1403/01/10
11:4
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

یک شنبه 03 آذر 1398 11:14

توپ به ذوب‌آهنی‌ها می‌خورد، می‌افتادند

نکونام: داور پنالتی ۲۰۰ درصدی ما را نگرفت!

سرمربی فولاد می‌گوید یک گل، حداقل حق تمیش مقابل ذوب‌آهن بود.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام پس از این دیدار اظهار کرد: ما نیمه اول را بد شروع کردیم که دلیلش حضور دو بازیکن جوانمان در داخل زمین بود. آن‌ها نتوانستند به خاطر شرایط بازی مقابل بازیکنان با تجربه ذوب‌آهن خوب بازی کنند و ذوب‌آهن روی یک تک موقعیت به گل رسید. با تعویض‌هایی که در نیمه دوم داشتیم بازی را در اختیار گرفتیم و دو، سه موقعیت ۱۰۰ درصد گل‌زنی داشتیم. باید به این نکته توجه کنید که مقابل تیمی مانند ذوب‌آهن با یک اشتباه گل می‌خورید.

او افزود: دوست دارم یک نکته را بگویم که در بازی قبلی‌، داور یک پنالتی اشتباه علیه ما گرفت و بازی را باختیم. امروز یک پنالتی ۲۰۰ درصدی ما گرفته نشد که من می‌خواستم لپ‌تاپ بیاورم و به شما نشان بدهم تا نگویید دروغ می‌گویم. پس از دریافت گل می‌توانستیم گل بزنیم که متاسفانه داور برای ما پنالتی نگرفت. دو بازی است که اشتباهات داوری به ما ضربه می‌زند. مساله بعدی، موضوعی است که سعی می‌کنیم کسی متوجه آن نشود. ما شب قبل از بازی حسن بیت‌سعید را از دست دادیم. حال او مساعد نبود و علی‌رغم این که شرایط بدنی خوبی نداشت، مجبور شدیم در بازی امروز از او استفاده کنیم. مشکلاتی هم برای چند بازیکن دیگرمان ایجاد شد اما گلایه نکردیم و با تمام مشکلات داوری و موقعیت‌هایی که از دست دادیم، باید بازی را می‌بردیم.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که چرا فولاد و ذوب‌آهن با وجود نمایش خوب نمی‌توانند نتیجه بگیرند، تصریح کرد: شرایط ما با ذوب‌آهن یکسان نیست و ما را با هم یکسان نبینید. فولاد نتایج خوبی کسب کرده است. متاسفانه نتیجه دو بازی را به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم وگرنه ما سه برد پشت سر هم داشتیم. شرایط تیم ما خوب است. قطعا در نیم فصل بازیکنانی که قدر لباس فولاد را نمی‌دانند کنار می‌گذارم. من این کار را با هر بازیکنی، با هر نامی که باشد انجام می‌دهم و نفراتی می‌آورم که با جان و دل بازی کنند. من از هوادارانمان که به اصفهان آمدند عذرخواهی می‌کنم و مطمئن باشند که در نیم‌فصل بازیکنانی که قدر فولاد را نمی‌دانند، کنار می‌گذارم. شرایط ما در این بازی با توجه به مشکلاتی که داشتیم، سخت بود اما مقابل تیم پرستاره ذوب‌آهن، حقمان یک گل بود.

نکونام در ادامه در پاسخ به این سوال که بازیکنان با تجربه ذوب‌آهن چه تاثیری در این تیم دارند، بیان کرد: لطفا راجع به تیم خودم سوال بپرسید. نفراتی که در تیم من هستند نفرات بهتری هستند و نفرات مفیدتری برای ما هستند. با توجه به این که شش بازیکن بیشتر نمی‌توانستیم جذب کنیم، شرایطمان برای خرید بازیکن سخت بود اما در نیم‌فصل نفرات بهتری به تیم اضافه خواهند شد. شرایط فولاد در حال حاضر به شکلی است که راحت به تیمی باج نمی‌دهیم و داخل و خارج از خانه نمایش خوبی داشتیم و اگر اشتباهات داوری در دو بازی اخیر نبود، می‌توانستیم نتیجه بگیریم.

او در پایان درباره صحنه‌های داوری بازی گفت: یک صحنه وجود داشت که قطعا پنالتی بود. در یک صحنه دیگر داور در نیمه زمین سوت نزد و بازیکنان ذوب‌آهن به زمین ما دویدند و همان‌جا خطا گرفتند. کمک داور هم این موضوع را به داور گفت ولی داور دستور به ادامه بازی داد. در نیمه دوم حتی وقتی توپ به بازیکنان ذوب‌آهن می‌خورد، زمین می‌افتادند. توپ است دیگر، تیر که نیست. واقعا صحبت کردن راجع به برخی مسائل خجالت‌آور است. این که بگویم همه چیز خوب است و بازیکن در جای دیگر خودش را به زمین بیندازد، برای قدیم‌هاست.

منبع خبر : fooladfc.ir

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (1 نظر تا کنون)

عبدالمجید بابادی یوسفی
دوشنبه 04 آذر 1398 5:54 PM
جناب آقای نکونام ضمن عرض سلام تیم فولاد بسیاردفاعی بازی می کند بعضی از بازیکنان شما درحد فولاد نیستند خط حمله شما عملاٌ کارایی نداردچون یا باید بیاید کمک خط میانی ودفاعی چون خوب تغذیه نمی شود هرروز که بگذرد دیراست ÷شمانی دیگر سودی ندارد اگر مهاجمان فولاد گل بزنند داورهرچند هم اگراشتباه بکند بازهم فولاد پیروزاست لطفاٌتدبیری بیندیشد تا زمان از دست نرفته

 1  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---