1403/02/07
15:18
Register

تبلیغات



سایر لیگ ها

آخرین اخبار

اخبار

جمعه 29 فروردین 1399 15:31

زامهران: فولاد پتانسیل و امکانات درخشش در آسیا را دارد

هافبک تیم فولاد خوزستان می‌گوید باشگاه فولاد با امکانات و پتانسیلی که دارد می‌تواند به مانند باشگاه‌های قطری در آسیا بدرخشد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سینا زامهران هافبک جوان فولاد خوزستان درباره وضعیتش در روزهای قرنطینه گفت: از زمانی‌که به مشهد آمده‌ام در قرنطینه هستم، شرایط و تحمل قرنطینه سخت و از فوتبال دور شدن ابتدا برای بازیکنان و سپس برای مردم عذاب‌آور است. فوتبال دوست داشتنی است اما باید تحمل کنیم و تلاش کنیم که این ویروس از بین برود.طبق برنامه‌ای که آقای نکونام و مربی بدنساز به ما می‌دهند تمریناتم را در خانه انجام می‌دهم و فیلم‌های تمرین را روزانه برای کادرفنی می‌فرستم.

وی درباره حضوش در تیم فولاد خوزستان در نقل و انتقالات زمستانی گفت: شرایط خاصی برای من در تیم شهرخودرو از ابتدای فصل به وجود آمده بود اما در نیم‌فصل به دلیل حضورم در تیم ملی امید دو پیشنهاد خارجی از سوئد و دانمارک داشتم که در نهایت به قرارداد منجر نشد اما در بین گزینه‌های داخلی بهترین انتخاب را کردم و به تیم بزرگ فولاد آمدم. باشگاه و ساختار منظم فولاد و همچنین کادرفنی‌ که با من تماس گرفتند، از دلایل حضورم در این تیم بودند و امیدوارم که سال‌های خوبی را در این تیم داشته باشم.

هافبک فولاد در مورد همکاری با جواد نکونام نیز گفت: آقا جواد نیاز به تعریف و تمجید ندارد، بازیکن شناخته شده در فوتبال ایران و اسپانیا هستند و البته مربی کاربلد که کار کردن با ایشان لذت بخش است. در عین سخت‌گیری با بچه‌ها رابطه خوب و صمیمی دارند اما در تمرین ۱۰۰ درصد جدی هستند، شاگردی آقای نکونام افتخار است و امیدوارم که ادامه دار باشد.

زامهران در مورد جو حاکم در تیم فولادخوزستان نیز گفت: جو خیلی خوب بوده و من همان چند روز ابتدایی با دوستان صمیمی ام صحبت می‌کردم و تعریف می‌دادم. از تدارکات، کادر پزشکی، ماساژورها و مربیان رابطه خوب و خونگرم با هم داریم و نگذاشتند که من احساس غریبی بکنم.

هافبک تیم ملی امید همچنین در ادامه افزود: اگر کرونا نمی‌آمد شرایط ما خیلی بهتر می‌شد، ما در چهار بازی آخر سه برد کسب کرده بودیم و تیم روی دور برد بود. متاسفانه این اتفاق همه تیم‌های دنیا را دامن‌گیر کرده است، ما هم به کسب سهمیه آسیایی نزدیک بودیم و فکر می‌کنم اگر لیگ ادامه پیدا کند می‌تواند جز سه تیم بالای جدول باشد.

زامهران در مورد همکاری با آقای آذری نیز افزود: ایشان را از زمان حضور در ذوب‌آهن می‌شناختم، برای حضور در فولاد با ایشان صحبت کردم و کاملا گفت‌وگو ما مثبت بود. یکی از شانس‌های بزرگ مجموعه فولاد این است که آقای آذری در راس باشگاه قرار دارند و می‌توانند به ساختار و زیر مجموعه خود خیلی کمک کنند. فولاد پتانسیل این را دارد که به باشگاه‌های بزرگ آسیا مانند تیم‌‌های قطری تبدیل شود چرا که امکانات بالا و به‌روزی دارد و در آسیا بدرخشد.

