته با بهترین شرایط به زمین بفرستیم و از آن‌ها استفاده کنیم.
وی با اشاره به زمان آغاز تمرینات این تیم، بیان کرد: پس از چهار روز تعطیلی تمرینات فولاد از امروز (سه شنبه) از سر گرفته می‌شود. تلاش می‌کنیم که شرایط اردویی چهار پنج روزه نیز مهیا کنیم، چرا که شرایط آب و هوایی اهواز مناسب نیست و باتوجه به این که می‌خواهیم از نظر روحی روانی و کیفیت فنی، بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهیم، به دنبال برگزاری این اردو هستیم.

 پورموسوی درباره مربی خارجی که به تازگی به کادر فنی این تیم اضافه شده است، گفت: ایلی استان از امروز به عنوان دستیار من کار خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند. او بازیکن و مربی پیشین تیم ملی رومانی بوده و در چند باشگاه حوزه خیج فارس هم کار کرده است. ایلی استان با تیم الاتحاد عربستان نیز قهرمان آسیا شده است.
وی درباره هواداران فولاد هم عنوان کرد: هواداران اصلی فولاد در این مدت به ما لطف و محبت داشتند ولی متاسفانه در بازی با پیکان دو سه نفر که مشخص هم هستند و صدا و فیلم آن‌ها نیز موجود است، تصمیم داشتند که تیم را به حاشیه ببرند. این چند نفر به دنبال برد و باخت تیم نیستند و می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند. خیلی جالب است که با هزینه باشگاه به تهران آمدند و بعد هم کمی جو را متشنج کردند اما هواداران اصلی ما باهوش هستند و اجازه ورود به این افراد را نمی‌دهند. به هر حال هواداران فولاد باید مراقب باشند که این افراد به خواسته‌شان نرسند. اکنون نیز مدیریت باشگاه به صورت جدی پیگیر موضوع و برخورد با خاطیان است.

 سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به حضور فولاد در جام حذفی نیز گفت: به هرحال مسابقات حذفی یک فرصت یا یک شانس است که ان‌شاءالله سعی داریم با هدف و برنامه وارد این رقابت‌ها شویم. او در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله با نتایجی که تیم‌های فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان در لیگ هفدهم به دست می‌آوردند، دل مردم خوزستان شاد شود. فوتبال خوزستان این توانایی را دارد که بتواند یک بار دیگر بر قله فوتبال ایران قرار بگیرد و ان‌شاءالله یک بار دیگر این مهم رقم بخورد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

منصور
چهارشنبه 15 شهریور 1396 8:45 PM
سلام: گفتید چند نفر میخوان تیم فولاد را به حاشیه ببرند. سالار وسید جان ازچند نفر گذشته.خیلی بیشتر از چندین نفر هستند. خوب دیگه باید بااین پدیده هم مبارزه کرد.همش که درون مستطیل نیست .فعلا باید 50% بیرون زمین را مدیریت کنیم.زنده باد فولاد قهرمان1393

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---