1403/01/30
22:19
Register

سایر لیگ ها

تبلیغات



اطلاعات بازی

صفحه اصلی >    اطلاعات بازی
نوجوانان / هفته 3
فولاد خوزستان

6
3
نساجي مازندران

دوشنبه 03 اردیبهشت 1397

14:30
5 آذر

چهارمین نایب قهرمانی باشگاه فولاد در فصل 96/97 بدست آمد؛

ایستادن بر سکو با بازگشت قدرتمند نوجوانان فولاد به مسابقات

تیم نوجوانان فولاد خوزستان با کسب یک پیروزی پرگل در دیدار پایانی مرحله نهایی لیگ برتر، چهارمین عنوان نایب قهرمانی را برای باشگاه فولاد خوزستان در رقابت های پایه فوتبال در فصل 96/97 بدست آورد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، پس از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم های نونهالان، جوانان و امید باشگاه فولاد خوزستان، اینبار تیم نوجوانان فولاد خوزستان که دو مرحله گروهی و نیمه نهایی را با اقتدار پشت سرگذاشته بود، در تهران مرحله پایانی را پشت سرگذاشت و با کسب 2 پیروزی و یک شکست نهایتا جایگاه ارزشمند دومی رقابت های لیگ برتر نوجوانان ایران در فصل 96/97 را از آن فوتبال استان خوزستان و باشگاه فولاد کرد.

در آخرین روز از این رقابت ها و در 2 دیدار همزمان تکلیف تیم های قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر مشخص شد و بر این اساس تیم نوجوانان فولاد خوزستان در زمین دیهیم تهران موفق شد تیم نساجی مازندران را با نتیجه 6 بر 3 شکست داده و با کسب 6 امتیاز (2پیروزی و 1 شکست) بر سکوی دوم جای بگیرد.

فولادی ها که در بازی نخست مرحله نهایی، ناباورانه متحمل شکست برابر سپاهان شده بودند، پس از آن خیلی سریع با اتحاد و همدلی به جریان رقابت ها بازگشتند و با کسب 2 پیروزی مقتدرانه مقابل مقاومت و نساجی به این عنوان ارزشمند رسیدند.

در دیگر مسابقه انجام شده نیز تیم سپاهان و مقاومت به تساوی بدون گل رضایت دادند تا به این ترتیب تیم سپاهان با کسب 7 امتیاز (2 پیروزی و 1 تساوی) تنها با 1 امتیاز بیشتر از فولادمردان جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

پس از تیم های سپاهان و فولاد، تیم مقاومت (میزبان رقابت ها) با 4 امتیاز در رده سوم ایستاد و تیم نساجی نیز بدون امتیاز به کار خود پایان داد.


🔸گلزنان:
علیرضا باویه (3گل)، مهدی حلالات (3گل)

🔸پاس گل:
امیرحسین عبیاوی، علیرضا باویه‌، پژمان دانش، محمد امین شهرویی، نیمه کلاکج، حسین بیژنی

🔸اسامی کادر فنی تیم نوجوانان فولاد خوزستان:
مازیار کرد (سرپرست)، سجاد مهدی پور (سرمربی)، حبیب علایی، سید فرج اله سیف السادات (مربی)، قاسم زرگانی (پزشکیار) و حسین معاوی (تدارکات)

🔸اسامی بازیکنان تیم نوجوانان فولاد خوزستان:
حسین والی زاده، سید سورن نیایش، سعید بچاری (دروازبان)، محمد امین حزباوی، هیثم ناصری، یاسین خادمی نژاد، سینا لرکی، سعید محمد رضایی، پارسا گله دار، محمد امین شهرویی (مدافع)، دانیال نوذری، سهیل دلفیه، علیرضا باویه، حسین شاوردی، ابولفضل طاهری نژاد، پژمان دانش، آرمان طاهری، احمد رضا موسوی، نیما کلاکج (هافبک)، امیر حسین عبیاوی، حسین بیژنی، عبدالعلیم بریهی، مهدی حلالات (مهاجم)

گزارش بازی

فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---