1403/01/10
1:35
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 21 بهمن 1396 14:39

واکنش دکتر محمد رضا شریف به شعار برخی تماشاگرنماها؛

اظهار نظر متین و صحیح مسیری بجز ایراد توهین و افترا دارد،حرمت و حیثیت کادر فنی و بازیکنان باشگاه فولاد خط قرمز ماست

رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد پورموسوی با باشگاه قرارداد ۲ ساله دارد و مدیریت نمی‌خواهد او را از دست دهد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، محمدرضا شریف درباره دیدار روز گذشته (جمعه) استقلال خوزستان و فولاد که با تساوی بدون گل و اعتراض شدید برخی از تماشاگران فولاد همراه بود, اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که تمام صحبت‌هایی که پورموسوی در نشست خبری بعد از این بازی گفت را تائید می‌کنم. در واقع پورموسوی حق دارد از اتفاقاتی که رخ داد ناراحت باشد. تعداد کسانی که این جو را ایجاد کردند تا علیه تیم شعار دهند, کمتر از 10 نفر بود و از عکس‌هایی که در فضای مجازی وجود دارد, می‌توان فهمید که شمار زیادی نبوده‌اند.

وی ادامه داد: این اعتراض‌ها ابتدا با مسائل فنی شروع شد در حالی که تیم در این دیدار یکی از بهترین‌ بازی‌های را به نمایش گذاشت. به هر حال فوتبال است و ممکن است نتیجه دلخواه در پایان بازی رقم نخورد اما نکته این است که کلمات و الفاظی که به کار برده می‌شود اصلا در شأن فوتبال و مردم خوزستان نیست. یکسری عادت کرده‌اند که به اسم هوادار و هوادرانما شعار‌هایی مثل «بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم» سر بدهند. من در این بازی بازیکن بی‌غیرت ندیدم. اسم ببرند که بازیکن بی‌غیرت چه کسی است؟ چون من تک تک بازیکنان را با غیرت می‌دانم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد با بیان اینکه در این بازی همه بازیکنان تا دقیقه 90 با تمام وجود استارت می‌زنند و تلاش می‌کردند، گفت: هیچ‌کس دوست نداشت بازی مساوی شود. بازیکنی که با ساق خونی و لنگ لنگان به رختکن می‌آید بی‌غیرت است؟ همه بازیکنان ما در همه بازی‌ها پرتلاش و با غیرت بازی می‌کنند و مجموعه مدیریت و کادر فنی از آنها راضی و ممنون هستند.

وی تصریح کرد: در این بازی هم برای ما مسئله داوری تکرار شد. کمیته داوران در انتخاب داوران برای بازی‌های ما اصلا به سابقه دوستی‌ها و روابط داوران با تیم‌های حریف توجه نمی‌کند. شأن و شئونات داوری می‌طلبد که داوران در ملاقات‌های قبل و بعد از بازی‌ها دقت کنند. یکسری عکس‌ها هست که نشان می‌دهد داوران بعد از بازی با تیم حریف در حال صحبت هستند. این نظری که من می‌دهم برای عدم صلاحیت داوران نیست اما وقتی  یک داور بی‌تجربه را می‌گذارند همین می‌شود که باید به وضعیت موجود عادت کرد. چرا کسی حساسیت دربی خوزستان و اینکه هر دو تیم شدیدا به 3 امتیاز دارند را درک نکرد؟ مربیان خیلی اعتراض داشته‌اند و هر سری مکتوب اعتراض‌ها را ارائه می‌دهند و ماهم به کمیته داوران اعلام می‌کنیم اما اتفاقی نمی‌افتد.

شریف یادآور شد: در کنار همه این مسائل یک تعداد می‌آیند اعتراض می‌کنند. در فضای مجازی عکس و تصاویر آنها پخش شده و اینها افرادی بودند که قبلا هم برای بازیکنان و مربیان تیم فراتر از قانون مزاحمت ایجاد کرده‌اند. در گذشته با این تعداد برخورد‌هایی داشته‌ایم اما با وساطت هواداران شریف فولاد با آنها مماشت شده چرا که چاره‌ای برای جلوگیری از ملتهب شدن فضا نداشته‌ایم.

