1403/01/10
3:30
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 16 مهر 1396 11:43

پزشک تیم فولاد خوزستان مطرح کرد؛

فولادی ها در سلامت کامل؛ فقط نجاریان مصدوم است

پزشک تیم فولاد خوزستان گفت: خوشبختانه مصدومیت یوسف وکیا برطرف شده است و این بازیکن در بازی مقابل استقلال مشکل خاصی ندارد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، اکبر مرادی اظهار کرد: به غیر از مجتبی نجاریان تمامی بازیکنان تیم در سلامت کامل به سر می برند و برای پیکار با استقلال از شرایط آرمانی خوبی برخوردار هستند. پزشک تیم فولاد خوزستان افزود: نجاریان از ناحیه ران پا دچار آسیب دیدگی شده است و در حال حاضر مشغول کارهای فیزیوتراپی خود است.وی در خصوص یوسف وکیا گفت: این بازیکن به شرایط بازی رسیده و در صورت صلاحدید کادر فنی، می تواند در بازی برابر استقلال تهران تیم فولاد را همراهی کند. همچنین در بازی تدارکاتی دیشب فولاد به میدان رفت که از شرایط خوبی برخوردار بود.
گفتنی است؛ تیم فولاد خوزستان در حالی روز جمعه به مصاف استقلال تهران می رود که عبدالله کرمی، مدافع تأثیرگذار خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. تیم فوتبال فولاد خوزستان روز جمعه هفته جاری 21 مهر در چارچوب هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور میهمان استقلال تهران خواهد بود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

masoud asadi
چهارشنبه 19 مهر 1396 10:54 AM
قطعا در نبود عدالله کرمی باید ساختار دفاعی منسجم وقوی داشته باشیم و تعداد مدافعین باید بیشتر باشد استفاده از سیستم 442میتواند برای استقلال دردسر ساز باشد چرا که انها از مربی جدیداشن شفر در بازی اول انتظار پیروزی دارند و تلاش بیشتری خواهند کرد و قطعا با نفرات بیشتری حمله میکنند و استفاده از ضد حملات با دو مهاجم میتواند فولاد را به گل برساند.

منصور
دوشنبه 17 مهر 1396 1:42 PM
سلام: ما فکر میکنیم کرمی مصدومه ویا مشکل دیگه ای براش پیش اومده وخلاصه نمیتونه بازی کنه.بدون کرمی بازی را میبریم.مافولادیم.همون تیمی که در تختی اهواز تو25 دقیقه اول بازی باداشتن بازیکنان مطرحتون 4 تا بهتون زد.یادش بخیر.100% میبریم .زنده بادفولاد قهرمان1393

فولاد❤
یک شنبه 16 مهر 1396 10:21 PM
آرزوی بهبودی برای نجاریان داریم. ورزشگاه فولاد خآنه دوم هواداران فولاد است لطفا پیشرفت کیفی چمن را تهیه عکس های جدید در تلگرام فولاد قرار دهید

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---