1403/01/09
21:32
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

یک شنبه 21 بهمن 1397 19:53

قطبی در کنفرانس خبری بعد از بازی؛

برد خیلی شیرینی بود، تا صدر خیلی کار داریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: مقابل تیم پرسپولیس برد شیرینی کسب کردیم و این پیروزی خیلی شیرین بود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، افشین قطبی در نشست خبری بعد از پیروزی در دیدار مقابل پرسپولیس، گفت: بازی بسیار شیرینی برای خوزستانی‌ها و هواداران فولاد بود. بازیکنان بسیار خوب به وظایف خود عمل کردند و کار را در نیمه اول برایمان آسان کردند.

و‌ی در ادامه ا‌فزود: ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم. در نیمه دوم تمرکزمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کردیم و توانستیم با این پیروزی شیرین فاصله‌مان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با صدر جدول کم کنیم. هنوز خیلی کار داریم ا‌ما این پیروزی خیلی شیرین بود.

سرمربی تیم فولاد در مورد این‌که او دیروز اعلام کر‌د‌ه فولاد فرزند دومش است و آیا این بی‌احترامی به هوداران فولاد نیست، عنوان کرد: شاید فارسی من به اندازه کافی خوب نیست که بتوانم منظورم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیان کنم. من مثالی در مورد فرزند زدم و گفتم وقتی انسان دو فرزند دارد عاشق هر دو است. من سعی کردم به باشگاه، مردم و هواداران تیمی که با آنها کار کردم احترام بگذارم. من با این تفکر بزرگ شدم که به حریف احترام بگذارم و سعی کردم به بازیکنان، مربیان و تیمی که با آن کارم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ایران شروع کردم، احترام بگذارم. این حرف من بی‌احترامی به فولاد نبود.

قطبی تاکید کرد: من ۱۶ تا ۲۰ ساعت با فولاد کار می‌کنم تا سطح این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارتقا بدهم. ما گاهی فکر می‌کنیم حرف‌ها مهم هستند، بلکه عملکردها اهمیت د‌ارد. عملکرد من نشان د‌ا‌ده عاشق هواداران فولاد هستم و به کاری که می‌کنم اعتقاد دارم. من تلاشم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بر‌ا‌ی ساخت فرهنگ و فوتبال فولاد و پرورش بازیکنان ملی انجام می‌دهم. از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این پیروزی خوشحالم و ما تا آخرین لحظه تلاش کردیم؛ چراکه تا سوت بازی در نیامده نمی‌توانستیم از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیروزی مطمئن شویم.

قطبی در مورد این‌که شرایط فولاد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این مد‌ت چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: چیزی که من می‌بینیم تلاش بازیکنان و عملکرد کا‌در فنی است. تفکری که ما آوردیم در سایه تلاش و کوشش است و بازیکنان بسیار وظیفه‌شناس هستند. ما امتیازات زیادی عقب هستیم، ا‌ما تلاش می‌کنیم بازی‌های بهتری ارائه دهیم و نتایج قابل قبولی بگیریم.


✖منبع:رسانه باشگاه فولاد خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (8 نظر تا کنون)

مصباح صادقی
دوشنبه 22 بهمن 1397 9:00 PM
شیرین تر از عسل به امید قهرمانی

فولاد⚽
دوشنبه 22 بهمن 1397 5:02 PM
نقایص زیادی وجود دارد.انتقال دفاع به حمله در گرو بازیکنان بازیساز وسط و هافبک های وینگر سرعتی است. امیدوارم فولاد بتواند متوجه شود که مهاجم کامرونی در حال حاضر با سیستم فولاد جور نیست و نخواهد شد. بنظر بهتر است این بازیکن در یک خط عقب تر و بیشتر بعنوان هافبک تخریبی قلدر بازی کند.نقش امبولو کانته. بعنوان مهاجم کارایی ندارد

مصطفی
دوشنبه 22 بهمن 1397 2:08 PM
به امید موفقیت و کسب سهمیه آسیایی پیروز باشی افشین خان

مهدی چنانی
دوشنبه 22 بهمن 1397 6:58 AM
سلام، عالی بود آقای افشین قطبی، احسنتم. افشین امپراطور، افشین با دل شیر، افشین اهوازی، افشین فولادی. مردی به مولا. افشین دوستت داریم. افشین عشقی عشق. آقای افشین قطبی فقط لطفا غرور رو از تیم دور کنید و جاه طلبی رو افزایش بدهید، به بازیکنان روحیهء جنگندگی و پیروز شدن در هر بازی رو تزریق بکنید و در هر بازی فقط و فقط برای بردن و کسب سه امتیاز به میدان بروید. قلب همهء مردم خوزستان به عشق شما و فولاد میتپه و همیشه برای موفقیت شما دعا می کنیم. به امید بردهای متوالی و مدام. باتشکر از آقای افشین قطبی

عبدالمجید بابادی یوسفی
دوشنبه 22 بهمن 1397 6:53 AM
تبریک عرض می کنم این برد شیرین را,منتظر بردهای بعدی هستیم. دست همه از مدیریت باشگاه سرمربی کادرفنی وبازیکنان دردنکنه

 1 2  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---