وی در ادامه با اعلام اینکه از اینجا به بعد قطعاً با این عده از تماشاگران برخورد می‌شود، گفت: در درجه اول تکلیف این تماشاگرنما‌ها را خودِ هواداران اصیل و شریف فولاد روشن می‌کنند چراکه آنها در قالب هوادار فولاد در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند و جایگاه و سکو‌های خاص خودشان را دارند. در وهله دوم ما در چارچوب قانون برای صیانت از حریم شخصی و حیثیت افراد تحت قرارداد باشگاه اقدام می‌کنیم. کادر فنی و بازیکنان نیز تحت قرارداد و جزو خانواده باشگاه هستند. موارد را به نهاد‌های مربوط ارجاع خواهیم داد و از آنها می‌خواهیم طبق مسؤلیت اجتماعی‌ و فردی‌ که دارند به این موضوعات رسیدگی کنند چون اصلا در مقطعی نیستیم که فرصتی برای مماشت داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان راجع به این تصمیم پورموسوی که اعلام کرده‌ بود هفته بعد از سمتش استعفا می‌کند, گفت: پورموسوی قرارداد 2 ساله دارد و استعفا نخواهد کرد چون مدیریت باشگاه نمی‌خواهد او را از دست دهد. تاکنون هرچیزی که نیاز بوده از مربی تا بازیکن در اختیار قرار گرفته و باز هم اگر پورموسوی نیازی به مربی یا بازیکن داشته باشد برای جذب آنها اقدام می‌شود. اگر چند نفر به ناحق اعتراض دارند دلیل نمی‌شود که فولاد پورموسوی را از دست بدهد. اگر تاکنون موفقیتی در تیم بوده این موفقیت حاصل تلاش بازیکنان و تدبیر پورموسوی بوده و کاری که ما در هیئت مدیره باید انجام دهیم برآورده‌کردن خواسته‌ها و ابراز حمایت است.

وی با بیان اینکه هواداران نباید گذشته را فراموش کنند, اضافه کرد: قبلاً این تیم که قهرمان لیگ هم بوده در شرایطی همانند تیم‌های در خطر سقوط قرار گرفته بود اما الان با تفاضل گل و یک بازی کمتر در رده سوم قرار دارد. با این وضعیت پورموسوی برای فصل دیگر هم قطعاً سرمربی خواهد ماند. اگر روز گذشته آن‌طور حرف زده حق داشته و ناراحت بوده از برخورد‌هایی که شده بود. صدرصد از کادر فنی تیم حمایت می‌کنیم و از انتخابی که برای سرمربیگری تیم داشته‌ایم خیلی خوشحالیم.

شریف تاکید کرد: اگر دیگر مماشاتی برای این تعداد از تماشاگرنماها در نظر گرفته شود, خیانت است. اگر دیدید که من سیاستی را گرفته‌ام که این مشکل برطرف نشود بدانید که دارم به تیم ضربه می‌زنم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (4 نظر تا کنون)

مهدی چنانی
یک شنبه 22 بهمن 1396 3:30 PM
مدیریت محترم سایت لطفا نظرات را منتشر کنید. آقای پور موسوی من عاشق شما هستم. لطفا از سیستم 4.2.3.1 و این ترکیب استفاده کنید دروازبان:لک دفاع راست:جعفری دفاع چپ:شیرزادی. مدافعان میانی:کرمی و والی. هافبک دفاعی:مریدی. هافبک میانی:عاشوری. هافبک هجومی:زهیوی. وینگر راست:ناصری. وینگر چپ:افشین. مهاجم نوک:بیت سعید. ذخیره ها:مرادیان.وکیا.بدرقه.عبدالله زاده.مبعلی.حردانی.جانفزا.

خلیلاوی
یک شنبه 22 بهمن 1396 11:20 AM
درست است که تیم نسبت به سالهای قبل بهتر نتیجه گرفته ولی تماشاگر بازی زیبا را میطلبد . من حاضرم بهتر بازی کنیم تا با ترس از باخت و برای مساوی بازی کنیم .پورموسوی انگار برای رکورد نباختن بازی میکند .ما فولادیم و باید سراسر حمله ای بازی کنیم و بدون ترس .آقای پورموسوی باید این را درک کند

امین
یک شنبه 22 بهمن 1396 1:02 AM
سید مربی کاردان و فهیمی است وبعضی از هواداران هم باید حوصله داشته باشن ولی فولاد هم باید واقعا خطر جدی و مهلک ایجاد کنه آن که حاکم بر بازی باشی نمیتونه به هواداران مشتاق وعلاقه مند که وقت و زندگیشان ول کرده اند و ساعتها از راه دور خودش را به ورزشگاه رسونده خشنود کنه چون فولاد واقعا قدرتمنده وتمام حریفان ازش می ترسن حتی برانکو تاکید کرد 1 امتیاز مقابل فولاد کار خوبی بود یعنی فولاد می تونه بقیه را واقعا شکست بده ومی تونه ومی تونه بامید پیروزی های درخشان فولاد با پور موسوی فهیم و دانا

فولاد❤
یک شنبه 22 بهمن 1396 12:42 AM
شاید اگر هییت مدیره زود تر اقدام به جذب بازیکن می کرد این هفته ها شاهد هدر رفتن موقعیت های بیشمار نبودیم.فولاد و کادر فنی فولاد و حتی هییت مدیره محترم باید بداند جذب یک مهاجم مناسب خارجی نتیجه بهتری را ب بار می آورد نگاهی که به جذب بازیکن خارجی وجود داشت کمی افراطی بود و مانع از دیدن جنبه های خوب آن داشت.گاهی مشکلات ریشه ای هستند و در کوتاهی خودمان منشا دارد.زیبایی حمایت در عمل است.پورموسوی دست خواهش برای جذب مهاجم خارجی بلند کرد تا امروز مورد انتقادات البته بحق اما با زبان نادرست قرار نگیرد

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---