1403/01/10
16:28
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 13 بهمن 1396 16:7

سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری مطرح کرد؛

دیدار مقابل نفت آبادان برند خوزستان است

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: دیدارفردا مقابل نفت آبادان برند خوزستان است و ما به دنبال پیروزی در این بازی هستیم.

 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از بازی با صنعت نفت آبادان، گفت: امیدوارم فردا بتوانیم به لحاظ اخلاق و فوتبالی بار دیگر فوتبال خوزستان را به رخ همه بکشیم. امیدوارم هوادارن با حضور خود به بازی جذابیت بدهند. این بازی برند خوزستان است و دو تیم هم استانی به مصاف هم می‌روند امیدوارم خروجی بازی به فوتبال استان کمک کند.

وی در مورد درگیری‌هایی که در بازی رفت دو تیم به وجود آمد و ممکن است این مسئله در بازی فردا هم رخ دهد، عنوان کرد: آن اتفاقی که در روی سکوها رخ داد خدا را شکر با دخالت مسئولان حل شد و مجروح و مصدومی نداد. الان صنعت نفت از جام حذفی کنار رفته و آنها تمام تمرکز خود را روی لیگ گذاشته‌‌اند. قطعا آنها بازی با استقلال را فراموش کردند چرا که لیگ برتر در جریان است و می‌خواهند جایگاه خود را بهتر کنند. بازی صنعت نفت را دیدم و نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کردیم. امیدوارم فردا خوب کار کنیم و با تمام قدرت به میدان برویم و برنده شویم.

پورموسوی در مورد فرصت‌های گلزنی تصریح کرد: برخی مسائل از دست ما خارج است.  مربی از لحاظ روحی و روانی و تاکتیکی با تیم کار می‌کند.  بازیکنان باید باور بیشتری داشته باشند. به هر حال حریفان ما هم تلاش می‌کند و با انرژی به میدان می‌آیند. شرایط با نیم فصل اول فرق می‌کند چرا که تیم‌ها فولاد را به عنوان یک رقیب جدی و سرسخت باور کردند و با تمام توان به مصاف ما می‌آیند. در این شرایط ما تلاش می‌کنیم تا خودمان را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم و با بهره بردن از موقعیت‌هایمان گلزنی کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد محرومان و مصدومان تیمش، گفت: محروم نداریم و فقط علی اصغر عاشوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی در مورد حساسیت هواداران به بازی فردا و اینکه ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید، اظهار داشت:  مسئولان باید حواسشان به این موضوع باشد. باید فاصله منطقی بین هواداران در نظر گرفته شود تا خدایی نکرده درگیری به وجود نیاید. در بازی رفت بین دو نیمه مشکلاتی به وجود آمد که این مسئله ختم به خیر شد. مسئولان فردا تمهیدات لازم را در نظر می‌گیرند و انشاءالله مشکلی به وجود نمی‌آید.

پورموسوی در مورد اینکه چه پیش بینی از آینده دارد، گفت: انسان با امید زنده است. هیچ چیز هنوز قطعی نشده است.  چند هفته تا پایان لیگ باقی مانده است. همه مسابقات سخت شده است ما در هر بازی فقط به دنبال پیروزی هستیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

منصور
جمعه 13 بهمن 1396 10:08 PM
سلام: فردا با یک بازی درخشان ودرخور نام فولاد صنعت راشکست بدیم تاجایگاه 2 کاملا تثبیت بشه. نتیجه فولاد2 صنعت 0.زنده باد فولاد قهرمان1393

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---