1403/01/28
11:49
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 06 آبان 1396 14:9

تعطیلات پی‌درپی لیگ برتر خسته‌کننده است

پورموسوی:به چیزی جز شکست پدیده فکر نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تعطیلات پی‌درپی لیگ برتر را آزاردهنده توصیف کرد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیداکبر پورموسوی درباره شرایط فعلی فولاد خوزستان گفت: ما می‌توانستیم در 10 هفته ابتدایی نتایج بهتری بگیریم، ولی طبیعتاً شرایط برای ما راضی‌کننده است و تلاش می‌کنیم در آینده عملکرد بهتری داشته باشیم. البته باید بگویم تعطیلات لیگ برتر برای ما خسته‌کننده و آزاردهنده است، چون حفظ بازیکنان در شرایط مسابقه واقعاً سخت است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه افزود: وقتی لیگ با تعطیلی‌های پی‌درپی مواجه می‌شود، طبیعتاً بازیکنان هم انگیزه‌شان را از دست می‌دهند و نمی‌توان آنها را در شرایط مسابقه قرار داد. با این حال ما تلاش می‌کنیم این روند را ادامه دهیم و امیدوارم با آمادگی خوبی مقابل پدیده قرار بگیریم.

وی با اشاره به دیدار تیمش برابر پدیده خراسان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: پدیده نسبت به سال‌های گذشته شرایط متفاوتی دارد و این نشان داده که آن است امسال تیم پرقدرتی است. وضعیت هر دو تیم در جدول طوری است که پدیده و فولاد قطعاً به چیزی جز برد در این مسابقه فکر نمی‌کنند. هر دو تیم دنبال برد هستند و ما برای کسب سه امتیاز به مشهد می‌رویم. البته احترام خاصی برای حریف‌مان قائل هستیم و معتقدیم که بازی سختی در پیش خواهیم داشت.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

بهمن
دوشنبه 08 آبان 1396 8:48 PM
سید برو مشهد این شعارها همه ش زیر سر طرفدارهاس اقای سعداوی پارسال چ گلی بسرمون زد که حالا دوباره میخواد بزنه

منصور
یک شنبه 07 آبان 1396 1:30 AM
سلام: درود برسید بزرگوار بله فقط برای برد. البته پدیده تیم پر مهره ای است .ونتایج وبالا سرفولاد بودن نشانه قدرت آنهاست.پدیده میتونه راحت سهمیه هم بگیره .پس این بازی که دیگه بوضوح 6امتیازی است.ماکارنداریم این 5 بازی را مردونه بازی کنید وببرید ونیم فصل بامید خدا قهرمان. وزهر چشم برا نیم فصل دوم.یاعلی مدد

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1498 - مجموع امتیازات : 2830
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1450 - مجموع امتیازات : 2667
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1423 - مجموع امتیازات : 2741
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1405 - مجموع امتیازات : 2616
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---