1403/02/06
16:15
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

دوشنبه 04 دی 1396 10:56

پورموسوی پس از تساوی برابر پرسپولیس؛

رقابت خیلی خوبی در تیم‌مان وجود دارد

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز نشان دادیم که استحقاق رده سوم جدول را داریم.
 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما امروز نشان دادیم که استحقاق رده سوم جدول را داریم. در طول ۹۰ دقیقه فرصت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه بر خلاف جریان بازی ما یک گل دریافت کردیم که البته فکر می‌کنم بازیکن پرسپولیس روی گلر ما خطا کرد. در هر حال تصمیم داور را می‌پذیرم. در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم تلاش کردیم تا به دروازه پرسپولیس نزدیک شویم.

او در ادامه گفت: پرسپولیس یکی از تیم‌های بزرگ آسیاست. من فکر می‌کنم همین مساوی چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند. امیدوارم ما به این خودباوری برسیم و در بازی‌های بعدی این ۲ امتیازی را که در خانه از دست دادیم را جبران کنیم. من به هوادارانم تبریک می‌گویم که با حضورشان گرمای خاصی به بازی دادند و تا پایان بازی تیم را تشویق کردند. در دقایقی که ما مسلط بر بازی بودیم، مدیون حضور پرشور هواداران‌مان بود. من از همه تماشاگران تیم فولاد تشکر می‌کنم.

سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در یک سوم حمله حریف شتابزده عمل کردند. البته باید این یادمان باشد که یکی از بهترین خط دفاعی و دروازه‌بان ایران مقابل تیم ما بود.پورموسوی تصریح کرد: ما استحقاق گرفتن سه امتیاز این بازی را داشتیم. باز هم خدا را شکر که هواداران ما با ۵۰ درصد از خوشحالی به خانه‌شان بازگشتند.

 او درباره تعویض ایمان مبعلی در دقیقه ۵۷ گفت: ایمان بازیکن بزرگی است ما تغییر تاکتیک دادیم. ما وقتی که مبعلی را از ترکیب بیرون آوردیم تقریبا با ۴ مهاجم حمله کردیم. ما می‌خواستیم فشار را در یک سوم حریف بیش‌تر کنیم و ما هم این گونه توانستیم به گل برسیم. او تا زمانی که داخل زمین بود، تلاش خودش را کرد و از او تشکر می‌کنم. سرمربی فولاد خوزستان درباره تعویض بیت سعید گفت: در شروع خیلی خوب بود و با انگیزه بازی کرد. او حتی روی گلی که ما زدیم موثر بود. من مطمئنم که بیت سعید در هفته‌های آینده بیش‌تر به ما کمک می‌کند.

 سرمربی تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: رقابت خیلی خوبی در تیم‌مان وجود دارد و همه بازیکنان دارند تلاش خودشان را می‌کنند. من با توجه به این که بازی تهاجمی می‌خواهم بیش‌تر تعویض‌هایم در خط حمله انجام می‌دهم. ما به دنبال یک هافبک و یک مدافع هستیم. ما هم‌اکنون سه دفاع وسط داریم اما باید یکی بازیکن دیگر به آن‌ها اضافه شود چرا که یک پست خیلی حساس و کلیدی است. ما یک مقدار دست و بال‌مان بسته است و باید خودمان را تکمیل کنیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

حسین
چهارشنبه 06 دی 1396 6:25 PM
سلام برای پخش زنده دیدارفولاد خوزستان ونفت تهران خواهشانه ازهرگونه اقدامات ممکن دریغ نفرمایید

فولاد❤
سه شنبه 05 دی 1396 10:05 AM
خبر دار شدیم سالاروند در شرف پیوستن ب فولاد است امیدوارم دیگر بازیکن بزرگ خوزستانی ال کثیر هم ب جمع فولادی های خوش غیرت اضافه شود درود بر شرف فولادی ها

فولاد💖
دوشنبه 04 دی 1396 4:15 PM
سید جان تبریک و هزار بدرود !!! سید جان اگر ال کثیر و سالاروند رو جذب کنید کولاک می شود فولاد طبق اصول قانونی می تواند با باشگاه نفت مذاکره کند

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---