1403/01/09
15:31
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

یک شنبه 26 اسفند 1397 15:6

حبیب الله رضایی مطرح کرد:

فولاد در این ورزشگاه به راحتی امتیاز نمی دهد؛ فولادی ها لیاقت بهترین ها را دارند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن تقدیر از حمایت ها و رفتار هوادران در دیدار افتتاحیه، آنها را سرمایه اصلی این باشگاه می داند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، دکتر حبیب الله رضایی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های هواداران فولاد خوزستان اظهار داشت: آنها در این بازی با استقبال از هواداران سپاهان اصفهان، تشویق های بسیار خوب و همچنین تمیز کردن سکوها در پایان بازی فرهنگ بالایشان را به نمایش گذاشتند. هواداران فولاد در این بازی هیچگونه شعار ضد ارزشی سر ندادند و فقط تیم خود را تشویق کردند. این افراد سرمایه اصلی فوتبال و باشگاه فولاد خوزستان هواداران می باشند. چند سال بود که چنین صحنه هایی را در دیدارهای خانگی مان ندیده بودیم اما خوشبختانه افتتاح ورزشگاه و حس بسیار خوبی که این مکان به هواداران می دهد، بر جذابیت فوتبال می افزاید و مطمئن هستیم در این فضا کسب نتیجه از فولاد برای هر تیمی کار بسیار سختی خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین اظهار داشت: البته افشین قطبی توانسته تحول خاصی در تیم رخ دهد و اکنون دیگر همه انتظار دارند که فولاد برابر تیم های بزرگ به برتری برسد. این موضوع نشان دهنده این موضوع است که توان فولاد روز به روز در حال افزایش است. ما در نیم فصل دوم برابر تراکتورسازی و پرسپولیس 6 امتیاز گرفتیم و در سه بازی با وجود ارائه فوتبال خوب، شکست خوردیم. قطعا این تجربه ها زمینه ساز موفقیت های آینده ما خواهد بود و با درایت آقای قطبی فولاد به استحکام لازم خواهد رسید. ما به توانایی این تیم ایمان داریم و در بازی برابر سپاهان دیدیم که فولاد توانست فوتبال آبرومندانه ای به نمایش بگذارد و چندین موقعیت خطرناک گلزنی داشت.

رضایی درخصوص دیدار تیم های سپاهان و فولاد در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان، اظهار داشت: جای خشنودی دارد که پس از ‌سال ها تلاش، شاهد بهره‌برداری از این مجموعه ارزشمند هستیم. همه فولادی ها و هواداران این باشگاه لیاقت بهترین ها را دارند و در روز افتتاحیه با حضور دلگرم کننده و تشویق های بسیار خوب آنها یک جمعه خاطره اگیز را در ورزشگاه اختصاصی فولاد شاهد بودیم.

وی همچنین اظهار داشت: کیفیت بسیار خوب چمن این ورزشگاه نشان داد که فولاد در زمین های صاف فوتبال بهتری ارائه می دهد و به همین دلیل شاهد یک فوتبال تکنیکی از طرف هر دو تیم بودیم و این جذابیت و فضای بسیار خوبِ روی سکوها در طول ۹۰ دقیقه بسیار خاص بود.


مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین در خصوص برنامه های انجام شده در مراسم افتتاح، اظهار داشت: از آنجا که می دانستیم این بازی در آرشیو خاطرات بسیاری از هواداران ثبت خواهد شد، سعی کردیم برنامه‌های فرهنگی متنوعی در نظر بگیریم. برای این کار پیشکسوتان فوتبال را دعوت کردیم و در ابتدای بازی از یک نوجوان رزمی کار خوزستانی که برابر نماینده رژیم غاصب اسرائیل حاضر به انجام بازی نشده بود تقدیر بعمل آوردیم. همچنین پیش از شروع بازی از خوانندگان بومی برای اجرای موسیقی دعوت کرده بودیم و از سوی دیگر با همکاری بسیار خوب سازمان اتوبوسرانی در برخی از میادین شهر اتوبوس هایی برای جابجایی هواداران قرار دادیم که قصد داریم در آینده این کار را ادامه دهیم و فضای بسیار مثبت، شاد و ایده آل را برای هواداران خودمان فراهم کنیم.

منبع خبر : محمد رضایی، رسانه باشگاه فولاد خوزستان

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

فولاد⚽
دوشنبه 27 اسفند 1397 3:47 PM
اگر امکان دارد قبل از ورود به سالن جایی کف کفش آ رو تمیز کنن که اینقد اتاق پر از جای پای خاکی و کثیف نشود مطلب بعد تاکید ب ساخت نیمکت های گود اتاقکی که نمای آجری دارند و اگر مستقیم به راهرو ورودی به زمین وصل میشد بسیار فضای امن برای بازیکنان ایجاد میشد.تورها ب رنگ قرمز و زرد صنایع فولاد طراحی کنید و و زیبا و خوش فرم باشند.بازم گلایه در مورد کیفیت اسفناک دوربین های پوشش دهنده. ب امید VAR در فولاد آرناه

وحید
یک شنبه 26 اسفند 1397 6:25 PM
ما که هیچ برنامه خاصی برای افتتاحیه ندادیم. اصلا به افتتاحیه ورزشگاه مدرن نمیخورد این اتفاق تاریخی. در ضمن خودمون رو گول نزنیم. هنوز خیلی با استانداردها فاصله داره برگزاری مسابقه در این استادیوم. صندلیها همه کثیف و خاک نیتت بود. زحمت شستشو به خودشون نداده بودن. تو تشویقهای هوادارا هم دیدیم که چقدر خاک بلند شد زبر پای هوادارها که شادی میکردن. انتظار داشتم پوشش بازی با تعداد بیشتری دو بین تلویزیونی همراه باشه که نبود متاسفانه. سیستم صوتی بد بود.

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---