1403/01/09
18:7
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

پنج شنبه 15 فروردین 1398 16:39

گل محمدی: خوشحالم که در این ورزشگاه مجهز به میدان برویم

فردا یک بازی فنی می‌بینیم

 سرمربی پدیده شهرخودرو گفت: در مصاف با فولاد به دنبال امتیاز کامل این دیدار هستیم.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: خوشحالم که در این ورزشگاه مجهز و تازه‌تاسیس قرار است به میدان برویم. امیدوارم شاهد دیدار زیبایی از سوی هر دو تیم باشیم. به شخصه خاطرات خوبی از فولاد دارم و ۳ سال اینجا بازی کردم. باید از کسانیکه در ساخت این ورزشگاه سهم داشتند، تشکر کنم.

وی افزود: فکر کنم شاهد بازی زیبایی باشیم، زیرا هر دو تیم دارای بازیکنان فنی و تکنیکی هستند. همین تقابل فکر می‌کنم باعث شود که یک بازی فنی را فردا ببینیم. با ورود قطبی تحول مثبتی در فولاد ایجاد شد و بازی‌هایی که از فولاد در آنالیز دیدیم، تیمی سراسر هجومی‌ست. کاملا حریف را آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم با کسب ۳ امتیاز از این حریف خوب، در جدول باقی بمانیم تا جزو بالانشینان باقی بمانیم. برای گرفتن این ۳ امتیاز باید نهایت تلاش‌مان را انجام دهیم و امیدوارم به این مهم برسیم.


گل‌محمدی تصریح کرد: مباحث مربوط به تمرکز و روحی‌روانی، مهمترین آیتم‌های دیدار فردا هستند. امیدوارم بازیکنان بتوانند با تلاش مضاعف، به این مهم دست یابند.

سرمربی پدیده شهرخودرو در خصوص نتایج اخیر تیمش گفت: نیم‌فصل دوم، نیم‌فصل سختی است و اندوختن امتیاز کار را سخت‌تر می‌کند. خوشحالیم که هفته گذشته پیروز شدیم، باید موفقیت را استمرار بخشیم اما انتظارات باید از تیم ما معقول باشد تا بار روانی، بی‌جهت روی تیم ما افزایش نیابد.

وی در خصوص جذب بازیکن خارجی تیمش گفت: طی صحبتی که با باشگاه داشتم قرار بود ۱۱ یا ۱۲ فروردین به تیم اضافه شود اما انشالله به زودی طی روزهای آتی وارد ایران می‌شود و در تمرینات حضور خواهد یافت.

وی تصریح کرد: در ابتدای فصل فکر نمی‌کردیم که اینقدر خوب کار کنیم، باورش برای خودمان هم سخت بود که ۱۰  - ۱۲ هفته صدرنشین ایران باشیم. بازیکنانی دارم که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و به خوبی با وجود مشکلاتی که بود، خودشان را جمع و جور کردند. خیلی‌ها به این تیم کمک کردند تا در نهایت با عملکرد تیمی خوب و اتحاد و صمیمیت میان اعضا، در نهایت اتفاقات خوب برای باشگاه رقم خورد.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

فولاد⚽
شنبه 17 فروردین 1398 8:25 AM
اگر صنایع فولاد که قطب پر قدرت تولید کشور است بتواند سقف ورزشگاه را توسعه دهد و از ۴ توربین بزرگ برای ایجاد هوای خنک با انرژی خورشیدی استفاده کند می توان برای تیم ها و هواداران بهترین محیط را ساخت

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---