1403/01/09
15:3
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

یک شنبه 25 آذر 1397 19:30

گفتگو با افشین قطبی در خصوص برنامه های آماده سازی فولاد:

نمایشنامه ای خوب برای فولاد نوشته ایم، دوست داشتم تعطیلات در اهواز بمانم

سرمربی تیم فولاد خوزستان به آینده این تیم بسیار خوشبین است و می گوید که نمایشنامه جذاب و باشکوهی برای این تیم نوشته شده است.

 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، تیم فولاد در اولین بازی خود با هدایت افشین قطبی در رقابت های لیگ برتر در برابر دیدگان 80 هزار تراکتوری دست به کار بزرگی زد و اولین شکست خانگی را تقدیم این تیم کهکشانی کرد. فولاد با بازی بسیار زیبا و متفاوت خود در طول 45 دقیقه نخست اجازه نفس کشیدن به یاران تقویی را نداد و در نیمه دوم هم مقتدرانه جنگید و نهایتا 3 امتیاز ارزشمند با خود به اهواز آورد.

 فولادمردان که با تلاش خود سرمای تبریز را به جشن باشکوهی برای هواداران چشم انتظارشان تبدیل کرده بودند در پایان این مسابقه با سخنان افشین قطبی همراه شدند؛ با کلماتی از جنس امید، افتخار و در یک جمله: تلاش برای بازگشت دوران فولادِ قهرمان.

 البته قطبی صبح روز قبل از این بازی در پیاده روی صبحگاهی در خیابان های تبریز بر لزوم احقاق حق فوتبال خوزستان و تلاش برای شادی هواداران فولاد با شاگردانش سخن گفته بود. او در پایان روز باشکوه، در رختکن و درمیان جشن فولادی ها از همه بازیکنان و عوامل تیمش تشکر کرد و قولی را که به آنها داده بود را عملی کرد تا آنها 2 هفته استراحت را در کنار خانواده هایشان تجربه کنند و پس از آن برای انجام اردوی آماده سازی به تیم ملحق شوند.

 افشین قطبی در گفتگو با سایت باشگاه فولاد خوزستان در خصوص وضعیت این تیم اظهار داشت: در ابتدا این پیروزی را به همه هواداران فولاد و مردم خوزستان تبریک میگویم و خیلی خوشحالم که در تبریز با نمایشی بسیار خوب از شاگردانم و همکاری همه آنها گام نخست را محکم برداشتیم. من پس از این این بازی به بازیکنانم اعلام کردم که تمرینات ما به مدت دو هفته تعطیل است تا به کارهای شخصی خودشون رسیدگی کنند و بعد از آن یک برنامه ریزی بسیار خوب برای انجام اردو و تقویت تیم داریم که به اتفاق دکتر رضایی، مدیرعامل باشگاه در این خصوص برنامه ریزی های بسیار خوبی انجام دادیم و امیدوارم که یک فضای بسیار خوب برای تیم فولاد درست کنیم تا در نیم فصل دوم شاهد حضور قدرتمند و بسیار جالب فولاد در لیگ برتر باشیم.

 قطبی همچنین در خصوص برنامه اش در این تعطیلات، گفت: من خیلی دوست داشتم با توجه به هوای خوب اهواز و همچنین حس کنجکاوی که نسبت به این استان خوزستان دارم، تعطیلات اینجا بمانم و از شهرهای مختلف دیدن کنیم اما به دلیل مشکل کسالت یکی از عزیزانم، ایران را ترک می کنم و قبل از شروع تمرینات دوباره برمی‌گردم تا کار خود را آغاز کنیم.

 سرمربی تیم فولاد خوزستان در پایان به برنامه ریزی برای بهبود جایگاه تیمش اشاره کرد و افزود: برنامه های خیلی زیادی برای موفقیت فولاد داریم. مطمئن باشید که فولاد و افشین قطبی به حداقل ها راضی نیست. ما مدت زمان خیلی کمی داشتیم و تنها 14 تمرین در کنار هم بودیم ولی مقابل تیم تراکتورسازی نشان دادیم که تیمی قابل احترام و بازیکنان بزرگی داریم. ما برای کارهای سخت اینجا هستیم. فولاد نشان داده که با 2 قهرمانی در فوتبال ایران و امکانات خیلی خوب به فکر کارهای بزرگ است. یک نمایشنامه بسیار خوب و باشکوه برای این تیم نوشته شده که در نیم فصل دوم در ورزشگاه بین المللی شهدای فولاد خوزستان آن را مشاهده می کنیم.

منبع خبر : رسانه باشگاه فولاد خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

حمید
دوشنبه 26 آذر 1397 8:18 AM
درود بر استاد رضایی که پس از چند سال یک مربی بزرگ را به فولاد آورد

مهدی چنانی
دوشنبه 26 آذر 1397 5:47 AM
آقای قطبی خواهش می کنیم تیم را با جذب چند بازیکن باکیفیت در پست هایی که ضعف داریم تقویت کنید. دفاع چپ، هافبک طراح، مهاجم نوک، دروازبان، دفاع میانی، وینگر. بازیکنانی مانند: سعید آقایی، بختیار رحمانی، علی دشتی، عیسی آل کثیر، محمدرضا اخباری، محمد طیبی، ساسان انصاری. ترکیب پیشنهادی فولاد رو در پیج اینستاگرامم گذاشتم لطفا مشاهده فرمایید. پیجم mehdi.chenani.1988

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---