1403/01/09
16:15
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 25 بهمن 1398 19:47

هدف و انتظار ما تا آخرین لحظه جنگیدن است

آذری: در فولاد کسی را تحت فشار قرار نمی‌دهیم

تیم فولادخوزستان موفق شد در دیداری خارج از خانه با دو گل شیمبا و پاتوسی برابر پیکان تهران به برتری دست یابد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سعید آذری در حاشیه پیروزی فولاد مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: فولاد راه سختی برای موفقیت خواهد داشت اما داریم یکی یکی گام های موفقیت را بر می داریم. از همه تشکر می کنم و به بازیکنانم هم تبریک می گویم که چنین بازی سختی را بردند.

او افزود: هدف ما همان هدف کلی فوتبال است؛ یعنی تلاش و مبارزه تا آخرین نفس. ما کسی را تحت فشار نمی گذاریم. جواد به بهترین نحو کارش را انجام می دهد و از او تشکر می کنم. کار کردن با امثال نکونام برای من افتخار است. من از او یاد می گیرم. هیچ فشاری هم نیست و او راحت کارش را ادامه می دهد. مطمئنم که این روش جواب می دهد. حمایت مدیران عالی رتبه کارخانه آقای علی محمدی، هیئت مدیره و هواداران ما باعث می شود فولاد به همان مسیری که قبلا بوده و موفق هم بوده برگردد. هیچ فشاری نیست و تنها انتظار من از جواد و بچه ها فقط جنگیدن تا آخرین لحظه است مثل همین امروز.

آذری درباره ماجراهای نام نویسی انتخابات فدراسیون گفت: من درباره آدم ها حرفی نمی زنم. بالاخره این افراد همه در فوتبال این مملکت زحمت کشیده اند. آقای بهاروند سالها مدیر باشگاه بوده، رئیس هیئت لرستان بوده و زحمت کشیده. آقای نبی، کاشانی و تمام افراد. اینها به آدم فشار نمی آورد ولی وقتی می بینید یک افرادی برای هیئت رئیسه کاندیدا می شوند که از مدیریت فقط کت و شلوار پوشیدن را می دانند و از بیرون هم ساپورت می شوند، این خوب نیست.

وی ادامه داد: بحث اساسی من فقط اصلاح اساسنامه است علی رغم اینکه همکار خوبم آقای نصیرزاده گفته بود این اساسنامه ایراد ندارد، به نظرم اساسنامه ایرادات واقعی دارد. ایرادات را استخراج کرده ام. اگر فدراسیون یک سازمان مستقلا حقوقی است، باید ساختارش مشخص باشد. یک سری تداخل ها بین سازمان لیگ و فدراسیون وجود دارد که  این معضلات باید حل شود. من ایراد اساسی ام به نوع اساسنامه است و اختیاراتی که برای ایجاد بی نظمی، به وجود می آورد.

مدیرعامل فولاد در مورد این موضوع که به رؤسای هیئت های استانی رأی دادن به یک گزینه خاص سفارش می شود، گفت: من این را توهین به اعضای مجمع می دانم. دو سه دوره قبل هم این شایعات بود. من فکر نمی کنم که وزیر ورزش یا معاونین او با این شیوه بخواهند دخالت کنند. گذشته هم نشان داده که مجمع تصمیم خودش را خواهد گرفت. از اعضای مجمع هم خواهش می کنم که با درایت دنبال این باشند و قبل از انتخابات، تکلیف این اساسنامه پر از ایراد را مشخص کنند. چون طبق همین موارد اساسنامه، 10 نفر از اعضای مجمع می توانند از دبیر کل برای جلسه مجمع فوق العاده برای بازنگری اساسنامه سوال کنند و دبیر کل موظف است ظرف مدت 21 روز مجمع فوق العاده را برگزار کند.

منبع خبر : fooladfc.ir

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم
 
 
 

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1665 - مجموع امتیازات : 3464
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1490 - مجموع امتیازات : 2822
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1444 - مجموع امتیازات : 2661
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1415 - مجموع امتیازات : 2733
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1403 - مجموع امتیازات : 2614
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1274 - مجموع امتیازات : 2000
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---