1403/01/10
1:10
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

چهارشنبه 24 مهر 1398 13:10

اطلاعیه مهم کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان

فراخوان ثبت نام و انتخاب همیار هوادار جهت برگزاری مسابقات تیم فولاد خوزستان اعلام شد.

 

به گزارش سایت باشگاه فولاد، کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان در نظر دارد جهت برگزاری مسابقات تیم فولاد خوزستان تعداد 150 همیار هوادار را از میان مشتاقان فعالیت های جمعی و مردمی و هواداران فولاد خوزستان به عضویت درآورد؛ لذا از علاقمندان درخواست می گردد اطلاعات ذیل را به آدرس الکترونیکی sasan.taheri@fans.fooladfc.ir ارسال نمایند.

 

این کانون در زمان مناسب و طبق برنامه ریزی مدون و دقیق از واجدین شرایط جهت سازماندهی دعوت به عمل خواهد آورد. این فراخوان در مرحله نخست فقط جهت آقایان بالای 18 سال سن می باشد.

 

این سازمان جزء ارگان های مردم نهاد و تحت نظارت باشگاه فولاد خوزستان و کانون هواداران می باشد. اطلاعات درخواستی:

 

1- نام و نام خانوادگی 2- نام پدر 3- کدملی 4- تاریخ تولد (روز/ماه/سال) 5- آخرین مدرک تحصیلی (حداقل دیپلم) 6- وضعیت تاهل 7- شماره تماس همراه و ثابت 8- خلاصه سوابق فعالیت های اجتماعی (حرکت های جمعی، امدادگری، ایمنی، بهداری، بسیج، هشت سال دفاع مقدس، سازمان های غیر رسمی کمک های مردمی NGO و ... ) * تعداد افراد مورد نیاز 150 نفر می باشد که طبعاً فقط از 150 نفر اول واجد شرایط دعوت بعمل می آید. * اطلاعات ارسالی کاملاً محرمانه بوده و اطلاعات پذیرفته نشدگان بصورت خودکار حذف خواهد شد.

 

شرح وظایف همراه هوادار:

 

1- همراهی، راهنمایی و برخورد مناسب با تماشاگران جهت بهره مندی و دسترسی به امکانات رفاهی، خدماتی و ... برای دستیابی به آسایش و آرامش مطلوب در ورزشگاه 2- همکاری و تعامل با هواداران و تماشاگران جهت سالم سازی فضای ورزشگاه ها و رعایت اصول اخلاقی در محیط های ورزشی 3- کنترل و پایین آوردن هیجانات و احساسات تماشاگران در مدت زمان حضور در ورزشگاه در حد امکان 4- رهنمودهای لازم جهت رعایت نظافت و بهداشت محیط ورزشگاه و تشویق تماشاگران به حفظ و حراست از اموال باشگاه و بیت المال 5- همکاری در ارائه خدمات ضروری به تماشاگران از قبیل امداد، ایمنی، کمک های اولیه و ... (همیار هوادار در زمینه های مختلف و توسط ارگان های ذیربط آموزش های لازم را فرا می گیرد) 6- همکاری مؤثر و صمیمانه با مسئولان برگزاری مسابقات، مأموران امنیتی و انتظامی، حراست جهت ایجاد نظم و آرامش در ورزشگاه 7- همیار هوادار باید دارای روحیه کار گروهی بالا بوده و از روابط عمومی خوب و ظاهر مناسبی برخوردار باشد. 8- همیار هوادار بایستی سطح بالایی از همدلی با تماشاگران داشته باشد. در صورت انتقاد هوادار، شنونده خوبی بوده و به رفتار خود نیز مسلط باشد و تمامی انتقادات را یادداشت و به سرگروه ها منتقل نماید. 9- وظایف و مسئولیت های همیار هوادار فصل به فصل و در موارد لزوم بازبینی و بر اساس نیاز و اهداف باشگاه اعلام می گردد.

 

کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان

منبع خبر : fooladfc.ir

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (2 نظر تا کنون)

حسن دشت بز گ
یک شنبه 05 آبان 1398 12:04 PM
اینجانب با هرگونه توهین وافترا مخالف هستم سعی وتلاش خود درجهت موفقیت باشگاه فولاد انجام میدهم

احمدی
یک شنبه 28 مهر 1398 3:23 AM
سلام .نتایج چه تاریخی اعلام میکنید؟.ممنون

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---