1403/01/09
21:24
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 08 آذر 1396 14:37

پورموسوی: می‌خواهیم 2 بازی بعدی را هم پیروز شویم

برای کسب سهمیه همه تلاش‌مان را می‌کنیم

 سرمربی فولاد خوزستان در مورد از دیدار مقابل سپیدورد می‌گوید.
  به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید بازی فردا از اهمیت زیادی برخوردار است. بازی در لیگ برتر هفته به هفته سخت‌تر می‌شود و بازی‌ها هم حساس‌تر می‌شوند. می‌خواهیم شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم و بازیکنانم از این شرایط درک خوبی دارند. جا دارد از بازیکنانم هم به خاطر بازی خوب‌شان در دو هفته قبل تشکر کنم.

 وی درباره اینکه آیا امیدوار است تیمش در پایان فصل بتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند، تصریح کرد: مطمئناً ما تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد. انگیزه این کار را هم داریم تا به خاطر مردم شهرمان سهمیه آسیا را کسب کنیم، اما واقعیت این است که ما باید خودمان را در نیم‌فصل تقویت کنیم. به امید خدا با جلساتی که با مدیران باشگاه داریم به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید تا دو جای خالی لیست‌مان را پر کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه تصریح کرد: تا به همین جای لیگ هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم. به امید خدا در دو بازی باقیمانده از نیم‌فصل اول هم تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا دست پر از زمین خارج شویم.

 پورموسوی در پاسخ به این پرسش که او در گذشته گفته بوده که تیمش از تعطیلات لیگ برتر ضرر می‌کند اما در دو بازی قبلی مقابل پارس جنوبی و ذوب‌آهن نتایج خوبی کسب کرده است، گفت: من گفتم تعطیلات قبلی مفید نبوده و به خاطر همین گله کردم. اگر دوباره لیگ را تعطیل کنند خوشحال هم می‌شوم! از کی‌روش می‌خواهم دوباره لیگ را تعطیل کند(با خنده). اگر واقعیت را بخواهم بگویم این است که تعطیلات برای همه تیم‌ها ضرر دارد. ما عوض تمام تیم‌ها گله کردیم. راه حلی هم نداریم. برنامه‌ای است که سازمان لیگ ارائه داده و باید به آن پایبند باشیم.

 وی در خصوص اینکه گفته می‌شود او لیست مازادی در اختیار باشگاه قرار داده است، خاطرنشان کرد: من این مصاحبه را قبلاً انجام داده بودم و بعد هم تکذیب کردم. منظور من این نبوده  است. من گفتم بعد از بازی با سپیدرود با کادر فنی تیم‌مان جلسه خواهیم گذاشت و به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید که در کدام پست‌ها نیاز به جذب بازیکن داریم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (6 نظر تا کنون)

منصور
پنج شنبه 09 آذر 1396 9:45 PM
سلام : باشگاه فولاد اول فصل قول داده بود اینترنت کاربران هواداران را مجانی کند .اگر اینکار انجام بشه خیلی عالی میشه .چون ممکن است موقعی که احتیاج بنظر خاصی باشد .اینترنت ازطرف مخابرات قطع گردد.ایمیل که مشخصه .درود برسایت فولاد قهرمان .آسیا تک باید کمک کند.

منصور
پنج شنبه 09 آذر 1396 8:19 PM
سلام: آقای پورموسوی سهمیه راول کنید فقط بفکر قهرمانی باشید.راستی جای آرش خیلی خیلی خالی بود .هان یادم رفته بود آرش مصدومه.

فولاد💖
چهارشنبه 08 آذر 1396 8:57 PM
مهمترین کار در نیم فصل جذب بازیکنان خارجی است که البته هییت مدیره باید حمایت کند این فصل فولاد در نیم فصل نباید دست خالی ب نقل انتقالات برود زحمت زیادی کشیده شده و باید بازیکن های خوب اضافه شوند

منصور
چهارشنبه 08 آذر 1396 8:55 PM
درود برعزیزان سایت فولاد: آقای پور موسوی نظربنده اینه که دربازی با سپیدرود آرش افشین حتما بازی کنه حالا یا یک نیمه یا فیکس.

منصور
چهارشنبه 08 آذر 1396 8:21 PM
سلام:بله آقای پورموسوی این دوبازی را هم باید ببریم .بردن تیم رده 14 (سپ..د)وبردن تیم 10 جدول (تراکتور) که کاری ندارد.ما پارس صدر جدولی و بدون شکست را بردیم اینا که جای خود دارند.مثل بازی باپارس بازی کنیم این دو بازی را حتما میبریم.نتیجه بازی با سپید رود .فولاد2-سپیدرود0

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---