1403/01/09
20:40
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 03 آبان 1397 18:0

ایلی استان: شانس ما و استقلال پیروزی برابر است

برای افزایش اعتماد به نفس بازیکنان نیاز به برد داریم

سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید تیمش و استقلال خوزستان از بخت برابر برای پیروزی برخورداراند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، ایلی استان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان، اظهارکرد: همان طور که اطلاع دارید در داربی جایگاه تیم‌ها مهم نیست و کسی به این موضوع توجه نمی‌کند. هر چند هر دو تیم فولاد و استقلال جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی ندارند اما شانس پیروزی فولاد در داربی خوزستان ۵۰ - ۵۰ است.

وی با اشاره به بازی تیمش مقابل پدیده مشهد که با پیروزی یاران گل‌محمدی همراه بود، گفت: ما یک نیمه بازی خوب ارائه کردیم و در نیمه دوم هم عملکرد خوبی داشتیم اما بازی را واگذار کردیم. با این وجود، برای دیدار با استقلال خوزستان آماده شدیم و تمام هدفمان کسب سه امتیاز در بازی فرداست.

استان در واکنش به این که نتوانسته بازی هجومی مدنظر خود را در فولاد به اجرا بگذارد، یادآور شد: سه بازی بسیار سخت و فشرده را پشت سر گذاشتیم. دو بازی خارج از خانه ما مقابل پدیده بود که در حال حاضر از بهترین‌ تیم‌های ایران است. یک بازی با سپاهان داشتیم. بازی با ماشین‌سازی مجبور شدیم یک نیمه با ۱۰ بازیکن ادامه دهیم. به ما حق بدهید که با توجه به فشردگی بازی‌ها فرصت کافی برای ایجاد تغییرات نداشتیم. حتی نتوانستیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم و به ترکیب اصلی تیم برسیم.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان این که تغییر عادت در یک تیم کار راحتی نیست، خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی از بازیکنان شاخص خودمان را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم و مجبور به استفاده از بازیکنان جوان در کنار بازیکنان باتجربه شدیم. تا چند سال قبل فولاد چهار، پنج بازیکن ملی‌پوش داشت و دو بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد. می‌دانید که در بازی با پدیده از هفت بازیکن جوان که محصول آکادمی باشگاه هستند، استفاده کردیم.

وی با اشاره به وضعیت مشابه تیمش با پرسپولیس پیش از حضور برانکو در ایران، گفت: روند رو به رشد پرسپولیس در این چند سال باعث شد چند روز قبل در بازی با السد، صدها هزار هوادار داخل و خارج از ورزشگاه، بازی تیمشان مقابل پرسپولیس را تماشا کنند. ان‌شاءالله فرصت کافی و حمایت هیات مدیره را داشته باشیم تا در ورزشگاه جدید فولاد آره‌نا با ۱۲ بازیکن قد علم کنیم.

استان اضافه کرد: ما مرحله گذار را شروع کرده‌ایم و باید به بازی تهاجمی و ارسال پاس‌های متعدد برسیم. زمانی که بازی‌ها به ورزشگاه اختصاصی خودمان منتقل شود، فوتبال تهاجمی را ارائه می‌کنیم تا ۳۰ هزار هوادار مشتاق ما این نوع بازی را به طور کامل تماشا کنند.

او یادآور شد: برای افزایش اعتماد به نفس بازیکنان نیاز به برد داریم. امیدواریم با این برد، اعتماد به نفس را در بازیکنان نهادینه کنیم.

استان با اشاره به غیبت سه بازیکن تیمش در این دیدار گفت: ایوب والی، میثم دورقی و صابر حردانی به این بازی نمی‌رسند. هنوز نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. هر چند کارهای میدانی را شروع کردند و گام‌هایی برای رسیدن به مرز آمادگی برداشتند.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

مهدی چنانی
شنبه 05 آبان 1397 3:53 AM
واقعا جای تاسف داره! باخت و مساوی های پشت سر هم و حضور فولاد در جمع تیم های قعرنشین جدول! وضعیت فولاد به شکلی شده که هر تیمی مقابل فولاد قرار می گیره برای کسب سه امتیاز به میدان میاد و در خانهء فولاد هم به کسب تساوی راضی نمیشه! فولادی که یک زمان همهء تیم ها چه میزبان و چه میهمان فقط برای کم گل خوردن و حداکثر برای کسب تساوی مقابل فولاد صف آرایی می کردن! هم اکنون تیم نه برنامه ای داره نه تاکتیک مشخصی برای گلزنی اگر حسن بیت سعید تونست روی حرکات انفرادی کاری بکنه به گل می رسیم و اگر نتونست هیچ!

منصور
جمعه 04 آبان 1397 2:30 PM
سلام: آقای رضایی مدیرعامل عزیز - بهترین گزینه برا سرمربی گری فولاد یحیی گل محمدی است. گل محمدی با وجود مشکلات مالی پدیده تیم را صدر نشین کرده است. کل محمدی میخواد ازپدیده جدا بشه واین بهترین فرصت است تا یحیی کل محمدی را بگیرید. واستان کمکش باشه.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---