1403/01/31
3:35
Register

سایر لیگ ها

تبلیغات



اطلاعات بازی

صفحه اصلی >    اطلاعات بازی
امیدها / هفته 8
البدر بندر کنگ

1
1
فولاد خوزستان

شنبه 05 آبان 1397

14:45
اختصاصی البدر

هفته هشتم لیگ برتر امید:

تساوی ارزشمند فولادی ها در میدان سخت بندر کنگ

تیم امید فولاد خوزستان در دیداری بسیار سخت که با حاشیه‌هایی نیز همراه بود موفق شد با نتیجه تساوی به کار خود پایان داده و یک امتیاز از تیم امیدهای البدر بندرکنگ کسب نماید.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر امید فوتبال کشور تیم امید فولاد خوزستان و در شهر بندری کنگ میهمان تیم البدر بود و پس از ۹۰ دقیقه تلاش نهایتا کار خود را با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رساند.

در این بازی که متاسفانه با مهیا نبودن شرایط خوب میزبانی از سوی تیم میزبان همراه بود فولاد در دقیقه ۵۴ روی ارسال دانیال مومنی از روی نقطه کرنر و ضربه زیبای محمد غلامزاده گل اول این تیم را به ثمر رساند و از حریف خود پیش افتاد اما پس از آن تیم فوتبال البدر در دقیقه ۷۰ توسط بازیکن شماره ۷ خود توپ سرگردان پشت محوطه جریمه فولادی‌ها را با یک ضربه شوت به گل تساوی بخش این تیم تبدیل کرد.

امیدهای فولاد خوزستان که پیش از این سه پیروزی متوالی را کسب کرده بودند در هفته هشتم ۱ امتیاز اندوختند تا با این نتیجه مجموع امتیازات خود را در جدول به عدد ۱۷ برساندند.

در حال حاضر تیم تراکتورسازی تبریز با ۱۸ امتیاز در صدر جدول و پس از آن تیم های فولاد با ۱۷ امتیاز نساجی مازندران و البته بندرکنگ با ۱۳ امتیاز رده های دوم، سوم و چهارم جدول را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، تیم امید فولاد خوزستان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر روز یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ در زمین اختصاصی خود با تیم مدعی نساجی مازندران به رقابت خواهد پرداخت.

گزارش بازی
صالح حردانی یوسف کی شمس دانیال مومنی سید بهنام بازرگان عقیل عنافچه محمد غلامزاده مجتبی نجاریان علی غلامزاده گماری دانیال شیرالی کیوان یاراحمدی امید حامدی فر بهزاد دودانگه شایان حسنی
کیوان یاراحمدی (60)


سید بهنام بازرگان (67)


محمد غلامزاده (89)


بهزاد دودانگه به جای سید بهنام بازرگان (70)


شایان حسنی به جای عقیل عنافچه (80)


محمد غلامزاده (54)



دانیال مومنی (54)



فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---