1403/01/10
5:54
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

گفتگو

پنج شنبه 09 خرداد 1398 12:52

دکتر رضایی مطرح کرد؛

میزبانی فینال جام حذفی باید همیشه در خوزستان باقی بماند

فینال جام حذفی یادواره آزادسازی خرمشهر در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان برگزار می شود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حبیب الله رضایی با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: با توجه به اقدام ارزشمند فدراسیون فوتبال ایران و مزین شدن این جام به نام خرمشهر قهرمان، در سال های اخیر شاهد برپایی فینال این رقابت ها در این شهر عزیز بودیم اما متاسفانه در این دوره برخی تصمیم به لغو میزبانی خرمشهر گرفته بودند که با توجه به دغدغه به حق مردم استان خوزستان، جناب آقای دکتر شریعتی استاندار محترم و همچنین آقای مهندس کشانی مدیرعامل محترم شرکت فولاد که دیدگاه دلسوزانه ای نسبت به مسائل اجتماعی دارند، برای حفظ این میزبانی در استان خوزستان تلاش کردیم و خوشبختانه با همکاری فدراسيون فوتبال و سازمان لیگ مقرر شد که فینال جام حذفی ٩٨-٩٧ بین تیم های پرسپولیس و داماش از ساعت ٢١ روز یکشنبه مورخ ١٢ خردادماه در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ادامه اظهار داشت: شاید در دوره های گذشته برخی کم و کاستی ها را در برپایی فینال مشاهده کردیم اما یادمان نرود که خرمشهر و استان خوزستان حق بزرگی بر گردن کشورمان دارند و با توجه به این موضوع، میزبانی باید همیشه در استان خوزستان باقی بماند و این اصل هیچگاه نباید فراموش شود.

دکتر رضایی در خاتمه گفت: ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان در حال حاضر به عنوان برترین ورزشگاه فوتبال در ایران شناخته می شود و مجموعه شرکت فولاد خوزستان و باشگاه درکنار مدیرکل ورزش و جوانان آقای حیدری و رئیس هیات فوتبال استان آقای طالقانی تلاش‌ می‌کند که میزبانی شایسته ای برای این رقابت حساس داشته باشد و انشاءالله در آینده نیز شاهد استمرار میزبانی مسابقات جذاب دیگر علاوه بر دیدارهای رسمی تیم فولاد خوزستان در این مجموعه باشیم و امیدوارم روزی جشن قهرمانی خودمان را در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار کنیم.

 

گفتنی است، این ورزشگاه در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان و بودجه ای کلان در سال گذشته به بهره برداری رسید و در نظرسنجی اخیر که در سطح بین المللی برگزار شد، به عنوان هشتمین ورزشگاه زیبای جهان در سال ٢٠١٨ انتخاب گردید.

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

محمد
دوشنبه 20 خرداد 1398 5:41 AM
سلام ببخشید ششمین ورزشگاه برتر سال 2018 شد نه هشتم چرا همه اشتباه میگن!!! http://stadiumdb.com/competitions/stadium_of_the_year_2018

مهدی چنانی
سه شنبه 14 خرداد 1398 12:44 AM
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای رضایی مدیرعامل محترم فولاد خوزستان و آقای جواد نکونام سرمربی محترم و شایستهء تیم. باتشکر از شما بابت جذب محمد بلبلی و رضا شربتی و شهاب گردان و احمد عبدالله زاده. لطفا هافبکهای طراح بختیار رحمانی و عباس بوعذار و مدافع میانی پژمان منتظری و مهاجم نوک عیسی آل کثیر را هم جذب کنید. و به هیچ عنوان اجازه ندهید که حسن بیت سعید از تیم جدا بشه. باتشکر

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---