1403/01/10
11:18
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

دوشنبه 03 مهر 1396 19:5

سید سیروس پورموسوی در نشست خبری:

به دنبال این هستیم که روند مثبتمان را ادامه دهیم

 سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: دنبال این هستیم که فولادی بسازیم که جوابگوی خواسته هواداران باشیم اما اصلا به دنبال کری‌خوانی نیستیم.
 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، دیدار داربی اهواز بین تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان، فردا (سه‌شنبه) ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود. اکبر پورموسوی در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: فوتبال خوزستان نیاز به حمایت دارد و امیدوارم بتوانیم نگاه‌ها را به خوزستان بازگردانیم. ما تلاش می‌کنیم در قالب دوستی و رفاقت بازی زیبا به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی بگریم. من و ویسی به دنبال فوتبال خوب هستیم. ما هیچ‌وقت به فکر نام بزرگی که مقابل‌مان قرار می‌گرفت نبودیم و فقط به دنبال فوتبال زیبا هستیم.
او ادامه داد: ما در این دیدار فقط دو بازیکن را در اختیار نداریم. ما در استقلال خوزستان روزهای خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما به دنبال این هستیم که فولادی بسازیم که جوابگوی خواسته هواداران باشیم. ما اصلا به دنبال کری‌خوانی نیستیم. از بازیکنانمان خواسته‌ام طوری رفتار کنند که به نفع هدف باشگاه باشد. پورموسوی در پایان گفت: ما نقاط قوت و ضعف حریف را آنالیز کرده‌ایم تا از آن استفاده کنیم. آن‌ها به دنبال جدایی از انتهای جدول هستند و ما هم به دنبال این هستیم که روند مثبتمان را ادامه دهیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

منصور
سه شنبه 04 مهر 1396 3:33 PM
سلام : سید بزرگوار بنظر بنده آقا رحیم زهیوی بازی نکنه وبجاش حبیبی نژاد بازی کنه.بابا بعضی ازاین هواداران اس-خ خیلی بی تربیتند ممکنه فحاشی کنند.خوب ما هم ناراحت میشیم.اینا ادب وماه محرم حالیشون نیست.اینم ازهواداران تیم مثلا سابق.نتیجه فولاد 2-اس خ0

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---