1403/01/30
21:13
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 23 آذر 1397 18:55

افشین قطبی در تبریز عنوان کرد؛

به شاگردانم نمره 20 می دهم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از عملکرد بازیکنانش در دیدار با تراکتورسازی تبریز تمجید کرد.

 

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، افشین قطبی که در نخستین حضورش روی نیمکت فولاد توانست پیروزی خوبی در تبریز کسب کند، در نشست خبری بعد از بازی گفت: اولین تجربه من در استادیوم یادگار امام تبریزی بود. یکی از قشنگ‌ترین صحنه‌های فوتبال را در عمرم دیدم. هواداران تراکتورسازی صحنه‌های خوبی را خلق کردند. در نیمه نخست سازمان دهی خوبی داشتیم و توانستیم به گل برسیم. بازیکنان من در زمان کوتاهی که داشتیم توانستند خیلی خوب کار کنند.

 

سرمربی فولاد خوزستان افزود: در نیمه دوم دنبال این بودیم که هر طور شده، گل دوم را بزنیم چرا که برتری یک بر صفر در تبریز کافی نبود. تراکتورسازی فشار زیادی وارد کرد اما توانستیم با همدلی بازیکنان، سه امتیاز ارزرشمند کسب کنیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم و این برد را به هواداران فولاد هدیه می‌کنم. برای تراکتورسازی هم آرزوی موفقیت دارم.

 

وی یادآور شد: سعی کردیم برنامه‌های خودمان را پیاده کنیم. تغییراتمان در نیم فصل دوم نمی‌تواند زیاد باشد اما با تغییرات کوچک به اهداف بزرگی می‌رسیم.

 

قطبی با بیان این که تیمش از قطع توپ بازیکنان تراکتورسازی موقعیت‌های خوبی خلق کرد، گفت: اختلاف بین‌ تیم‌ها بسیار کم است و با کمی دقت، جزییات را دانستیم.

 

قطبی با تبریک به تقوی بابت عملکرد خوب در تراکتورسازی گفت: او مربی خیلی خوبی است. مربیگری در تراکتورسازی سخت است. تقوی قبلا پنج بازی بدون باخت را پشت سر گذاشته است. این موضوع نشان می‌دهد که مربی خوبی است.

سرمربی فولاد همچنین تاکید کرد: احساساتی که در فوتبال ایران می‌بینم، بسیار زیاد است. باعث خوشحالی من است که با این بازیکنان کار می‌کنم.

 

او درباره دروازه‌بان تیمش هم گفت: هواداران فوتبال ایران می‌دانند که من طرفدار فوتبال هجومی هستم. دروازه‌بان ما دنبال برداشتن فشار از روی تیم بود. من اتفاقات بدتر از این را هم دیدم. اگر این موضوع موجب ناراحتی شما می‌شود، عذرخواهی می‌کنم.

 

سرمربی فولاد درباره فروکش کردن فشار فولاد بعد از گل دوم، خاطرنشان کرد: طبیعی است که بازیکنان مقابل ۷۰ هزار هوادار، عقب نشینی کنند و به حفظ داشته‌هایشان بپردازند. این پیروزی اعتماد به نفس زیادی به بازیکنان و هواداران تیم ما می‌دهد. مطمئنا بازی‌های بهتری از تیم فولاد خواهید دید.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

مهدی چنانی
شنبه 24 آذر 1397 4:26 AM
این برد را به همه تبریک عرض می کنم و انشاالله این پیروزی ها تا همیشه ادامه داشته باشه و حتی موجب قهرمانی ما در همین فصل بشه. بازی خوبی بود فقط در دقایق پایانی تیم عقب نشست و جلوی دروازهء فولاد شلوغ شد و ممکن بود به اشتباه در همون شلوغی توپ وارد دروازهء فولاد بشه که بهتره در این مواقع تیم بکشه جلو و اجازه نده که جلوی دروازش شلوغ بشه. در کل عالی بود عالی. لطفا در نیم فصل چند بازیکن خوب برای تقویت تیم در پستهای مورد نیاز جذب کنید. ترکیب پیسنهادی در پیج اینستاگرام mehdi.chenani.1988

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---