1403/02/01
3:14
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

سه شنبه 14 اسفند 1397 12:16

چهارمین خارجی در جمع شاگردان قطبی؛

باشگاه فولاد خوزستان «دیاباته» را به خدمت گرفت

«زیه دیاباته» بازیکن دفاع چپ ساحل عاجی که سابقه کاپیتانی تیم ملی امید این کشور در رقابت‌های المپیک ۲۰۰۸ را دارد به عضویت تیم فولاد خوزستان درآمد.

 به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مسئولان باشگاه فولاد خوزستان در ادامه سیاست تقویت تیم فولاد در رقابت‌های لیگ برتر اقدام به جذب یک بازیکن خارجی کردند و بر این اساس زیه دیاباته (zie diabate) بازیکن تیم شموا نیورته فرانسه (FC Niort) با عقد قراردادی به جمع شاگردان افشین قطبی پیوست تا تیم فولاد خوزستان را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هجدهم همراهی کند.

این بازیکن 30ساله فوتبال خود را از رده های سنی پایه تیم های ملی ساحل عاج آغاز و پس از آن در تیم‌های آژاکسیو فرانسه، خنت بلژیک، استاندارد لیژ بلژیک، دینامو بخارست رومانی و همچنین دیژون فرانسه فوتبال خود را ادامه داده است.

بر این اساس باشگاه فولاد خوزستان که در نقل و انتقالات نیم فصل مسی بولی و تاکافومی آکاهوشی را در پست های خط حمله و میانی به خدمت گرفته بود، سومین سهیمه خود را به این مدافع باتجربه اختصاص داد تا جمع بازیکنان خارجی این تیم با توجه به حضور لوسیانو پریرا به عدد چهار برسد.

گفتنی است، تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در رده هفتم جدول رقابت‌های لیگ برتر حضور دارد و از هفته ۲۱ با رقابت‌ها روز پنج شنبه ۱۶ اسفند مادر شهر تهران با تیم سایپا دیدار خواهد کرد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (3 نظر تا کنون)

محمدحسین صادقی
شنبه 18 اسفند 1397 11:10 PM
آفرین به افشین خان

فولاد⚽
پنج شنبه 16 اسفند 1397 8:31 PM
سلام ظاهرا اینده در مورد بازی های بعدی فولاد روشن نیست. در حال حاضر فولاد تیمی نیست که با وجود شایستگی ۳ بازی را باخته است.حتی هیچ علایمی از پیشرفت بعد از هر باخت نیست.روحیه تیم بدتر شده.بی نظمی بیشتر شده.حالت اماتوری و تفریحی در فولاد شکل گرفته.برخلاف حرف های افشین قطبی که در مورد درس گرفتن از شکست ها بود ظاهرا هیچ وجهه عملی در فولاد ندارد.بنظر جلسه جدی در جهت پاسخگویی کادر فنی باید برگزار شود

منتظری
یک شنبه 19 اسفند 1397 1:56:02 PM
جناب قطبی از نیم فصل به تیم اضافه شده اند و تیم خیلی بهتر شده ولی موقعیت گل را بازیکنان از دست میدهند،نتیجه انشاالله در فصل اینده بثمر میرسد
 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1684 - مجموع امتیازات : 3483
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1507 - مجموع امتیازات : 2839
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1459 - مجموع امتیازات : 2676
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1432 - مجموع امتیازات : 2750
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1414 - مجموع امتیازات : 2625
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1283 - مجموع امتیازات : 2009
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---