هافبک تیم فولاد در انتها نیز درباره تلاش پزشکان در روزهای کرونایی گفت: از کادر درمانی ممنون هستم، پرستاران و پزشکان از جانشان مایه می‌گذارند و آرزو می‌کنم که این مریضی هرچه زودتر از بین برود و قدر همدیگر را بیش‌تر بدانیم. دست‌بوس کادر درمان هستیم و می‌دانیم که چه اندازه به آن‌ها سخت می‌گذرد و از مردم عزیز می‌خواهم که همکاری لازم را بکنند و در خانه بمانند تا کمکی در جهت تمام شدن این مسأله کرده باشیم.

منبع خبر : fooladfc.ir

ارسال نظر




توجه : نظرات حاوی توهین،افترا،اتهام و ... به اشخاص حقیقی و حقوقی، نظرات شعارگونه مانند مرگ، درود و مشابه آنها و همچنین نظرات طولانی تر از 500 حرف به هیچ وجه منتشر نخواهد شد.

هر نظر = امتیاز برای اعضای سایت. بیشتر بدانیم

نظرات شما (0 نظر تا کنون)

  
فعال ترین هواداران
  • علی یزدانی > امتیاز نظرات : 688 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1700 - مجموع امتیازات : 3499
  • بهزاد زراعت > امتیاز نظرات : 2 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1513 - مجموع امتیازات : 2845
  • مژگان آقاجری > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1465 - مجموع امتیازات : 2682
  • علی زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1440 - مجموع امتیازات : 2758
  • رضا زراعت > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1422 - مجموع امتیازات : 2633
  • عبدالقادر کامیاب > امتیاز نظرات : 55 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 1293 - مجموع امتیازات : 2019
  • فاطمه > امتیاز نظرات : 4 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 822 - مجموع امتیازات : 1818
  • سيد بابك > امتیاز نظرات : 2392 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 793 - مجموع امتیازات : 4298
  • ناصر رحيمي فر > امتیاز نظرات : 1119 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 384 - مجموع امتیازات : 2997
  • محمدرضا كريمي نژاد > امتیاز نظرات : 0 - امتیاز پیش بینی فصل جاری : 329 - مجموع امتیازات : 1086
نظرات برگزیده
کسی که حقشو نگرفت : استعداد یابیتون شرافتمندانه بود خسته نباشید عرض میکنیم😉 --- امیرعلی : آرزوی موفقیت برای همه تیم ها --- حسین علینژاد : بازیکن بسیار فنی با فهم فوتبالی بالا قطعا یکی از مهره های کلید فولاد خواهد بود --- عباس مکوندی : سلام انتخاب قطبی برا فولاد و خوزستان گزینه بسیار عالی است --- عبدالقادر کامياب : زنده باد فولاد بهترین مربی افشین قطبی --- Amordad : سلام،ضمن خوشامدگویی به آقای قطبی،امیدوارم ایشان در فولاد موفق باشند و هواداران صبور فولاد را خوشحال کنند،فولاد در نیم فصل به خانه تکانی اساسی نیاز دارد.با احترام باید عرض کنم بعضی بازیکنان فعلی به هیچ عنوان در حد نام فولاد نیستند و بی انگیزه هستند. --- مصطفی : تبریک بی کران به همه هواداران و باشگاه فولاد. از تمام تعریف ها که بگذریم باید فکری برای از دست دادن فرصت های 100% گل کرد.به امید قهرمانی دوباره فولاد. --- محمد خلوصی : زنده باد فولاد و فولادی --- عزیز : ماشالله فولاد خوزستان ستاره خوزستان --- علی : اگر این حمایتها وهمدلی بین مجموعه باشگاه فولاد مستمر باشداحتمال کسب سهمیه آسیایی برای فولاد دور ازانتظار نیست. ---