1403/01/09
22:6
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 03 اسفند 1397 10:49

به بهانه صدور مجوز بازی تاکافومی آکاهوشی:

مروری بر سوابق هافبک ژاپنی فولاد خوزستان

مجوز بازی تاکافومی آکاهوشی، هافبک ژاپنی تیم فولاد خوزستان صادر شد و این بازیکن می تواند در صورت صلاحدید کادر فنی برای این تیم به میدان برود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مسئولان باشگاه فولاد خوزستان تاکافومی آکاهوشی «Takafumi Akahoshi» را به خدمت گرفتند تا این تیم را تقویت کنند.

برای آشنایی بیشتر با این بازیکن که روزهای گذشته در تمرینات تیم فولاد خوزستان حضور داشته، مروری بر کارنامه فوتبالی این بازیکن داریم‌:

بازیکن جدید فولاد خوزستان متولد 27 می 1986 در شهر فوجی ژاپن است و پیش از پیوستن به این تیم در عضویت تیم تایلندی اسپنبوری «Suphanburi» تایلند بوده است.

تاکافومی فوتبال خود را از رده زیر 13 سال و زیر 15 سال شیمیزو اس پلاس آغاز کرد و پس از آن در تیم فوتبال دبیرستان فوجیده هیگشی روند رو به رشد خود را ادامه داد تا دوران حرفه ای فوتبال را از سال 2005 با حضور در تیم اوراواردز «Urawa Reds» در لیگ برتر فوتبال باشگاه فوتبال حرفه ای برای پیوستن به (جی لیگ) آغاز کند.

پس از 2 سال پوشیدن لباس اوراواردز وی به عنوان بازیکن قرضی برای تیم میتو به میدان رفت و طی این مدت از مجموع 41 بازی 8 گل زد و 8 پاس در کارنامه خود ثبت کرد.

 

هافبک شماره 80 فولاد خوزستان سپس به تیم یاماگاتا ژاپن رفت و نیم فصل برای این تیم بازی کرد.

لیگ لیتوانی مقصد بعدی آکاهوشی بود و 15 بازی برای تیم لیِپاخاس متالورژ این کشور انجام داد.

 

اما آکاهوشی بیشترین بازی را در طول دوران حرفه‌ای خود برای تیم پاگون ژچین در لیگ برتر لهستان انجام داد و در 2 مقطع، مجموعا در 156 مسابقه برای این تیم به میدان رفت که حاصل آن زدن 20 گل بود.

وی همچنین به دلیل مصدومیت یک حضور ناموفق در لیگ روسیه و در تیم یوفا(UFA) این کشور داشت و با این وجود در 6ماه برای این تیم 2 گل زد و بار دیگر به لهستان برگشت و 2 سال دیگر در این کشور توپ زد.

 

هافبک جدید فولاد در 2 سال گذشته در تیم‌های راچابوری(29 بار) و سوفانبوری(32 بار) در لیگ تایلند بازی کرده و مجموعا 5 گل نیز در این بازی‌ها به ثمر رسانده است.

 

گفتنی است، فولاد که در نیم فصل رقابت های لیگ برتر علاوه بر تمدید قرارداد با فرزاد جعفری و سینا مریدی، در پست های مختلف با جذب بازیکانی چون محمد امین بهرامی، عارف غلامی، مسی بوولی، سیامک کوروشی، آرش افشین، بابک مرادی و حجت چهارمحالی تیم خود را تقویت کرده است، در 4 بازی اخیر خود به 3 پیروزی و یک تساوی رسیده و در ادامه رقابت ها عصر امروز در ورزشگاه وطنی قائمشهر با تیم نساجی مازندران به رقابت خواهد پرداخت.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

محمدحسین صادقی
شنبه 04 اسفند 1397 3:54 PM
امیدوارم تا آخر لیگ کارساز باشند هم در گلزنی و در گلسازی

محمد سجاد ملایی
جمعه 03 اسفند 1397 12:05 PM
بسیار عالی... امیدواریم که همراه فولاد به موفقیتهای بزرگ دست پیدا کنه

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---