1403/02/04
10:55
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 15 دی 1396 23:54

سر مربی فولاد خوزستان:

از هواداران عذر خواهی می کنم

سرمربی فولاد خوزستان گفت: از هواداران تیم فولاد به دلیل تساوی خانگی برابر مشکی پوشان مشهد عذر خواهی می کنم.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سید سیروس پور موسوی عصر پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی گفت: فوتبال امروز 2 نیمه متفاوت داشت که در نیمه نخست بچه ها خسته به نظر می رسیدند ولی در نیمه دوم با تلاش بیشتر بر بازی مسلط شدند.
وی گفتک خدا را شکر می کنیم که با وجود تساوی امروز هنوز در رتبه دوم جدول لیگ برتر باشگاههای ایران هستیم و قول می دهم در هفته های آینده با پیروزی مقابل حریفان این تساوی خانگی را جبران کنم.
وی گفت در هفته های قبل بازیکنان به دلیل فشارهای زیاد در بازی خسته شده بودند و قطعا با ریکاوری کردن در هفته آینده با روحیه بهتر در مقابل گسترش فولاد تبریز ظاهر خواهیم شد.
وی در خصوص تعویض رحیم زهیوی بازیکن فولاد خوزستان گفت: با توجه به 2 اخطاره بودن و نیز نیاز شدید این بازیکن در مقابل گسترش فولاد او را از زمین بازی خارج کردم تا مبادا در این بازی 3 اخطاره شود و در نهایت او را برای بازی مقابل گسترش فولاد از دست دهیم.
وی در خصوص داوری این دیدار هم گفت: در شروع نیمه دوم داور یک پنالتی برای ما نگرفت که به این موضوع اعتراض کردیم و در پایان نیمه دوم هم داور در دو موقعیت به ضرر ما سوت زد.
سر مرمی فوتبال فولاد خوزستان در خصوص ترافیک بازیکن در خط میانی فولاد هم گفت: با توجه به شرایط هر بازی از این بازیکنان استفاده می کنیم و در واقع خط میانی فولاد نقطه قوت این تیم می باشد.
وی در خصوص احمد عبدالله زاده بازیکن کلیدی این تیم هم گفت: این بازیکن از اروپا درخواست دارد و وی نیز خواستار جدائی از فولاد خوزستان است که مسوولان باشگاه باید در خصوص او و درخواست جدائیش از تیم تصمیم بگیرند.
تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور عصر پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه یک بر یک در مقابل مشکی پوشان مشهد متوقف شد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

منصور
دوشنبه 18 دی 1396 8:37 PM
سلام: اقای پورموسوی وقتی بازیکنی خواهان جدا شدن هست هیچ لزومی نداره توتیم بمونه عبدالله زاده دلش با تیم نیست نگه داشتنش اشتباهه بگذارید بره .فولاد هافبک زیاد داره . حبیبی نژاد جایگزین خوبی بجای عبدالله زاده است.

ارس
شنبه 16 دی 1396 2:49 PM
سلام و خسته نباشید واقعا" این مدل بازی منو یاد فولاد نعیم سعداوی انداخت . قصد تخریب ندارم ولی فولاد موقعیت گلی بوجود نداشت آنچنان . بعدش دوستان هی ناراضی هستن که چرا تیم دول جدوله ولی تماشاچی نمیاد . اصلا" بازی قشنگی نبود

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1693 - مجموع امتیازات : 3492
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1509 - مجموع امتیازات : 2841
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1461 - مجموع امتیازات : 2678
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1434 - مجموع امتیازات : 2752
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1416 - مجموع امتیازات : 2627
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1291 - مجموع امتیازات : 2017
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---