1403/01/09
15:16
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

شنبه 01 اردیبهشت 1397 15:55

مبعلی: پورموسوی یک مربی بومی و صادق است

وقتی روی سکو‌ها می‌گویند «بی‌غیرت» به بازیکنان بَر می‌خورد

هافبک باتجربه تیم فوتبال فولاد خوزستان نسبت به اعتراض شدید تعداد محدودی از هواداران این تیم واکنش نشان داد.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، تیم فوتبال فولاد خوزستان با کسب 46 امتیاز در رتبه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، رتبه‌ای که نسبت به سالیان گذشته رشد قابل توجهی داشته است. در همین حال تعدادی از هواداران این تیم در هفته های اخیر با شعارهای تندی حواشی روی سکوها را افزایش داده اند. موضوعی که واکنش ایمان مبعلی، هافبک خوزستانی و باتجربه فولاد را به همراه داشته است. در ادامه گفتگوی مبعلی با «تسنیم» در مورد شرایط فولاد، حواشی اخیر این تیم و ... را می خوانیم:

🔸 عملکرد فولاد در لیگ هفدهم چگونه بوده است؟

اگر بخواهم کلی حرف بزنم, باید بگویم فولاد در این فصل خوب کار کرده است، البته در مقطعی دچار اُفت تیمی شدیم که این موضوع برای همه تیم‌‌ها پیش می‌آید. در چهار پنج هفته بد عمل کردیم و امتیازاتی که در همان مدت از دست دادیم باعث شد رتبه‌های بالای جدول را از دست بدهیم. البته هنوز دو بازی دیگر تا پایان مسابقات مانده است که می‌توانیم بازهم شرایط‌مان را بهتر کنیم.

🔸 با اینکه فولاد در این فصل خوب کار کرده است، اما هواداران از عملکرد تیم راضی نیستند و در پایان هر بازی شعار‌هایی علیه بازیکنان و کادر فنی سر می‌دهند.

برای بخشی از اعتراضات می‌توان به آنها حق داد، چون وقتی تیم بالای جدول باشد و برای آسیایی شدن آماده شود، اما کم کم رتبه‌اش پایین بیاید، باید منتظر واکنش‌ها و ناراحتی هواداران بود، اما عکس‌العمل‌‌ها نباید با فحش و حرف بد باشد. این غیرقابل باور است. به‌هرحال تماشاگر باید با شرایط کنار بیاید. کسی که فحش بدهد، تماشاگر نیست. هوادار حقِ انتقاد دارد، اما نه اینکه هنوز بازی در جریان است, از دقیقه 60، 70 به بازیکنان فحاشی شود. این اتفاق در هیچ جای دنیا قابل قبول نیست.

🔸 سمت و سوی برخی از اعتراضات به اکبر پورموسوی هم هست. آیا این مربی در فولاد بد کار کرده است که اینقدر مورد هجمه قرار گرفته می‌گیرد؟

این سال اولی است که پورموسوی به فولاد آمده, آن‌هم در حالی که 70 درصد تیم تغییر کرده است. پورموسوی مربی جوانی است که دومین تجربه سرمربیگری‌ را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد. البته او در امر مربیگری در تیم‌های مختلف تجارب زیادی دارد. وقتی که پورموسوی به‌عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد همه دوست داشتند که تیم در اواسط جدول باشد، اما خیلی بهتر کار کرد. حتی اگر فولاد از این جایگاه هم پایین‌تر بود, بازهم باید از پورموسوی حمایت می‌شد، چون او یک مربی بومی و صادق است.

🔸 با این اوصاف بازیکنان فولاد در مقابل اعتراض هواداران از پورموسوی حمایت خواهند کرد؟

باید همین‌طور باشد و طبیعی هم هست. در هر تیمی ممکن است بازیکنانی از شرایط ناراحت باشند، اما اکثر بازیکنان از پورموسوی راضی هستند. البته فولاد در بحث مدیریتی هم فوق‌العاده کار کرده است. در ایران در تیم‌های زیادی حضور داشته‌ام، اما فولاد از لحاظ مدیریتی با سایر تیم‌ها قابل مقایسه نیست. باشگاه خوبی داریم، اما از لحاظ تماشاگر و هوادار به نظرم باید مقداری حرفه‌ای‌تر شویم. باید پای صحبت‌های هواداران بشینیم و در این حالت فکر می‌کنم خیلی از مشکلات حل می‌شود. البته باید این را بگویم که همه هواداران فولاد آن تعدادی نیستند که در ورزشگاه فحاشی می‌کنند. فولاد هواداران زیادی در شهر‌های دیگر و حتی در خارج از ایران دارد. فولاد باشگاه بزرگ و گسترده‌ای است.

🔸هواداران در ورزشگاه به بازیکنان فولاد «بی‌غیرت» می‌گویند, آیا واقعاً در تیم‌تان بازیکنانی هستند که کم‌کاری کنند؟

این شعار‌ هواداران باعث می‌شود به بازیکنان بَر بخورد، چون همه در تیم خوب کار می‌کنند، اما متأسفانه این مسائل در فوتبال ایران وجود دارد. واقعاً این‌طور نیست که بازیکنی کم‌کاری کند و بچه‌ها همه تلاش می‌کنند. فقط به دلیل اینکه از بالای جدول مقداری پایین آمده‌ایم، همه ناراحت شده‌اند، اما اگر از ابتدا بد نتیجه می‌گرفتیم و در هفته آخر به وسط جدول می‌رسیدیم, همه از عملکردمان راضی بودند.

🔸 شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه قرار است از فوتبال خداحافظی کنی و به مربیگری روی بیاوری. آیا این شایعات درست است؟

فعلاً قصدی در این باره ندارم. برای فصل بعد هم در آینده تصمیم می‌گیرم. البته فوتبالیستی که باتجربه می‌شود باید به این موضوع فکر کند که البته من هم فکر کرده‌ام, اما الان دو بازی باقیمانده  لیگ برایم اهمیت دارد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

فولاد💓
دوشنبه 03 اردیبهشت 1397 12:49 PM
البته مبعلی بعنوان بازیکن فولاد باعث افتخار خوزستان است اما صحبت و حمایت از پورموسوی که یک فصل بهترین فرصت ها را با عملکرد ضعیف فنی از دست داد جز بمفهوم ضمانت برای ماندن در یک باشگاه بزرگ و تامین مالی مفهوم دیگری ندارد باشگاه فولاد جای تحمیل خواسته های فردی نیست و شان فولاد صداقت و کار درست می طلبد.از اقای اژدری و مهندس کشانی برای یک تحول در کادر فنی و بازیکنان خواهش داریم اقدامات لازم را انجام دهند. از سایت محترم هم بابت همراهی با باشگاه تشکر داریم

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---