1403/01/10
11:51
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 11 آذر 1396 18:41

پورموسوی: ايران با كي‌روش سورپرايز جام جهانی خواهد بود

اين گروه زندگی است نه مرگ

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان،‌ گفت: ایران با قرعه خوبی روبرو شده و به نظر من این گروه زندگی است نه گروه مرگ.
 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان و به نقل از فارس، سیدسیروس پورموسوی در مورد هم گروهی ایران با مراکش،‌ اسپانیا و پرتغال، گفت: قرعه مناسبی داریم و این گروه زندگی است نه مرگ. ایران با کی‌روش سورپرایز جام جهانی خواهد بود. به طور قطع رویارویی ایران در اولین مسابقه با مراکش شانس بزرگ ما در مسابقات است، که ان‌شاالله با پیروزی در این دیدار با انگیزه بالا به دو دیدار بعدی می‌رویم.وی افزود: بعد از قرعه کشی اظهارات خیلی از کارشناسان و برنامه‌های تلویزیونی بدون بررسی مسائل ریز کارشناسی بود. پرتغال قهرمان جام ملت هاست، اما هم‌گروه‌های این تیم ایسلند و مجارستان و اتریش بودند. آنها تیم‌های طراز اول دنیا نبودند، اما هرسه از پرتغال مساوی گرفتند. پرتغال بشدت به رونالدو متکی است و کی‌روش راه مقابله با کشورهای اروپایی را به خوبی می‌داند.

 سرمربی فولاد خوزستان یادآور شد: جای خوشحالی است که در مرحله اول کشورهای آمریکای جنوبی و لاتین در گروه حضور ندارند و‌ با دو تیم اروپایی که هم سبک هستند، دیدار می‌کنیم. از همین لحظه برای برگزاری‌‌ دیدارهای تدارکاتی مناسب باید اقدام شود. کی‌روش باید ابزار مناسب برای مقابله با حریفان را در اختیار داشته باشد. از لحاظ نرم افزار تفکر در کادر فنی با اسپانیا و پرتغال یکسان هستیم چون کی‌روش در بالاترین سطح اسپانیا کار کرده و پرتغال هم کشور اوست.

 وی افزود: بازیکنان تیم ملی همیشه نشان دادند کارهای بزرگ انجام می‌دهند و این بار مسئولان باید برای پشتیبانی اقدام کنند. امیدوارم این موج از پیش بازنده بودن برای فرار از مسئولیت ها نباشد. ایران و ایرانی همیشه کارهای بزرگ در همه عرصه‌ها انجام داده و این بار با حمایت و پشتیبانی مناسب نتایج خوبی خواهد گرفت. فراموش نکنید ایران دومین تیمی بود که مجوز حضور در جام جهانی را به دست آورد.‌ ان‌شاالله ایران سورپرایز جام جهانی خواهد بود.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

منصور
شنبه 18 آذر 1396 7:51 PM
سلام: بنظر بنده برانیم فصل دوم -صابرحردانی باید مهاجم نوک باشه وفیکس.صابراین قابلیت رادارد درپست نوک حمله گلهای زیادی بزنه. جانفزا بره مهاجم چپ.

منصور
جمعه 17 آذر 1396 9:26 PM
سلام: وجدانا زور داره صابر حردانی یه سوپر گل اروپائی بزنه -اونوقت یه گل زشت وابتدایی بخوره .حیف ازگل صابر.یک دفاع سریع ومطمئن میتونه فولادرا راحت قهرمان کنه.راستی اهل شاخه خوب نشد؟ فولاد یه دفاع مرکزی و سرعتی جوون میخواد.زنده باد فولاد قهرمان1393

علی
دوشنبه 13 آذر 1396 11:56 AM
انشاله

مهدی چنانی
یک شنبه 12 آذر 1396 8:23 PM
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت سرمربی محترم و شایستهء تیم آقای سید سیروس پور موسوی. آقای پور موسوی خواهش می کنیم فقط به کسب سهمیه آسیا بسنده نکنید و برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنید، فولاد با هدایت شما و حمایت همه جانبهء مسئولین و هواداران توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد، البته برای رسیدن به این مهم تیم در تعطیلات نیم فصل نیاز به تقویت و جذب چند بازیکن دارد که خواهش می کنیم مقدمات جذب این بازیکنان را فراهم کنید. به ترتیب اولویت بازیکنانی چون: 1حسن بیت سعید و 2عیسی آل کثیر و 3محمد طیبی. باتشکر

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---