1403/02/01
2:15
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

شنبه 14 مهر 1397 17:47

ایلی استان در کنفرانس خبری:

برای انتخاب 11 بازیکن مشکل داشتم

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در شرایط کنونی مشکل فولاد بودن یا نبودن سروش رفیعی نیست.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، ایلی استان سرمربی تیم فولاد خوزستان پس از شکست تیمش مقابل پدیده خراسان در نشست خبری بعد از این بازی در خصوص این دیدار گفت: قبل از هر چیزی به بازیکنانم تبریک می گویم. به تیم پدیده هم بابت برد تبریک می گویم چون فوتبال مدرنی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: مشکل ما در حال حاضر مشکل زمان است. ما فرصت کافی برای آماده سازی تیم نداشتیم. این موضوع برای ما سخت بود تا ۱۱ بازیکن اصلی را در زمین بچینیم اما مقابل پدیده ای بازی کردیم که ۸ بازیکن آن ۲ سال کنار هم بازی کردند.

استان تاکید کرد: از هواداران مان هم تشکر می کنم که این همه راه برای حمایت از ما آمدند اما فوتبال خوبی هم تماشا کردند. از بازیکنان خواستم بعد از بازی سرشان را بالا بگیرند و انشالله ۲ هفته دیگر که به مشهد می آییم دست پر برگردیم. بازی ۲ هفته بعد از بازی امروز بهتر خواهد بود. ما به خاطر یکسری اشتبااهات ساده گل دریافت کردیم. با تجریه و تحلیل بازی امروز باید اشتباهات را به حداقل برسانیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان افزود: به هر حال همان طور که گفتم گلی که خوردیم به این خاطر بود که تیم پدیده تیم یکپارچه‌ای است. زمانی هم که ۲ بر یک جلو بودیم بازیکن ما موقعیت خوبی از دست داد. به هر حال در فوتبال خوش شانسی و بدشانسی هم وجود دارد.

وی در ادامه نشست خبری خود درباره استفاده از بازیکنان جوان تصریح کرد: به هر حال در فوتبال همه چیز اتفاق می افتد اما کسانی که امروز بازی ما را دیدند متوجه شدند که پیشرفت هایی در بازی فولاد نسبت به قبل به وجود آمده است. در ابتدای بازی ۳ بازیکن جوان را به زمین فرستادیم و در ادامه بازی هم بازیکنان جوان را به زمین فرستادیم. باید به جوان ها میدان داد تا اعتماد به نفس را برای ترقی و پیشرفت تیم به دست بیاورند.

استان درباره وضعیت سروش رفیعی هم افزود: سروش رفیعی به خاطر درمان مصدومیتی که داشته اخیرا به ما اضافه شد. مطمئنا باید ببینیم آمادگی کامل را برای بازی کردن دارد یا نه. الان مشکل تیم ما بود یا نبود رفیعی نیست بلکه نحوه بازی تیم ماست که باید ترمیم شود. به هر حال زمانی که من آمدم از مدیریت و هواداران خواستم که ذهنیت بازیکنان را باید تغییر دهیم و الان هم رفته رفته این کار را انجام می دهیم.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---