1403/01/10
16:54
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گزارش

جمعه 17 اسفند 1397 22:53

بازهم ناداوری در حق فولاد...

رونمایی از صحنه ای که زمینه ساز گل تیم سایپا شد

 تیم فولاد خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای قدس با یک گل از سایپا شکست خورد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، هر دو تیم در این دیدار موقعیت هایی برای گلزنی داشتند تا اینکه در دقیقه 78 تیم میزبان در یک موقعیت مشکوک به گل می رسد.



 همانگونه که در  ویدیوی فوق (ویدیو شماره 1) مشاهده می کنید در دقیقه 77 دیدار تیم های سایپا و فولاد خوزستان در حالی که موعود بنیادی‌فر در چند متری توپ قرار دارد، مسی بوولی مهاجم فولاد خوزستان توسط دو بازیکن سایپا محاصره و نهایتا با استفاد از دست و فشار آنها نقش بر زمین می شود.

 

در ادامه توپ این بازیکن پس از برخورد با سر بازیکن سایپا با عکس العمل آکاهوشی، مهاجمان فولاد را در موقعیت ضد حمله قرار می دهد. فولادی ها حمله را استارت می زنند که به یکباره داور در سوت خود می دمد و خطای هَند هافبک فولاد را اعلام می کند و با این تصمیم یک ضربه کاشته را تقدیم سایپا می کند که زمینه ساز گل آنها می شود.

 



 بر این اساس در دقیقه 78 ارسال رضا علیاری مدافع میانی سایپا از میانه میدان به محوطه جریمه فولاد خوزستان می رسد و در میان اشتباه فولادی ها، به گل برتری تیم میزبان تبدیل می شود.

هرچند که فولادی ها برای کسب نتیجه در دیدارهای اخیر به تلاش و دقت بیشتری نیاز داشته اند و شکی در آن نیست اما این تیم از ابتدای فصل بارها قربانی قضاوت های اشتباه شده است.

 گواه ما بر این ادعا، آمار و ارقامی است که برنامه 90 در نیم فصل نخست ارائه داد و فولاد را در ردیف دوم متضرر ترین تیم های لیگ برتری از حیث داوری لقب داد.

 فولاد که در هفته بیستم هم در خانه برابر استقلال یک پنالتی اش نادیده گرفته شد، اینبار در تهران اگر بنیادی فر خطای محرز بازیکنان سایپا که از چپ و راست به مسی هجوم آورده بودند را اعلام می کرد، شاید این تیم می توانست با حداقل امتیاز به خانه برگردد.


➕ توضیح: از آنجایی که این دیدار حساس پخش زنده نداشته، ویدیوهای این صحنه ها توسط روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان تهیه شده است!


X

منبع خبر : رسانه باشگاه فولاد خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---